Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Mamy pewien problem, przy swapie w BMW E36 318ti. Po przełożeniu M52B28 wraz z wiązką itd pojawiły się dwa problemy:

Przekłamywał obrotomierz - zmieniliśmy na taki od wersji 6cyl i dalej jest przekłamanie ok 1500obr przy odcince - ma ktoś pomysł jak to wyprostować?

Druga sprawa - silnik wkreca się na obroty ładnie ciągnąc od dołu, ale traci moc na górze i mozolnie dokreca sie do odcinki. Hamownia pokazała 155 km. Cewki ok, przepływka, filtry nowe. Wydech seria z katami, i koncowy z z3 3.0i mial ktos przy swapie problem podobny i moze wskazac gdzie szukac przyczyn?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co obrotów to na wolnych dobrze pokazuje?Nie wsadziłeś zegarów od diesla?Ktoś odcinkę przesunął?Komp jest siemensa?

Co do mocy możliwe że pompa paliwa nie daje rady przy tej mocy.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
kiedys kupilem kupejke 328 po swapie i mialem ten sam blad i tryb awaryjny odcinka 5500, niepamietam ktore dokladnie piny ale trzeba bylo kabel poprowadzic od kostki okraglej laczacej wiazke silnika pod maska do kostki w liczniku ale poszukaj na googlach , mam nadzieje ze chociaz troche pomoglem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.