Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam ofertę kupna BMW X3 z silnikiem benzynowym 2.0 z roku 2006, przebieg 100 tys. Mam pytanie jak sprawdzić podczas jazdy próbnej czy xDrive dobrze działa? Ile kosztuje ewentualnie naprawa napędu xDrive?
Opublikowano (edytowane)
Wystarczy wstępnie posłuchać napędów a poza tym masz cały temat o uszkodzeniach słynnej skrzynki rozdzielacza napędu więc wystarczy poczytać :cool2: Edytowane przez sfinks311
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW X3 z silnikiem benzynowym 2.0 z roku 2006, przebieg 100 tys.

Takie rzeczy to tylko w erze ;)

X-drive jak i cały samochód dobrze jest sprawdzić podpinając do kompa i wykonując testy.

Opublikowano
E tam ..zaraz tylko w Erze....ja taką kupiłem z jeszcze mniejszym przebiegiem :wink: :wink: :wink: ale cena niezbyt okazyjna :mad2: :mad2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano (edytowane)

Kupujacy sami sobie winni kiedy dla 99% z nich dwójka z przodu na liczniku na wstepie dyskwalifikuje.auto.Maja wiec przebieg jaki oczekują.

A prawda jest taka ,ze jak auto miało regularny,porzadny serwis(na zachodzie Europy przewaznie taki jest) to 200 tys.km to jest nic na takie auto.

Ale lepiej kupic takie co ma 300-400 tys.najechane -bez serwisu ,wypadkowe ale do sprzedazy licznik juz pokazuje np.własnie 100tys.km :lol:

I wtedy zaczyna autko byc skarbonką .W przypadku napedu w X3 to sa juz znaczne kwoty ,ktore na ogól przewyższą w krotkim czasie róznice w cenie zakupu X3 naprawde bezwypadkowego serwisowanego i często z przebiegiem powyżej 200 tys.km

Edytowane przez pierre
Opublikowano
Dokładnie.....ale przecież o tym jest tyle tematów,ze szok tym bardziej iż X-y zaczynają być coraz tańsze bynajmniej te ze starszych roczników to i rozwalających się napędów będzie więcej .... :mad2: :mad2: :mad2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Witajcie w Nowym roku !

Jeśli w rodzinie jest to trzecie auto to nie koniecznie musi mieć napykane wielkie tys km.

Skłaniam się za teorią że Ci co mają taką pracę co robią w rok 50tys to nie kupują X3.

Najlepiej to sie dodzwonić do właściciela co to ostatnio użytkował ale jak auto z poważniejszego wypadku i jest kupiony od ubezpieczyciela to łańcuszek sie urywa, chyba że przez ASO.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
Mam ofertę kupna BMW X3 z silnikiem benzynowym 2.0 z roku 2006, przebieg 100 tys. Mam pytanie jak sprawdzić podczas jazdy próbnej czy xDrive dobrze działa? Ile kosztuje ewentualnie naprawa napędu xDrive?

 

Jesli to realne 100 tys. to masz jeszcze od 40-80tys spokoju zanim sie skrzynka zacznie odzywac. Sprawdzenie,czy jest dobra ogranicza sie jedynie do nasluchiwania i obserwacji auta podczas przyspieszania: od 80-120km na 4tym biegu (lub 3.) powinno auto "ciagnac plynnie" bez podszarpywania. Warto takie proby robic zarowno na zimnym jak i cieplym silniku. Jesli wystapia jakiekolwiek szarpniecia - moga (ale nie musza) oznaczac uszkodzony xDrive. Dodatkowo na 1. podczas krecenia kol na maxa w lewo (lub w prawo) i dodawaniu i odejmowaniu gazu mozna uslyszec stukniecie (oczywiscie przy uszkodzonym xDrive).

 

Uzywane reduktory na allegro kupisz juz od 2500zl, naprawisz od 1500-5500zl (zalezy jakie beda uszkodzenia).

Dodatkowo polecam update oprogramowania VTG ;)

Edytowane przez papik
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
to nic innego jak słynny reduktor podczepiony do skrzyni biegów osobno zalewany olejem .W środku sprzęgło wielopłytkowe a steruje tym serwomotorek urządzenie załączające przedni napęd.Wszystko dzieje się automatycznie. Jeśli masz poślizg na przednich kołach automatycznie wyłącza go i przekazuje napęd na tył 100% i na odwrót . jeśli padnie świecą trzy kontrolki ,hamulec ręczny ,4x4. i ABS,ale to ju musztarda po obiedzie.Po zakupie samochodu trzeba wymienic olej Nie da się tego zdiagnozowac na słuch czy programem . Przy każdej wymianie wymieniaj olej.koszt 60 zł.Osobiście doświadczyłem tego koszt zakup skrzyni wraz z reduktorem koszt 2100 zł. Sam reduktor regeneracja koszt 3600zł.nowy około 7000 tyś.Rozebrałem reduktor rozleciało się łożysko rolkowe na sprzęgle wielopłytowym. Taki to koszmar dla początkującego .
Opublikowano
na moich postach zrobiłem zdjęcia reduktora .

 

Twoich zdjęć nie ma już kolego :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
są post z dn12,09,2012r sprawdzałem . wcześniej nagrałem zachowanie się zębatki po zdjęciu serwomotora już wtedy reduktor był walnięty.http://youtu.be/iwNZWURRDWQ Jedyna rzecz to normalnie wymienia co sezon olej w reduktorze bmw x3 typ reduktora ATC 400

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.