Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie natury technicznej - jak wyważa się koła takie jak do BMW? Do tej pory u wulkanizatora na felgi aluminiowe (miałem do czynienia z 17'' i 14'') przyklejano mi odważniki. Natomiast na kołach do X3 ich nie widzę - zarówno na zimowych, na których teraz auto jeździ, jak i letnich, które schowałem i czekają na wiosnę.

Dodam, że zimówki zamówiłem u dealera, założono mi je w serwisie i na nich wyjechałem nowym autem.

Opublikowano

Moze sa niewywazone? :)

 

A na powaznie: sa dwa sposoby wywazenia kola w pojezdzie mechanicznym: poprzez nabicie tzw. ciezarkow na wewnatrz felgi a na zewnatrz opony (w srodku przy krawedzi jednej lub drugiej albo stary znany ciezarek na krawedzi opony i felgi (Polonez/FSO anyone?)) lub poprzez wrzucenie materialu samowywazajacego do srodka opony. Przyznam, ze pomimo, ze ten drugi sposob ma duzo zalet, podchodze do niego jak do jeza.

Dlatego nie slyszalem, zeby ktokolwiek wywazal kola w jakikolwiek inny sposob, niz poprzez nabicie olowiu (lub innych stopow, bo jak wiemy olow jest be dla srodowiska) na tzw. feldze. Moze rzeczywiscie nikt tych Twoich kol nie wywazyl... a moze to ja wywazam otwarte drzwi? :)

 

Pzdr,

 

[d]

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano
Moje koła są wyważane poprzez naklejenie odpowiednio dobranych ciężarków wewnątrz felgi. Na zewnątrz nic nie jest nabite, nic nie wystaje i nie szpeci felgi.
Opublikowano
Moje koła są wyważane poprzez naklejenie odpowiednio dobranych ciężarków wewnątrz felgi. Na zewnątrz nic nie jest nabite, nic nie wystaje i nie szpeci felgi.

No tak, o takie wlasnie wywazanie mi chodzilo. :)

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano
Fabryczne odważniki są w postaci paska jednolitego , nie jak u wulkanizatora poznaczonych . Pewnie dlatego ich nie zauważyłeś . Jeśli jest dobrany odpowiednio kolor, a dodatkowo felgi i OPONY ( o czym mało kto pamięta ) centryczne to może być ich tak mało ze nie zauważysz .
Opublikowano
Jeszcze jedno , do jazdy z wysokimi prędkościami powinno sie wyważać koła wraz z piastą . Tzn po założeniu do samochodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.