Skocz do zawartości

BMW 2.5 nie zawsze chodzi na wszystkie cylindry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem szczesliwym posiadaczem BMW E39 1999r silnik 2.5 na podwojnym vanosie Z gazem firmy STAG. Problem jest nastepujacy, dzieje sie tak mniej wiecej raz na kilka dni, najczesciej jak auto chwile chodzi na biegu jalowym. Auto dostaje dosc mocnych drgan, wibracji, tak jakby nie chodzilo na jeden cylinder. Gdy zgasze auto i zapale ponownie to normalnie juz chodzi na wszystkie gary i ma moc normalna. Nie ukrywam ze jezdze przewaznie na gazie, ale ostatnio zaczalem jezdzic na benzynie zeby sprawdzic czy dzieje sie tak samo na benzynie. I na benzynie i na gazie sie tak dzieje.

 

Prosze o pomoc.

 

PS: Jak tylko zrobie jakies zdjecia to przedstawie sie na forum i pokaze swoje BMW

Opublikowano
Pewnie najlepiej podpiąć się pod komputer a to może zaoszczędzić kosztów związanych z wymianą kolejnych elementów.Taki sam silnik,rocznik ta sama akcja.U mnie była uwalona uszczelka pokrywy klawiatury.Olej ściekał do gniazda i regularne przebicie na 4-tym cylindrze.Ori uszczelka była już tworzywem nie gumą.Po wymianie spokój na 20tkm.Kupilem Victora R. i znowu mi podcieka teraz na 3 cylindrze.Teraz zmienię na ehrlinga.Dla wyrywnych-separator drożny,membrana sprawna,przewody szczelne.Jak nie masz dostępu do kompa zdemontyj cewki i sprawdz czy jest sucho.Porownaj barwę świec.No i zerknij czy nie zacieka z pokrywy klawiatury.pozdr.K.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano

Odpal go i niech popracuje z 30sekund na te piec cylindrow i potem wykrec swiece. Nie dzialajaca bedzie mokra.

Wtedy wyczysc ja i zamien miejscami z dzialajaca. Odpal ponownie i jesli dalej "nowa" nie bedzie dzialac to masz walnieta cewke.

Ps. jakbys kupowal nowe cewki to nie zakladaj do nich starych swiec.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmierz kompresję.

Skasuj adaptację.

Wprowadź go w tryb awaryjny < odepnij wtyczkę przepływomierza>

A najlepiej podłącz pod inpę i pokaż co widać.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Witam, jestem szczesliwym posiadaczem BMW E39 1999r silnik 2.5 na podwojnym vanosie Z gazem firmy STAG. Problem jest nastepujacy, dzieje sie tak mniej wiecej raz na kilka dni, najczesciej jak auto chwile chodzi na biegu jalowym. Auto dostaje dosc mocnych drgan, wibracji, tak jakby nie chodzilo na jeden cylinder. Gdy zgasze auto i zapale ponownie to normalnie juz chodzi na wszystkie gary i ma moc normalna. Nie ukrywam ze jezdze przewaznie na gazie, ale ostatnio zaczalem jezdzic na benzynie zeby sprawdzic czy dzieje sie tak samo na benzynie. I na benzynie i na gazie sie tak dzieje.

 

Prosze o pomoc.

 

Witam

identyczne objawy były u mnie - wymiana uszczelki pokrywy zaworów wraz z "okularami" pod gniazda świec + 15 gumek pod nakrętki dekla - problemu nie ma, ani na benzynie ani na gazie.

 

pozdrawiam :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.