Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka panowie

 

Mam takie pytanie zakupiłem nie dawno e46 320d 150km i zauważyłem,że przy przepływomierzu jest uszczelka i ta uszczelka z prawej strony siedziała,dobrze u góry tez a z lewej strony ktoś nie założył i była wybrzuszona poza przepływomierz.Czy takie coś mogło być objawem zamulenia auta? dodam,ze nie mam możliwości teraz tego sprawdzić

 

http://i39.tinypic.com/2u8uq79.jpg

 

tutaj gdzie wykrzyknik na czerwono,to tutaj była wybulona bo ktoś nie dokładnie założył ją(na foto jest wszystko okej,tylko dałem zdjęcie poglądowe)

 

Czy takie nie dokładne założenie mogło mieć wpływ na moc?

 

w związku z tym chciałbym sprawdzić sobie całą tą rurę,czy ktoś czasami żle nie podopinał czegoś i tutaj mam pytanie:

 

 

http://i44.tinypic.com/2vxi139.png

 

5-uszczelka numer 5 to właśnie ono nie poprawnie była założona

 

a teraz pytanie odnośnie uszczelki numer 7(czy ta rura do turbo jest jakoś przykręcana? bo widzę,jest tam trudny dostęp i nie widać)

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam

Opublikowano

spytam tutaj jeszcze by nie zakładać nowego tematu

 

mając auto po lifice 2004rok jest sens bawić się w programowanie ponowne przepływomierza? bo słyszałem,że w polifcie nie trzeba.Jak to jest?

Opublikowano

Sprawdziłem przed chwilką na obudowie przepływomierza i mam

 

BOSCH 0928400 504 tylko dla czego data produkcji przepływomierza to 2010rok???? skoro auto jest z 2004roku czyli na logike ktoś wymieniał???

Opublikowano

no innej opcji nie ma, w 2004r nie wkladano przeplywek z data 2010...

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja po wymianie przeplywki robilem tylko adaptacje w DIS. Nic nie programowalem wiecej. Silnik M47N z 2003.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co pamietam, nie podawało tam się nic. To jest takie kasowanie danych które nazbierała stara przepływka. W DDE5 nie trzeba robić softu jak przy DDE3.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic mnie to nie kosztowalo, wiec zrobilem. Wedlug mnie byla roznica przed i po.
Opublikowano
Ten temat widziałem z 10 razy co dałeś linka... i co w związku z tym tematem?

 

No to nie wiem jak czytałeś ten temat jak na pierwszej stronie jest wypracowanie kolegi Roger-Nysa, że w silnikach z EU4 już programowania softu robić nie trzeba.

Adaptacja przeprowadza się automatycznie. Różne odczucia mogą być w trakcie przejechania pierwszych 200-500 km. Wtedy auto może różnie działać. Z biegiem kilometrów wszystko się unormuje. Nie wyczytałeś tam tego?

Opublikowano
ehh wyczytałem to co napisałeś tylko widzisz wyczytałem a tutaj na forum ktoś piszę,że robił adaptacje m47n 2003rok i lepiej auto chodziło i znów w psychice się miesza,że pasowało by disa zrobić i tam adaptować to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.