Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bez jaj oem katalizator to po prostu oszustwo.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
bez jaj oem katalizator to po prostu oszustwo.

pewnie takie samo jak OEM aku :wink: tyle ze ten OEM działał 10 lat a nowe innej marki 3/4 lata :wink: :wink:

i jeszce jedno Rivasi - w Polsce nikt nie chciał wziąść do skupu tego katalizatora :( - bo sie nie opłaca ,za mało tych metali szlachetnych -jakos tak tłumaczyli )

a kupiony OEM w servisie BMW Breeman wziął po wymianie stary bez gadania za przeszło 60 eur..... :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A co sądzicie o wymianie samych wkładów katalizatora? widziałem firmy, które sprzedają takie wklady zależnie od normy Euro. Jakie problemy mogą wystąpić po użyciu takiego wkladu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuje były wersje z jednym jaki dwoma katalizatorami podobnież jak w N43 trzeba szukać taki jaki był, bo są potem inne mocowania do rury wydechowej

 

W N46 318i jest jedna puszka, a w 320i dwie puszki.

W N43 318i jest jedną puszka, a w 320i dwie puszki -tego nie jestem pewien bo nie widziałem na własne oczy, proszę o ewentualne poprawienie.

Opublikowano

Wczoraj napisałem do tej firmy o ewentualne zniżki i oto odpowiedź:

 

Dzień Dobry

 

W odpowiedzi na Pana zapytanie muszę zaznaczyć że chwilowo katalizator Bosal 090-561 jest wstrzymany w produkcji i nie ma daty jego wznowienia. Jako alternatywę proponujemy Klientom katalizator dedykowany brytyjskiej firmy BM Catalysts (czyli również z wysokiej półki). Firma BM jest jeszcze mało znaną firmą na polskim rynku ale Klienci chwalą sobie jakość ich produktów. Sprzedajemy je jako alternatywę dla Bosala , dlatego z czystym sumieniem mogę go polecić. Produkty oczywiście są objęte gwarancją producenta.

 

Cenowo za sztukę wygląda to tak:

 

1 sztuka - 1680 zł

 

3 sztuki - 1600 zł

 

6-10 sztuk 1550 zł

 

Wysyłka niezależnie od ilości

 

20 zł przy przedpłacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. U mnie również pojawil się problem z katem. Po nocnym postoju samochodu, przy ujemnych temperaturach gdy go odpalę, bardzo nie równo chodzi, faluja obroty, auto cale się telepie, a po chwili pojawia się żółta kontrolka silnika i mam komunikat " High engine loads may damage catalytic converter. drive at reduced enginie load" (zdjecie). Kiedy stoi w grazu bledu nie ma. Kiedys kupiłem „kostke” bluetooth do zczytywania bledow za pomocą aplikacji w telefonie. Bledy które się pojawily to p0430 i p0304. Jestem w stanie skasować je telefonem i po ponownym odpaleniu silnika problem znika. Ale jak długo tak można? Znalazlem podobny watek na forum z e60. viewtopic.php?f=73&t=160249&start=45 Pisza tam, ze wina może lezec po stronie przepływomierza lub padniętej klemy ibs? Braliscie to pod uwagę? Bo tam niestety rozwiązania problemu nie doczytałem;/

 

https://zapodaj.net/5c9981faa2a19.jpg.html

Opublikowano

ja w kwietniu oddaje swoją becie do mechanika w sprawie kata. Dzwoniłem i mówiłem jaka jest sytuacja i powiedział, że to nie koniecznie kat walniety. Może być zupełnie inny problem i dlatego wywala błąd p0430 i nie ma mocy. Takze cierpliwosci a na pewno poinformuje co było u mnie walnietę.

 

 

Kszyhuu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Panowie. Czytam to i czytam i dolacze sie do tematu. Chodzi o P0430. Zaczal mi cham wyskakiwac systematycznie co 400 km od okolo 2 tyg. Nie powiem wczesniej wyskoczyl moze ze 2 razy ale mechanik wczesniej stwierdzil ze to wina paliwa i kiedys moglo tak byc ale teraz to sam sobie to wmawiam. Ten model babci mam od 2 lat. Przebieg 207kkm. I nikt mi nie powie ze to paliwo bo ode mnie dostaje non stop 98 a w Rajchu 102. I jak to ktos wczesniej napisal nie wystarczy jej przegonic bo jest przeganiana systematycznie. I wlasnie od czasu czestego wyskakiwania P0430 odczulem lekki spadek mocy ale na 5 i 6 biegu. Mianowicie piatka nie kreci do odciecia a wczesniej to robila i vmax spadla wczesniej bylo 240 a teraz kreci tylko 220. oczywiscie oleju nie bierze i praktycznie nigdy nie bylem zmuszony dolewac bo zawsze z wartosci max spadal tylko do pomiedzy.Ile mozna jezdzic z tym kodem bledu i czy to aby napewno wina kata zeby nie bylo ze szmal bedzie wtopiony. Z gory dzieki za odp
Opublikowano

Hej

 

Gdyby ktoś był zainteresowany to mam katalizator do n46B20 w pełni sprawny, wymieniłem u siebie zupełnie niepotrzebnie.

ktoś zainteresowany to Priv

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A dlaczego wymieniałeś? jakieś błędy były?
Opublikowano

Dlatego ja sie wstrzymałem z wymianą kata, bo nie byłem pewny czy to on jest winowajcą, ale kasa przygotowana w razie czego na wymiane :norty: ale chętnie sie dowiem jakie miałeś błędy. Bo u mnie tylko p0430 i brak mocy.

 

 

Pozdrawiam kszyhuu

Opublikowano
a moze mi ktoś powiedziec, jaki czujnik oprócz sond ma za zadanie dawkowanie paliwa ? bo rano po odpaleniu smierdzi mi benzyną na zewnątrz i delikatnie w srodku. i to wlasnie moze powodowac brak mocy i check na desce.
Opublikowano

map senor podmieniałem i nie było zadnej zmiany, czujnik temperatury ? hmmm.... raczej tez bym wykluczył bo na zimnym i na ciepłym nie ma mocy. może znów zaryzykowac i wywalic kase na czujnik ? dodam ze jestem juz umowiony na 19 kwietnia do mechaników zajmujących sie tylko naprawą bmw, ale jesli by sie udało to zawsze jakas wiekszosc kasy została by w kieszeni. co o tym sądzisz kolego ?

 

 

i moze od tego wywalac błąd kata p0430 ? w sumie jak czujnik uszkodzony to tez by dawał jakies znaki w kompie a tam tylko błąd kata. :mad2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja chyba też tak zrobię i sprzedam moją becie bo dzisiaj mechanicy którzy zajmują się tylko naprawa bmw powiedzieli ze nie ma nic nie pokojacego w tym problemie pfff
Opublikowano

No tak to super mechanicy. Sprzedaj do Zyda i problem z glowy... A moze jedz do ASO i dowiedz sie co ja boli? Jak nie chcesz przepłacac w Lodzi ogarnaiaja dobrze Bmw. Dam Ci namiar.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Opublikowano

Jedź do warsztatu, gdzie mogą zrobić pomiar składu spalin i tyle.

Gdybyś miał coś nie tak z dawkowaniem paliwa, to byś miał inne błędy jeszcze. Przecież masz sondę przed i za katem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.