Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Krzysiek BMW dobrze mowi, lepiej zasiegnac kilku opinii od ludzi ktorzy maja pojecie o BMW niz wymieniac na pale niepotrzebne drogie elementy. Teraz mi sie przypomnialo co robilismy u znajomka w garazu na podnosniku z moja Bumka po strzale. Mianowicie woz w gore i koles przyniosl cyrkiel wlasnej konstrukcji i zajarany rozklada go i mowi ze ten cyrkiel ''wydal wiele wyrokow'' juz na auta heh.

Przemierzyslismy punkty w zawieszeniu wzgledem punktow w podwoziu i wszystko wyszlo identyko prawa strona vs lewa wiec znjaomy powiedzial ze nic nie powinno byc skrzywione i pozniej zbieznosc laserowa to potwierdzila. Wiec zanim zaczniesz cokolwiek wymieniac przemierz punkty zawieszenia wzgledem plyty podlogowej auta.

Wiem ze teraz robia to bardzo precyzyjnie laserowo. Bedziesz pewny ze nic nie skrzywiles.

 

Stara zasada mechaniorow starszej daty mowi zaczynaj zawsze od prostych rzeczy czyli w tym przypadku bedzie to przelozenie kol z tylu na przod. Oczywiscie skrzywiona felga to juz zlom i pasuje ja zastapic dobra. Albo moze zalatw sobie jakies kola w podobnym rozmiarze moze masz kumpla, znajomego, czy kogos w rodzinie co ma podobny model i zgodzi sie na taki myk? Potem zrobilbym te punkty nadwozia lub cala geometrie wszystkich 4 kol w dobrym warsztacie co maja pojecie jak ustawiac kola. Dopiero jak te zabiegi nie pomoga i dalej bedzie lipa szukalbym glebiej problemu. Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.