Skocz do zawartości

318i.Wibracje przedniego koła przy ok. 100km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam taką sytuacje z e36 że podczas jazdy przy prędkości ok 100km/h zaczyna mi mocno wibrować przód, takie odczucie jakby koła były niedokręcone. Dopiero po lekkim przyhamowaniu wszystko wraca do normy i tak jest za każdym razem, czy to może być wina sworznia na wahaczu? Jeden mam do wymiany właśnie i tuleje te gumowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powodow moze byc wiele... zacznij od dokrecenia opon :D potem sprawdz tarcze hamulcowe sforznia tez moze byc, zmien opony tylnie na przednie i zobacz czy cos sie zmienilo nastepnym krokiem bylo by wywazenie opon.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
przewdewszystkim sprawdz czy masz odpowiednie cisnienie w oponach a jak to nic nie pomaga przeloz kola przod na tyl a jak nie to moze koncowki drazkow sterowniczych masz juz wybite ;]
Opublikowano
Miałem to samo zwłaszcza, gdy przy prędkości około 100km ściągałem nogę z gazu lub mocno go dociskałem. W moim przypadku okazało się iż jedn uchwyt przy stabilizatorze był dziurawy i guma usztywniająca wypadała. Przez stabilizator powybijało mi tuleje.
Opublikowano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. :cool2:

A ja jednak myślę że to przez te sworznie przy zwrotnicach( czytałem gdzieś o typie sworznia z jakimś pakietem komfortu-guma i blaszka od spodu) i wydaje mi się że ta guma jest już wyrobiona i sworzeń ma spory luz tak samo z lewej jak i prawej strony.

Co wy na to?

Opublikowano
Kol.Mateo czy to taki duży problem podjechać na stację kontroli pojazdów? za 20 zł zrobią diagnostykę całego układu zawieszenia.Pamiętaj że to ważne dla bezpieczeństwa Twojego i innych użytkowników na drodze.A tak to takie wróżenie z fusów,może gałka,może drążek albo sworzeń.
Opublikowano

jakie sworznie? jakie tuleje? :) ....czy sworzeń wahacza się kręci? czy tuleja się kręci?

 

dwa tematy odpowiadają za bicie kół

1) źle wyważone koła lub odpadł odważnik

2) stare zużyte opony!

 

Też jak cymbał kiedyś walczyłem z biciem kół ....i jak frajer jeździłem po oponiarzach kupować u tych brudnych szmaciarzy 'używki'

Generalnie co roku wizyta z nadzieją, że w końcu się trafi się komplet który nie będzie bił przy 100km/h. Próżna nadzieja :(

Powiedziałem ..koniec kupowania szmat u szmaciarzy. Używane opony są dla taksówkarzy do jazdy po mieście przy małych prędkościach.

Nowa opona to cisza i spokój

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiek i zuzycie nie ma chyba z tym nic wspulnego. Nawet jesli profil jest nierowno zjechany na lewej i prawej to powinno tylko lekko znosic na bok. Jesli jednak chodzi o zle przetrzymywanie (np. na stojaco) lub opony sa z samochodu ktory dlugo stal to robia sie "kwadratowe" :roll2: i to jak najbardziej moze byc przyczyna takich problemow.

Nawet trzymanie opon na lezaco (na felgach) jest niewskazane :nienie: bo moga sie odlezec. Dlatego zawsze na stojak albo haki :D

Co do starosci yo tylko guma traci swoje wlasciwosci ( robi sie twarda albo miekka w zaleznosci czy zimowki czy letnie)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Autor postu napisał,że ma co najmniej jeden sworzeń wahacza do wymiany.I to powinien najpierw zrobić.A koła wyważyć , wyprostować.Ew.wymienić opony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.