Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcie robione chyba reniferem...

Ale tak, potwierdzam, wężyk spadł z aktuatora żaluzji. Obetnij 1.5 cm i dopiero zakładaj spowrotem

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

dzięki, poradziłem sobie, od razu filtr odmy wymieniłem. Mam teraz większy problem, zapaliła mi się lampa płynu chłodniczego podczas jazdy i wylał mi cały płyn chłodniczy na silnik i w ogóle wszędzie, zero w zbiorniczku było. Teraz napełniłem go tyle ile powinno być, odkręciłem ten "guzik" od odpowietrzania ale żadnego tssss ani bąbelków nie było ??, przez tą awarię(przez prawie ponad 15 km jechałem bez tego płynuw zbiorniczku chłodniczym) zagrzewał mi się silnik i jechałem jakieś 30 do 40 km/h żeby go nie zagrzać na amen, nawet jak chciałem trochę więcej dodać gazu to nie mogłem, samochód nie miał przyspieszenia ) nawiewy z klimy przestały działać po tym wszystkim (znaczy działają ale nic nie wieje, bardzo słabo i nie grzeje, nagrzewnica padła ???) i na włączanym ssaniu (czyli jak się przełączy kluczyk jak się wszystkie kontrolki zapalą) to słychać jak do dodatkowej pompy wody, która znajduje się na prawo od bagnetu oleju płynie woda (lub płyn chłodniczy) ??i słychać bulgotanie, zapowietrzony układ ??? Pod spód samochodu jeszcze nie zaglądałem, może coś pękło. Jak sobie z czymś takim poradzić. Z góry dzięki za odpowiedź. Nie chce żeby znowu się takie coś wydarzyło, że jadę sobie zadowolony i niespodziewanie zagrzewa mi się silnik i d*pa.

Edytowane przez morarz
Opublikowano

Na temat odpowietrzenia jest sporo np :

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=102476

Albo tu :

 

Wyszprycować silnik, osuszyć, odpowietrzyć układ i sprawdzić dlaczego ci wywaliło cały płyn z układu.

Jak będziesz miał odpowietrzony układ to sprawdź sobie czy pompa Ci pompuje , czy termostat otwiera , czy w oleju nie masz płynu i czy w płynie niema oleju , oraz czy płyn Ci nie idzie w rurę wydechową , to wszystko tak na początek a dalej to zobaczymy.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Moze umyc...

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Dobre pytanie

Szprycować : «wytłaczać płyn lub masę ze szprycy lub podobnego przyrządu»

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2527101

A z Polskiego na nasze : dobrze umyć silnik wodą z węża z rożnych zanieczyszczeń , np po zalaniu płynem z układu chłodzenia.

Kolego co to znaczy wyszprycować silnik ?

Zwrot często używany przez mechaników samochodowych w niektórych regionach Polski.

Pozdrawiam.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Obudowa od termostatu jest pęknięta i według mechaników z stamtąd płyn chłodniczy ucieka. Powiedzieli, że do wymiany termostat. Zaraz zdjęcie wrzuce gdzie widać uszczelkę. Jestem ciekawe czy tylko z stamtąd płyn chłodniczy cały czas ucieka i go ubywa po nawet krótkiej jeździe. Może to mieć wpływ na to, że teraz mam słabe przyspieszenie, wcześniej przed awarią było tak, że jak się turbina załączyła to wbijała w fotel a teraz nic!?!? Boję się że przez tą awarię szlak trafił wszystko... Po wymianie termostatu wróci moc w samochodzie ??

 

http://postimg.org/image/us4n54zcf/

Zdjęcie, bardzo słabo widać, ale jest to ta część, uszczelki nawet o tym samym kolorze:

 

http://www.google.pl/imgres?start=98&sa=X&biw=1680&bih=860&tbm=isch&tbnid=aIpdCyoTdINqEM:&imgrefurl=http://tablica.pl/oferta/termostat-pompa-wody-i-wahacz-do-bmw-e46-CID5-ID3ZEPp.html&docid=bNdBuOx569krzM&imgurl=http://img17.tablica.pl/images_tablicapl/103218367_2_644x461_termostatpompa-wody-i-wahacz-do-bmw-e46-dodaj-zdjecia.jpg&w=615&h=461&ei=4uW9UsD_D6_T4QT84oHIDA&zoom=1&ved=1t:3588,r:9,s:100,i:31&iact=rc&page=4&tbnh=186&tbnw=225&ndsp=35&tx=89&ty=53

Opublikowano

termostat nie ma nic do mocy.

 

Poczytaj w dziale "zrób to sam" temat o braku mocy w dieslu i zrób wszystko co tam radzą i moc wróci.

 

I błagam wiecej zdjęc już nie rób bo faktycznie lepsze robi chyba telefon stacjonarny na kablu. Weź aparat jak chcesz coś pokazać.

szukam
Opublikowano

Sprawę z brakiem mocy zbadam po tym jak będę miał termostat wymieniony w poniedziałek oraz EGR wyczyszczę bo spadek mocy zaczął się po tej awarii, wcześniej było ok.

viewtopic.php?t=29414&highlight=zaworki << ten temat znalazłem o tym, chyba to ten.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.