Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odnośnie Power reduction S843A w mojej betce rozumiem że każdy tuner coś takiego mi ogarnie.

Myślałem żeby zrobić to kompleksowo u jakiegoś poważanego tunera.

Żeby odblokować moc do fabrycznej nie trzeba nawet tunera. Zrobisz to za 100 czy 200 zl wraz z aktualizacją softu do auta

 

Chyba się mylisz. Fabryczny soft przyjdzie z redukcją mocy, bo taki wg VIN powinien w tym aucie być. Wgranie programu na 184KM kosztuje dużo pieniędzy bo kiedyś się dowiadywałem. Wyszło pod 1000 zł o ile pamiętam.

Ale chyba w ASO? Ja mowie o kolegach z forum którzy zajmują się softem bmw. Np. Kolega dziąsek. Można go oto zapytać.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
dzięki za linki. zastanawia mnie jednak,że skoro od tylu lat te skrzynie są w naszych autach to dlaczego tunerzy i tak piszą programy na 400nm przy tych skrzyniach?

Ja takich tunerów nie znam. Mi robili program na 460Nm dla tej skrzyni.

 

A gdzie robiłeś?, ale mówisz o swojej 123d czy innym samochodzie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzięki za linki. zastanawia mnie jednak,że skoro od tylu lat te skrzynie są w naszych autach to dlaczego tunerzy i tak piszą programy na 400nm przy tych skrzyniach?

Ja takich tunerów nie znam. Mi robili program na 460Nm dla tej skrzyni.

 

No to fajnie,że Tobie tak zrobili,ale zauważ,że zdecydowana większość e90 lci w automacie ma programy na ok.400nm. Niewiedza tunerówże można bezpiecznie więcej czy celowe działanie? Dlatego mnie to zastanawia.Sam mam program na ok.400nm i z tego co pamiętam to tuner (Jetronik) wspominał,że właśnie ze wzgl. na skrzynię.

Opublikowano
dzięki za linki. zastanawia mnie jednak,że skoro od tylu lat te skrzynie są w naszych autach to dlaczego tunerzy i tak piszą programy na 400nm przy tych skrzyniach?

Ja takich tunerów nie znam. Mi robili program na 460Nm dla tej skrzyni.

 

A gdzie robiłeś?, ale mówisz o swojej 123d czy innym samochodzie?

Mowie o 123d ze skrzynia Hp19 robiłem u Rogala.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Żeby odblokować moc do fabrycznej nie trzeba nawet tunera. Zrobisz to za 100 czy 200 zl wraz z aktualizacją softu do auta

Ja mowie o kolegach z forum którzy zajmują się softem bmw. Np. Kolega dziąsek. Można go oto zapytać.

 

No zastrzelę zaraz!!! Widzisz w moim nicku gdzieś Ą ?? Ja widzę Q !!! I nie - za 100zł nikt mu blokady mocy nie zdejmie chyba że jakiś chłystek z forum który będzie ryzykował posadzenie sterownika za 100zł a takich jest tutaj kilku tylko że jak autko się wysra to powiedzą " no nic próbowałem, nara..."

 

Zdjęcie redukcji mocy polega na wywaleniu jej z VIN-u i potem dobraniu sterownika z auta które takiej redukcji nie miało ale reszta wyposażenia ( moc, dpf, skrzynia) sie zgadza i to jest i trochę zabawy i trochę ryzyka

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dziqsek nie demonizuj tego procesu. Operacja jest prosta i nie wymaga zmiany softu w sterowniku :-) I da się to zrobić w tych pieniądzach :-)
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Temat: BMW E93 320D Power reduction S843A

 

Dziqsek nie demonizuj tego procesu. Operacja jest prosta i nie wymaga zmiany softu w sterowniku :-) I da się to zrobić w tych pieniądzach :-)

 

Nie da sie nie zmieniając softu chyba że robiąc mapę, soft z redukcją mocy różni się od softu bez redukcji a samo wywalenie go z VO nie załatwi sprawy a ktokolwiek robi taką metodą oszukuje ludzi...

 

Wszystkich straszy, że każdy uwala soft i ucieka :D

 

Bo robię to już trochę czasu i wiem kto potem do mnie dzwoni żeby przyjechać i autko stawiać na nogi, wiem też kto uwala niestety...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Temat: BMW E93 320D Power reduction S843A

 

Dziqsek nie demonizuj tego procesu. Operacja jest prosta i nie wymaga zmiany softu w sterowniku :-) I da się to zrobić w tych pieniądzach :-)

 

Nie da sie nie zmieniając softu chyba że robiąc mapę, soft z redukcją mocy różni się od softu bez redukcji a samo wywalenie go z VO nie załatwi sprawy a ktokolwiek robi taką metodą oszukuje ludzi...

 

Samo wywalenie z VO nie załatwi sprawy ale soft jest ten sam, trzeba przekodować całe auto i blokada znika. Natrafiłem na to jak przyjechał do mnie gość co w E90 miał najnowszy soft w sterowniku silnika i chciał tylko ściągnąć redukcję :-)

Po ściągnięciu redukcji ISTA nie chciała programować sterownika a jedynie go przekodować.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja kilka razy mimo wykodowania redukcji z VO i oczuwiscie przekodowaniu auta sprawdzalem aitko na rolkach i nic sie nie zmienialo jedyne zmiany miescily sie w zakresie bledu pomiatowego i jedynie przerzucenie softu z autka bez redukcji plus wywalenie z VO dawalo wynik na hamownii.

 

Edit

 

sprawdzalem przed chwila u kolegi w aucie ista faktyczmie poyem chciala kodowac auto ale tylko dlatego ze w dde zmienil sie wpis odnosnie limitu predkosci i jakiegos tam jeszcze wpisu poza tym nic i auto jezdzi tak samo

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Właśnie zadzwoniłem do ASO BMW w Rzeszowie.

Nie byli w stanie określić jaki torque converter jest w mojej skrzyni.

Co ciekawe według nich nie jest możliwe "ściągnięcie blokady" power reduction.

Zaproponowali natomiast power kit a w nim: większy intercooler, nowy sterownik silnika oraz większy wentylator.

Cena plus minus 7-8 tyś, przyrosty 200KM 420NM.

 

Czy możecie polecić kogoś na podkarpaciu bądź okolicach kto pomoże mi w temacie.

 

Dzięki z góry.

Opublikowano
A w pakiecie nie było też konwertera?

Jak widzisz nie ma się czego bać. Co do blokady to masz dwie osoby w tym wątku które się tym zajmują.

 

Nie nie było, niestety nie rozwiali moich wątpliwości odnośnie konwertera czy jest do 400NM czy 450NM.

Skoro montują kita tylko do 420NM to albo są ostrożni i stawiają na bezpieczny wzrost mocy i momentu albo autentycznie konwerter jest ograniczeniem.

Skoro mam już robić chipa to chciałbym żeby pojawiło się te 210-220KM i 450-470NM.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Na podkarpaciu Cieżko ale w Krakowie masz forumowego kolege GCS który z radością i profesjonalizmem przyspieszy Twoje toczydełko :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Na podkarpaciu Cieżko ale w Krakowie masz forumowego kolege GCS który z radością i profesjonalizmem przyspieszy Twoje toczydełko :cool2:

 

Bliżej niż Katowice i Warszawa bo po opiniach rozważałem Rogala z RPerformance bądź Aligatora z Dynosoft.

Kolega GCS ma równie pochlebne opinie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie nie było, niestety nie rozwiali moich wątpliwości odnośnie konwertera czy jest do 400NM czy 450NM.

Skoro montują kita tylko do 420NM to albo są ostrożni i stawiają na bezpieczny wzrost mocy i momentu albo autentycznie konwerter jest ograniczeniem.

Skoro mam już robić chipa to chciałbym żeby pojawiło się te 210-220KM i 450-470NM.

 

Kolego. Masz na 100% skrzynię 6HP21 czyli wg BMW GA6HP19Z TU, więc masz 450Nm. W ASO Ci tego nie powiedzą bo nie mają takich danych w ETK. Pisane miałeś to już chyba z 5 razy a Ty ciągle drążysz i drążysz.

 

Jak nie wierzysz to proszę.

 

http://fab.dhsystems.co.uk/bmw-parts-finder/part-details/bmw-3-series-e90-320d-n47d20c-automatic--auto-gearbox-24007607655/1441/

 

Skrzynia w BMW GA6HP19Z w E90 LCI ma nr 24007607655. Zobacz co jest napisane na tabliczce od tej skrzyni.

 

A teraz wejdź na stronę 4 i 5 tą poniższego dokumentu i zobacz ile podawane jest Nm.

 

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CGcQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D365390%26d%3D1362778037&ei=1PnGUqrXOKuS7AbE9oCwBg&usg=AFQjCNG20zcAufUSzpgPkok272djnXlScg&sig2=HMgJmo08otWl_vo59GoE1Q&bvm=bv.58187178,d.ZGU&cad=rja

 

Jak jeszcze raz napiszesz coś o wątpliwości ile Nm wytrzymuje Twoja skrzynia to się zastrzelę chyba. :)

Opublikowano
Nie nie było, niestety nie rozwiali moich wątpliwości odnośnie konwertera czy jest do 400NM czy 450NM.

Skoro montują kita tylko do 420NM to albo są ostrożni i stawiają na bezpieczny wzrost mocy i momentu albo autentycznie konwerter jest ograniczeniem.

Skoro mam już robić chipa to chciałbym żeby pojawiło się te 210-220KM i 450-470NM.

 

Kolego. Masz na 100% skrzynię 6HP21 czyli wg BMW GA6HP19Z TU, więc masz 450Nm. W ASO Ci tego nie powiedzą bo nie mają takich danych w ETK. Pisane miałeś to już chyba z 5 razy a Ty ciągle drążysz i drążysz.

 

Jak nie wierzysz to proszę.

 

http://fab.dhsystems.co.uk/bmw-parts-finder/part-details/bmw-3-series-e90-320d-n47d20c-automatic--auto-gearbox-24007607655/1441/

 

Skrzynia w BMW GA6HP19Z w E90 LCI ma nr 24007607655. Zobacz co jest napisane na tabliczce od tej skrzyni.

 

A teraz wejdź na stronę 4 i 5 tą poniższego dokumentu i zobacz ile podawane jest Nm.

 

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CGcQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D365390%26d%3D1362778037&ei=1PnGUqrXOKuS7AbE9oCwBg&usg=AFQjCNG20zcAufUSzpgPkok272djnXlScg&sig2=HMgJmo08otWl_vo59GoE1Q&bvm=bv.58187178,d.ZGU&cad=rja

 

Jak jeszcze raz napiszesz coś o wątpliwości ile Nm wytrzymuje Twoja skrzynia to się zastrzelę chyba. :)

 

Dzięki za konkretną odpowiedź, już zamykam jadaczkę;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.