Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Będzie, toć na aukcji koleś podał nr BMW kata ...

Kolego prośba jest taka, że jak już coś odpisałeś to napisz więcej i po POLSKU bo nie rozumie , a sprawa jest ważna bo chodzi o GBP-- czyli funty 1GBP ---5.0316 to wychodzi ok 2tyś polskich zł :cool2:

Panowie znalazłem firmę z wydechami i katalizatorami dla naszych autek http://sklep.gktrading.pl/clientcatalogue/czesci-samochodowe-skatalogowanie-wlasne-bmw-3-e90-320i-2-0-uklad-wydechowy,25-1-4-500011-501129-510266-0001000000.aspx

dzwoniłem i wszystko już wiem ok 2000zł za kata wraz z uszczelką w komplecie :cool2: sklep mieści się w Krakowie czyli zaraz koło mnie ;) :mrgreen:

A czego nie zrozumiales, moze czytac nie potrafisz ? Po Polsku chyba slabo bo po angielsku wnioskuje, ze wcale ... czytaj ze zrozumieniem. Jak Cie nie stac na utrzymanie BMW to moze zmien marke, kolego...

Tak masz rację języka angielskiego nie znam , ale za to uczyłem się języka rosyjskiego :cool2: , na auto stać mnie. Tylko jak widzę koszt katalizatora za 3600zł to ręce opadają ----do starego auta z 2005r :duh: przecież to ma 9lat . Napewno nie będę nic wycinał obcinał , wole kupić zamiennik na Ebay za 2000zł wraz z przesyłką.

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie znalazłem firmę z wydechami i katalizatorami dla naszych autek http://sklep.gktrading.pl/clientcatalogue/czesci-samochodowe-skatalogowanie-wlasne-bmw-3-e90-320i-2-0-uklad-wydechowy,25-1-4-500011-501129-510266-0001000000.aspx

dzwoniłem i wszystko już wiem ok 2000zł za kata wraz z uszczelką w komplecie :cool2: sklep mieści się w Krakowie czyli zaraz koło mnie ;)

A czego nie zrozumiales, moze czytac nie potrafisz ? Po Polsku chyba slabo bo po angielsku wnioskuje, ze wcale ... czytaj ze zrozumieniem. Jak Cie nie stac na utrzymanie BMW to moze zmien marke, kolego...

Tak masz rację języka angielskiego nie znam , ale za to uczyłem się języka rosyjskiego :cool2: , na auto stać mnie. Tylko jak widzę koszt katalizatora za 3600zł to ręce opadają ----do starego auta z 2005r :duh: przecież to ma 9lat . Napewno nie będę nic wycinał obcinał , wole kupić zamiennik na Ebay za 2000zł wraz z przesyłką.

 

 

No faktycznie tani nie jest :P

Opublikowano
Jak Cie nie stac na utrzymanie BMW to moze zmien marke, kolego...

 

Uwielbiam takie stwierdzenia. Czyli jak Cię stać to kupujesz wszystko mimo, że drogo? O nie nie. Jak chcesz być bogaty to liczysz każdą złotówkę.

  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie ,

Po ok 3 miesiącach chciałbym odświeżyć temat pytaniem :

Czy takie uszkodzenie katalizatora ,jak opisane w moim pierwszym poście może byc powodem wyższego spalania ?

Do tej pory (pomimo problemów z katem) po wymianie opon miałem średnio - 6.7 , 6,8 ,max 120 na trasie,normalana jazda (czyli -ta sama trasa, odległość warunki pogodowe itd) , a teraz od ok.2 tygodni jest 8,1 - 8,2 l/100km

Wiem że może ktoś z Was powiedzieć że to lipa (ksiązkowo niby powinno byc ok.7,4l/100km ) ale proszę wierzyć ,sam byłem ździwiony ,ile mogą dać oszczędności dobre opony.

Ale wrócę do pytanie :czy takie uszkodzenie katalizatora ,jak opisane w moim pierwszym poście może byc powodem wyższego spalania ? (z 6,7 -6,8 l/100km

aż na 8,1-8,2 l/100km ).

Pozdrawiam o czekam na Wsze odp.

Opublikowano
jak jadę na tempomacie równo 120 to spala mi dokładnie 7L.

 

Oki,super ,dziękuję kolego za odp tylko pytanie brzmi : czy takie uszkodzenie katalizatora ,jak opisane w moim pierwszym poście może byc powodem wyższego spalania ? (z 6,7 -6,8 l/100km

aż na 8,1-8,2 l/100km ).

Opublikowano

Wątpię, mamy po 1 katalizatorze na 2 cylindry, nie są one małe i ciężko jest je zatkać. W ogóle ostatnio słyszałem że takie katalizatory jak mamy (metalowe) się nie zapychają. Ale wole żeby ktoś potwierdził to info.

 

Jeśli chodzi o spalanie to jedz gdzieś na ekspresówkę i przez 10km jedz cały czas 120km/h, bo jak będziesz wyprzedzał cały czas wszystkich to pewnie te 8l to norma.

Opublikowano

Jeśli chodzi o spalanie to jedz gdzieś na ekspresówkę i przez 10km jedz cały czas 120km/h, bo jak będziesz wyprzedzał cały czas wszystkich to pewnie te 8l to norma.

 

Dodatkowe testy zbędne - od poniedziałku do piątku do pracy mam 40 km w jedeną stronę : ok 5km w Rotterdamie , 35 km autostrada godzina 5.45 ,prawie pusto więc całą trasę na autostradzie 120km- prędkość STAŁA (zero wyprzedzania,zrywóaw itp już bardziej spokojnie sie nie da-dlatego czasem po 400km śrenia wychodziła nawet 6,5 l/100 a teraz raptem 8,1 - 8,2 l/100km)

Jeśli to nie wina katalizatora to gdzie szukać przyczyny tak nagłej zmiany ( chyba w całym aucie) ?

JAk mogę sprawdziś czy komputer nie przestawił się w tryb awaryjny ?

Opublikowano
Będziesz miał wtedy Check Engine na pomarańczowo. Nie patrz na BC, zatankuj i sam sobie policz ile spalił.

Juz to zrobiłem ,według BC wychodzi 8,2 a według własnych obliczeń niecałe 8,1

Kasuje ten błąd (Check Engine) Inp-ą . Czy po skasowaniu komputer pracuje w normalnym trybie czy dalej w awaryjnym ? (Check Engine się nie pali)

Check Engine zapala sie teraz średnio co 300-500km (raz zapaliła sie po 880km od ostatniego kasowania).

Opublikowano
Sonda NoX zdechla, dopala caly czas katalizator i spalanie 1l większe. Proponuję wymienić sondę - popularne uszkodzenie. Potem jakby co katalizator.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sonda NoX zdechla, dopala caly czas katalizator i spalanie 1l większe. Proponuję wymienić sondę - popularne uszkodzenie. Potem jakby co katalizator.

 

Tylko, że w tym silniku nie ma sondy NOx. Problem dotyczy silnika N46

Opublikowano
300zl

Super,co prawda raczej mowa o używanym...Ja zapłaciłem za nowy oryginał z BMW przeszło 800 eur

Jutro będzie wymieniony,a co za tym idzi ten trzeba oddać do skupu.jeszcze nie wiem gdzie ale ponoć niezłe płaca za ten model co jest w naszych e90

A może ktoś z Forumowiczów poleci jakiś skup?(w Lodzi lub okolic)

Opublikowano
w łodzi jest miejsce gdzie skupują kataliatory znajduje sie on koło portu ale ulicy nie pamiętam Jadąc od sieradza mija sie port potem wiadukt i za wiaduktem za 2 swiatłami w prawo Po lewej stronie bedzie kilka firm
  • 1 rok później...
Opublikowano
rozwiązał ktos problem z kodem błędu p0430 ? bo ja mam to samo u siebie ! to bmw to jest jakas porażka całyczas sieznia cos dzieje jak nie uszczelniacze to dwumas, jak nie dwumas to sonda, jak nie urok tosraczka...
Opublikowano
Moze kup jakis dodatek do benzyny do czyszczenia katalizatorow . Ja uzylem dwa lata temy jakis od Tunap , mualem duza roznice w korektach przy wyprzedzeniu zaplonu. Po tym mi sie to bardziej wyrownalo. Co do uszczelniaczy zaworow to moja ma juz 250000 km i od dwoch lat jezdze na oleju gulf racing 10w60 ,i dolewam 1l na wymiane . Wczesniej bylo 1l na 2000km .
Opublikowano
chodyi mi o to ze juz wymieniem dwumas i uszczelniacze, zaczynam miec dosc tego samochodu bo ciagle cos sie pierd...i. teraz mi wywala ciagle błąd p0430 i z tegoco widze to mnóstwo ludzi na forum ma z tym problem tylko nikt jeszcze nie napisał jak rozwiazac tenproblem ;/ moze zaczac od wymiany sondy ? tylko ktora sonda odpowiada za tego typu błąd ?
Opublikowano

A czy ten P0430 jest jedynym błędem? Bo może być tak, że jest problem ze spalaniem/dawką paliwa, i to powoduje błąd katalizatora.

Nie ubywa Ci oleju?

Opublikowano
Nie zauważyłem żadnych problemów z pobieraniem oleju, tak to jest jedyny błąd jaki mi się pokazuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.