Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiesz, ja raczej takie częsci chce kupic nowe. Zapłace przykładowo 600zł za kata a okaze sie, że zrobie na nim 10 000 i znów bede musiał wymieniac bo sie rozsypie.
  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
To jest oczywiście najlepsza opcja, niestety najdroższa. Edytowane przez hashin
Opublikowano
wiesz, ja raczej takie częsci chce kupic nowe. Zapłace przykładowo 600zł za kata a okaze sie, że zrobie na nim 10 000 i znów bede musiał wymieniac bo sie rozsypie.

 

Witam , jesli można coś doradzić ...nowy ,używany , zamiennik :?: -tak to bolączka wielu uzytkowników która tak naprawde spowodowana jest ceną częsci. Oszczędzić tu i tam ,a póżniej narzekac :o :cry: :cry2: na forum jaka to kiepską jakość BMW produkuje.

Niektóre marki nie "trawia" zamienników :nienie: i nasze BMW niestety się do nich zalicza :wink: ( niektórzy sie z tym zgodzą ,inni nie - ja stwierdzam ten fakt z autopsji :wink: )

Napisałeś np 600zł :?: 199 funtów no tak -oszczędzisz ,ale gorzej jak za miesiąc ,pól roku problem powróci w tym samym miejscu lub innym...stracony czas,kasa,NERWY.. :mad2: . Dlatego proponuje Ci abys rozejrzał sie za orginałem

Koszt duzy ok ( mnie kosztowal -niecałe 800eur ale minus znizka i zwrot starego =680 eur ) i masz spokój i pewność i wymarzone auto na ori - nie naszpikowane zamiennikami. BMW to BMW ,swoje kosztuje ..i tak juz zostanie.

Ale mimo to i tak jest dla Nas The Best :!: :!:

Ale wybór jest Twój .

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
czyli lepiej kupić jakis z BOSALA za 1900zł zamiast tych co są na ebayu ?

 

W tej sytuacji , podejrzewam że tak (ale nie zawsze droższe = lepsze :norty: ) chyba lepiej jakby wypowiedział się Ktoś kto używa lub używał katalizator(y) BOSAL-a . Ja mam org. więc niepoprawne było by wprowadzać Cię być moze w bład :nienie: że ten jest OK.

Co do BOSAL mogę napisac że wymieniałem wydech (wszystko co za katem) i nie narzekam :cool2: . Ale cena nie odbiegała zbytnio od OEM.

ps. w Twoim opisie widać przebieg 135.000 :shock: hmm :? i juz padł kat :?: coś chyba nie tak z tym przebiegiem :wink:

Opublikowano
Aktualnie mam 155 k przebiegu tylko te kilometry tak szybko lecą że nie nadążam tutaj zmieniać :D kobieta od której kupiłem auto miała je od nowości i nie robiła uszczelniaczy zaworowych tylko tak jeździła i dolewala 1 litr na 800 km podejrzewam że kat padł od tego ale nie jestem specjalistą. Ja robiłem uszczelniacze jakieś 25-30tys temu. Nie bierze mi już oleju ale problem z katem pozostał... Mogę mieć rację :)
Opublikowano
Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat czy jak? Bo jak narazie to wszyscy wiedzą jaka jest przyczyną a nikt nic nie wymienia
Opublikowano
bylo napisane. Mozesz kupic albo orginal za 4K za Katalizator + montaz albo kupic katalizatory Euro 4, zmontowac je w zkladzie ktory robi tlumiki i pojechac do magika ktory ci wytnie kody srodowiskowe z tylnich sond.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Albo jeżdzić z czekiem na desce :D heh

 

I moca obcieta o 20%. Dodatkowo nie przejdziesz kontroli technicznej jezeli bedzie zrobiona rzetelnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mi się raz zapala raz gaśnie check byłem na kompie to sonda zgłasza błąd kata na cylindrze 2 i 4. i tak na razie jeżdżę w mocy nic nie odczułem żeby był słaby i spalanie w normie około 8l/100km.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

mnie też już ch... strzela z tą kontrolką raz się zapala raz gaśnie. najczęściej się pojawia jak się jeździ 80 km/h na 6 biegu ale n46 nie da się pałować cały czas.... nie wiem czy brać coś takiego

http://allegro.pl/katalizator-bosal-bmw-320i-e90-e91-e92-e93-i6144473721.html

czy szukać jeszcze używki na aucie i sprawdzić czy wywala błąd p0420. Może jak dawca będzie miał magiczne ponad 200 nalatane to ktoś już wymienił katy ;-)

 

może ktoś ma zniżki w intercarsie z 50 %

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3317211821190-BOS090_577-O25470-katalizator.html

Edytowane przez tony h.
Opublikowano
ja bymwzial ten Bossal.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

na stronie intercarsa mają coś pomotane, nie ma modelu 320i 150km n46, jest n46 ale 129 km niby jako 318i iwtedy jest cos takiego

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3217131917330-BOS090_152-O18966-katalizator.html

ale patrząc na rysunek to nie jest ten tylko ten z mojego wcześniejszego posta 090-577

 

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/model/bmw/3/5389

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poniżej masz numery katalogowe InterCars i ceny. Na rysunkach wszystkie maja po dwa katalizatory (puszki) czyli dokładnie tak jak w N46 150KM.

 

BM CATALYSTS – BM91509H – Katalizator Katalizator układu wydechowego BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92) 2.0 01.05-06.12

Informacje katalogowe

2 491.89PLN (brutto)

 

BOSAL – BOS090-561 – Katalizator Katalizator BMW 1 (E87), 3 (E90, E91) 2.0i 11.03-

Informacje katalogowe

2 833.87PLN (brutto)

 

WALKER – WALK28302 – Katalizator Katalizator BMW 1 (E87), 3 (E90, E91) 2.0i 11.03-

Informacje katalogowe

3 126.93PLN (brutto)

Opublikowano
Z tego co się orientuje były wersje z jednym jaki dwoma katalizatorami podobnież jak w N43 trzeba szukać taki jaki był, bo są potem inne mocowania do rury wydechowej
Opublikowano
Z tego co się orientuje były wersje z jednym jaki dwoma katalizatorami podobnież jak w N43 trzeba szukać taki jaki był, bo są potem inne mocowania do rury wydechowej

Kolejny wiec powód aby uniknąć problemów :nienie: i niespodzianek :shock: :shock: :shock: dlatego pisałem Ci wcześniej - montuj OEM :D ( choć wiadomo że cena jest :shock: wysoka )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.