Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak silnik ma wlanego moto doktora to jest tym zalepiany i każdy wyciek jest tym szlamem uzupełniany. Nawet potrafi to podnieść kompresję bo zalepia to coś tłoki.

 

Wleje się do takiego silnika płukankę to może okazać się że grają panewki popychacze i z każdego możliwego miejsca leje się olej.

 

Ty mówiłeś, że pod pokrywą było czysto więc nie ma obaw, że silnik był picowany przed sprzedażą. Szlamu w nim nie ma to nic się nie stanie. Pamiętaj tylko że niekoniecznie spalanie zmaleje.Może pozostać takie jakie jest, ale wydłużysz mu taką zmianą żywotność. Lepiej by palił tyle samo na 5w40 niż na 10w. Taki silnik w zimę dłużej cierpi na zimnych startach.

Opublikowano
silnik akurat kolegi. Miał bo mieliśmy takie same modele e39. Ale on wyleciał z zakrętu i wy dachował nią. A mi w podobnym czasie silnik też się kończył. Więc odkupiłem od niego silnik praktycznie w cenie złomu. Znam historie tego silnika. Przez 5lat. Jeździł na takim samym oleju jak mój poprzedni silnik 10w40 Castroll Magnatec (on mi polecił ten olej :duh: ). Raz czy dwa razy złapał czerwone pole bo padł termostat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem dziś chwilę czasu i tak w zwiazku z tym tematem z ciekawości znalazłem część ze starego silnika < dokładnie vanos> i próbowałęm odmyć nagar róznymi środkami.

Moje zdanie po tym jest takie , że płukanki i zalewanie naftą to daremny trud.

Czyściłem wpierw długo mocząć w:

 

Benzynie ekstrakcyjnej < samo płukanie nie daje zupełnie nic. Twardy pędzel trochę pomaga ale i tak trzeba sporo szorować>

Aceton < efekt podobny do benzyny>

Nitro < chyba najlepszy efekt ale samo moczenie niczego nie odmywa. I tak trzeba szorować.>

Słynna nafta < zero efektu>

 

Zadna z tych cieczy nie rozpuszcza osadów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy korek oleju jest minimalnie przyssany?

 

Odma w zasadzie tylko ori.

Kilka osób na róznych forach zawiodło się na zamiennikach. Co nie musi oznaczać , że to jest zasada.

 

U mnie po odkręceniu korka oleju silnik lekko zakuleje i chodzi dalej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik masz na pojedynczym czy na podwójnym Vanosie?

 

To co podałeś jest do silnika na podwójnym.

 

Dodatkowo na 99% trzeba będzie wymienić przewody.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ten jest chyba od odmy do klawiatury

 

 

To mam 2 odmy ? :roll: a gdzie ta od klawiatury jest?

 

 

 

Hehe, źle zrozumiałeś :mrgreen:

 

Odmę masz oczywiście jedną, a koledze danielxc717 chodziło o przewód.

Do odmy są dwa przewody: jeden od klawiatury do odmy (nr 11151703775) i drugi, od odmy do bagnetu (nr 11151740393).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.