Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Drodzy Panowie blagam pomozcie bo juz nie wiem co mam robic, dalej mam problem z samochodem. A wiec zaczne od poczatku. Najpierw samochod zaczal tracic moc i gasnac. Pozniej po uruchomieniu silnika gasl po paru sekundach. Przyjechal spec z serwisu bmw i stwierdzil, ze jest problem na drugim i trzecim cylindrze i kazal wymienic wszystkie wtryski po czym je wymienil i stwierdzil ze samochod odpala, silnik chodzi ok ale katalizator jest zapchany. Wiec laweta i kolejny mechanik. Zostal wymieniony katalizator z kolektorem a drugi katalizator- zostal wyciety bo juz mnie nie bylo stac na kupno nowego. Wymienione zostaly swiecie, ktore jak sie okazalo 2 byly totalnie spalone i cewki (nie wiem czemu pierwszy koles tego nie zauwazyl). Samochod niby teraz mechanicznie jest dobry, ladnie chodzi na wysokich obrotach ale jak tylko obroty spadaja to caly czas wyskakuje blad na drugim i trzecim cylindrze. Jak sie go zgasi i uruchomi ponownie to przez chwile jest ok i tak w kolko. Mechanik zasugerowal ze moze komputer w samochodzie jest padniety ale on na elekronice sie nie zna. Moze macie jakies sugestie co moze byc z tym samochodem i gdzie szukac przyczyny? Juz mnie ten samochod kosztowal duzo zdrowia, nerwoe i pieniedzy, ktorych na dalsza naprawe nie za bardzo mam... Z gory przepraszam za brak terminologi samochodowej, ale tak jak juz wspominalam wczesniej jestem kobieta i nie mam zielonego pojecia o samochodach. Bardzo Was prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Pozdrawiam Gosia
  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A wiesz jaki kod błędu się pojawia? Trzeba samochód podpiąć pod kompa i sprawdzić, bez tego to wróżenie. Jesli w serwisie sobie z tym nie poradzili to ciężko będzie zrobić to zdalnie. Gdzie byłaś w serwisie? Na poprzedniej stronie kolega napisał Ci, że trzeba usunąć programowo sondę lambda tą za katem, inaczej będzie wywalało błąd.
Opublikowano
ja dzisiaj otrzymałem swojego lapka i ładowarke samochodową wiec mam juz mozliwosc podłączenia sie pod inpne. dodam ze wywaliło mi czeck o numerze p0159 ? chyba tak ale dodam ze mam załozony emulator na lamdzie. za tydzien bede w pl to na początek zmienie sonde i bede obserwował
Opublikowano

Czytam te wszystkie posty o e90 i stwierdzam ze Wam wspolczuje... Sobie tez.Auto to skarbonka bez dna. Szczerze sprzedac do Zydka.... i dac sobie spokoj. Zycie bedzie mniej stresujące... Albo ladowac grube setki zl u specow od e90, których jest malo... Kolezanko moge zapytac ile kosztowaly Cie wszystkie te operacje...?

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

może szybko ktos napisać ktora strona to bank 2 ? chce teraz zamowic sonde i nie wiem ktorą to dokładnanie. sugerujmy sie zdjęciem poglądowym z realoem. numer sondy 4 czy 5 ?

 

 

pozdrawiam i dziekuje za szybkie odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na przyszłość: Jeśli samochód ma dwa katalizatory, to Bank 1 lokalizujemy odnajdując cylinder 1, od niego wychodzi zawsze do Bank 1. Drugi to ten, który nie jest połączony z cylindrem 1 :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Za każdym razem jak podpinam komputer do BMW - silnik benzynowy, nie zależnie jaki silnik oraz przebieg, to wyskakuje błąd katalizatora.

 

Często pomaga wysoko oktanowa benzyna.

Opublikowano
Panowie a jakie macie przebiegi?

Wiesz może jaka jest "żywotność" katalizatora w tym modelu (e90 N46 320i) ?

 

 

160 tys km srednia (oficjalna dla wszystkich katow benzyna w E9X) trzyma tak do 200/220.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Panowie a jakie macie przebiegi?

Wiesz może jaka jest "żywotność" katalizatora w tym modelu (e90 N46 320i) ?

 

 

160 tys km srednia (oficjalna dla wszystkich katow benzyna w E9X) trzyma tak do 200/220.

 

I widać to sie zgadza i potwierdza w praktyce -mój wytrzymał prawie 200.000 km.

Opublikowano
Kolezanko moge zapytac ile kosztowaly Cie wszystkie te operacje...?

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

 

tak dla porownanania, odnalazlem ostatnio teczke przyjaciela gdzie trzymal faktury z napraw Mercedesa Klasy S W126 z 1988, przebieg 1689000 km... :mrgreen: wszystkie faktury z ASO Mercredes w Paryzu, oprocz jednej z 2008 gdzie ma naprawe bo stanal w "trasie" z ASO MERCEDES w San francisco, CA (tak, tak) od maja 1989 (byl drugim właścicielem) do wrzesnia 2015 roku ostatni przeglad a potem samochod juz nie jezdzil bo wlasciciel zmarl. Suma wydatkow strykte napraw konwertujac najpierw franki na zlote a potem euro i dolary na zlote daje... okolo 68000 ZL z czego mw 24000 zl faktury ze stanow z 2005 bez ocywiscie czesci eksploatacyjnych (oleje, klocki, wycieraczki, swiece itd). To daje 2500 zl rocznie NAPRAW dla Mercedesa klasy S lub jak kto woli 4 grosze za kilometr...i mimo ze od przekroczeniu 1000000km dostal bardzo duze znizki od ASO to jednak wyczyn dzisiaj nie do osiagniecia. Silnik ma pierwszy duzy remont dopiero przy 1100000 km i to raczej prewentywnie bo auto zmienialo kontynent na rok i 150 tys km.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
pare dni temu zmieniłem sonde na drugim banku i co... ? i gów..o :D jednak nic nie dało check znów sie zapalił dzisiaj ;/ czyli teraz juz tylko katalizator został ? czy walczyć dalej? ;/
Opublikowano
od samego poczatku to byl katalizator ewidentnie wymieniles sonde po nic.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Są chyba sposoby żeby nie kupować kata bo ceny są duże można to chyba jakoś ominąć wyciąć kata wstawić rurkę ominąć program czy jakoś tak ale niech się wypowiedza inni czy taniej to da radę obejść.
Opublikowano
kolego niestety mieszkam w Monachium a tutaj o to to raczej sie przyczepią na przeglądzie ;/ srodowisko, sam rozumiesz...
Opublikowano (edytowane)
A no tak. Ja też mam chyba coś z katem bo wywala mi check że sonda zgłasza błąd katalizatora na 2 i 4 cylindrze. Ale raz się zapala check a nieraz zgaśnie na jakiś czas. Wiem że często się pojawia problem z katem jak bierze dużo oleju ale u mnie takiego zjawiska nie zauważyłem zrobiłem 3 tys km i stan oleju jest w normie choć nieraz jak dłużej po stoi na luzie to puści baczka . Edytowane przez lukaszbmwe90
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie wycinaj kata. Nie chodzi o ekologów tylko nas, innych użytkowników drogi. Tlenki azotu są mocno rakotwórcze, jeśli nie chcesz żeby ktoś Cię truł jak stoisz w korku (filtr przeciwpylkowy nie ratuje sytuacji ;-) ) to Ty też tego nie rób innym. Mnie też boli wymiana tak drogich elementów, ale możesz spróbować ewentualnie poszukać katalizatora z rozbitka. Oczywiście nie wiesz w jakim jest stanie ale można go wstepnie przeglądnąć czy nie jest zapchany o czy cos nie lata w nim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.