Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Absolutnie nie. Nie wiem czemu w ten sposób sobie to chłopaki zinterpretowali, kiedy JASNO napisałem, że jest to tylko i wyłącznie usunięcie BŁĘDÓW a nie sond. Sondy zostają na swoim miejscu i cały czas pracują i normalnie są diagnozowane. Wyłączony programowo jest tylko i wyłącznie "switch" odpowiadający za sprawdzanie katalizatora. Żadne sondy nie są usuwane.


No to pojawia się jeszcze w nie najgorszych interwałach, ale sytuacja na pewno będzie się systematycznie pogarszać. Jak szybko zależy głównie od stylu jazdy i tego czy samochód więcej lata po trasach czy po mieście.

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, sondy nie są diagnozowane, bo wycinasz błędy od nich pozbawiając mozliwości diagnostyki samochodu i doprowadzając do katastrofy w dłuższej perspektywie! auto się naprawia, a nie usuwa błędy.... :duh:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że lukaszewski to jest wyjątkowo ciężki przypadek. Wyłączone zostaje TYLKO I WYŁĄCZNIE logowanie błędów 29F4 i 29F5, żadnego innego. Sterownik normalnie widzi sondy, normalnie je diagnozuje i po ich uszkodzeniu normalnie wyświetli błąd. Odczyty można bez problemu podejrzeć w parametrach live data i zobaczyć, że działają prawidłowo. W ramach ciekawostki, na niektóre rynki, gdzie jest kiepska jakość paliwa (duża zawartość siarki) BMW wypuszczało softy w których diagnozowanie kata było wyłączone dokładnie w ten sam sposób, ponieważ te samochody go nie posiadały. Było tak właśnie między innymi z silnikami N46 z opcją S199A.


Generalnie każdy kto czyta ten temat ma dwie opcje. Albo wierzyć mi, czyli komuś kto zawodowo zajmuje się BMW od wielu lat albo koledze lukaszewskiemu, który myśli, że EGT mierzy się w połowie wydechu. Wybór zostawiam Wam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak ty się tym zawodowo zajmujesz, kłamiąc w taki sposób (choć jest postęp, bo przynajmniej przyznajesz, że to usunięcie błędów, bo wcześniej było wykodowywanie sond lambda :lol: ) to cud, że jeszcze masz co do garnka włożyć :lol: :lol:



co do s199a zgodzę się, tak było ;-) generalnie jestem przeciwny takim zabiegom, w pośrednim wtrysku może i jeszcze przejdą takie zabiegi, ale w n43 i n53 nie ma opcji, będę powtarzać to do skutku..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Widzę, że z czytaniem po polsku też masz problem. Na swoje zarobki nie narzekam, ale i tak najważniejsze jest dla mnie to, że ludzie mi ufają, wracają i zawsze są zadowoleni.


Czyli nie mam racji, ale jednak mam. Aha.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Szkoda tracić czas na lukaszewskiego, sparty jest jak osiołek. :D On zawsze wiedział hobbystycznie lepiej, nawet od tych co ręce mają po łokcie w smarze i robią to codziennie. A jak widzę, nie tylko w tym temacie pokazuje jasno, że jest mega ciężkim przypadkiem. :duh:


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=234874&p=2818314&hilit=lukaszewski#p2818314

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=234874&p=2814816&hilit=lukaszewski#p2814816

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=234874&p=2814204&hilit=lukaszewski#p2814204


Na koniec panowie, męczcie się sami z tym osiołkiem. :lol:

Lukaszewski zdanie zaczynamy od wielkiej litery, tego to w 1 klasie uczą. :shock: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bababum zarejestrowałeś się i napisałeś pierwszy post, żeby nam to oznajmić? Żenujące.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ja generalnie skorzystalem z pomocy kolegi Mikura i te bledy zwiazane z katem i juz sie nie pojawiaja. Reszta dziala poprawnie.
Opublikowano
Raczej bym powiedział, że kolejny, który ma mózg na swoim miejscu i zamiast kłaść tysiące na chu*owe zamienniki katów i używki, które nie wiadomo ile podziałają, rozwiązuje problem raz na zawsze. Dużo więcej osób się zgłosiło przez forum i szkoda tylko, że mimo obietnic, nie każdy opisuje tutaj swój przypadek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bababum zarejestrowałeś się i napisałeś pierwszy post, żeby nam to oznajmić? Żenujące.

 


wooow dopiero teraz zauważyłem :) ten błazen to skiper z oilclub i jego już chyba piąte banowane tu konto :) to, z którego napisał tego żałosnego posta też już zbanowane

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.