Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze trafiłem ale mam nadzieje, że nie namieszam na forum.

 

Zwracam się z prośbą o pomoc. Przymierzam się do zakupu BMW E90. Zastanawiam się tylko nad wersją silnikową, wyposażenie jest sprawą drugorzędną. Bardzo bym chciał wersję 330i ale wiadomo że cenowo nie jest to tani zakup. Dlatego też zastanawiam się nad wersją 325i. Interesuje mnie to jak te silniki sie między sobą różnią i jakie sa możliwości modyfikacji silnika w wersji 325i? Czy w tym przypadku jest tak jak słyszałem ze w jednej i drugiej wersji silnikowej jest ten sam 3 litrowy motor jedynie z tą róznicą ze w 330i ma on turbine? Chciałbym sie po prostu kogoś poradzić na ten temat, kogoś kto może ma taki model i może się wpowiedzieć, i poszerzyć swoją wiedzę. Wiem, że mocno namieszałem w swojej wypowiedzi i może nie wiadomo o co dokładnie chodzi ale jeśli się znajdzie ktoś kto będzie chciał podjąć temat to na pewno będzie to wyglądało bardziej konkretnie.

 

Pozdrawiam i dzięki za każdą odpowiedź.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wpisz w wyszukiwarke forum lub w Google silnik BMW n52 lub n53 i dowiesz się wszystkiego co właśnie zapytales.

🙃🙃

Opublikowano

Witam,

 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Są bardzo pomocne. A czy możecie mi doradzić jaką wersję silnikową najlepiej kupić? Mówię tu oczywiście o jakimś większym silniku oczywiście benzynowym. Interesuje mnie wersja E90. Macie może jakieś sugestie? Czy możecie również określić , który z silników nadaje się do modyfikacji najlepiej?

 

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję !!

 

Pozdrawiam

Opublikowano

I to byłoby marzenie a co polecacie z wersji bmw e90 z 3.0 litrową benzyną ale troche słabszą niz 335i które ma twin turbo?? Który rocznik, który model? Chodzi mi też o taki model, który będzie można potem swobodnie modyfikować i zwiększać moc. którą wersję najlepiej kupić?? 325i czy 328i czy 330i? i jakie roczniki?

 

Pozdro Rafał.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszystko już było na forum :search:

Jak chcesz "swobodnie" modyfikować wolnossącą benzynę :?: :mad2:

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi. Jeśłi chodzi o mnie to jestem świeżakiem jeśli chodzi o aspekt techniczny samochodu i silników. Przez "swobodne" mi9ałem na myśli jakąś formę chip tuningu bo jak się domyślam jest to najprostsza i na początku najtańsza forma tunningu. i po prostu chodzi mi o taki silnik który będzie najbardziej elastyczny dla takiego typu zabiegów. Generalnie napaliłem się nie wiem czemu na model e90 330i N52 B30A. Dobry to jest silnik?można będzie z nim coś potem zrobić?
Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi. Jeśłi chodzi o mnie to jestem świeżakiem jeśli chodzi o aspekt techniczny samochodu i silników. Przez "swobodne" mi9ałem na myśli jakąś formę chip tuningu bo jak się domyślam jest to najprostsza i na początku najtańsza forma tunningu. i po prostu chodzi mi o taki silnik który będzie najbardziej elastyczny dla takiego typu zabiegów. Generalnie napaliłem się nie wiem czemu na model e90 330i N52 B30A. Dobry to jest silnik?można będzie z nim coś potem zrobić?

Silnik jest bardzo dobry, jego dość poważne wady fabryczne zostały poprawione w 2010 roku i można śmiało kupować od tego rocznika. Więcej tu:

viewtopic.php?f=70&t=233684&p=1738813#p1738813

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Hmmm no ja właśnie celuję w roczniki 2005-2007 bo nie oszukujmy się to dość drogie sprzęty są także 2010 raczej nie wchodzi w grę. czy ten silnik 3.0i z tych lat też jest dobry, czy z tych roczników warto zainwestować w coś innego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najbezpieczniej 328i na N51 ( po winie się odkoduje jaki ma silnik ), co do modyfikacji względem mocy to nie poszalejesz... a jak już to będą KOSZTA straszne

 

 

pzdr. Łukasz

 

No tak ale wersja 328i to chyba tylko USA, ja też myślę o 323i/325i/328i/330i... (może w okolicach wakacji zmienię e87..) ale w Polsce i DE spotykałem tylko 325i i 330i.

I faktycznie w przypadku 325i i 330i najlepiej kupić 2005r (kiedy głowice były chyba ok, problem dotyczył aut z lat 2006-08) lub od 2009r (kiedy głowice zostały całkowicie zastąpione przeprojektowanymi).

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.