Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

poszukuję jakiegoś info w sprawie faktycznych przyrostów mocy po instalacji IC

różnych producentów...za cholere nie mogę dogrzebać się w necie do owych danych :mad2:

może ktoś z autopsji wie coś w tym temacie?

chciałbym zakupić IC który zapewni mi największy,badź jeden z większych możliwych

przyrostów mocy :twisted:

 

z góry dzięki za zainteresowanie tematem

oraz Spokojnych,szczęśliwych i bezpiecznych świąt 8-)

Back to the roots...
Opublikowano
Zmiana samego IC nie podniesie ci mocy.

 

pzdr. Łukasz

 

Łukaszu...nie bądzmy śmieszni :shock: ...wiadomo że nie chodzi tu tylko o IC...

lecz o składową pewnej całości modów :cool2:

 

http://www.tomson.com.pl/product-pol-1763-Intercooler-Forge-Motorsport-BMW-E90-E92-335i.html

 

tu znalazłem info do Forge...ale cena też z czołówki :duh:

Back to the roots...
Opublikowano
Panowie,

poszukuję jakiegoś info w sprawie faktycznych przyrostów mocy po instalacji IC

 

chciałbym zakupić IC który zapewni mi największy,badź jeden z większych możliwych

przyrostów mocy :twisted:

...

Łukaszu...nie bądzmy śmieszni :shock: ...wiadomo że nie chodzi tu tylko o IC...

lecz o składową pewnej całości modów :cool2:

 

hehe... chyba juz swieta uderzyly Ci do glowy :mrgreen:

 

Tak jak pisze Wlodi, Wagner robi dobre coolery, ja jeszcze kiedys osobiscie myslalem o AMS.

 

Potwierdze tylko to co kolega napisal: sam IC nie podniesie mocy.. ale moze wtedy bezpiecznie zwiekszyc cisnienie doladowania ;)

Opublikowano

Chłopaki,ja tam się nie znam...potwierdzam natomiast iż usłyszałem od kolegi

Aligatora z Dynosoftu,iż IC MGM to plus ok.20KM...tak mu wychodziło za każdym razem

przy okazji remapu :8)

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyrosty nie były z samego lepszego intercoolera tylko dzięki niemu można było zrobić mocniejszy soft co na seryjnym IC nie było by możliwe.

Ogólnie wydajniejszy IC to bardzo dobry pomysł bo nawet jeżeli nie spowoduje wzrostu mocy uchroni nas od drastycznych jej spadków w gorące dni.

Seryjny IC jest liczony do seryjnej mocy jeżeli chcemy porządnie podnieść moc i uchronić się przed jej mocnymi spadkami w gorące dni potrzebny będzie większy IC.

Z tego co czytałem Wagner jest bdb ale ceny w europie są wysokie w USA cena jest ta sama w dolarach co w europie w euro więc przy cenie 900 za najmocniejszą mocję różnica jest spora.

MG z tego co się orientowałem życzy sobie ok 2000zł ich IC są dobre ale na pewno nie są porównywalne wydajnościowo z najlepszym Wagnerem raczej można to porównać ze Stage I wszystko zależy w co chcemy celować jak ktoś chce robić 500KM+ to musi myśleć od możliwie najwydajniejszym IC i nie patrzeć na cenę jeżeli ma to być w okolicy 380-400KM MG i Wagner stage I będą wystarczające choć pewnie jak by zamówić w MG to są w stanie zrobić jakiś mega wydajny IC.

  • Moderatorzy
Opublikowano
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

reasumując...ten z MGM...to optimum cenowo-jakościowe do wartości rzędu do 400/410KM

jak ktoś chce wychodować sobie potworka 410+ to jak mniemam Wagner wchodzi w gre... :roll: :?:

Back to the roots...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.germanboost.com%2Fshowthread.php%3F48051-Intercooler-Comparison-(BMW-Stock-vs-Wagner-EVO1-vs-HPF-vs-Mosselman)%2Fpage5&ei=9fijU6qtCbLY7Aa3zIHoCw&usg=AFQjCNE-blfWDyJtiiElvLs3T60C2oZTMw&sig2=sIW3jU63s9hL7NPRu0OcMw&bvm=bv.69411363,d.ZGU

 

A co powiecie na to ?

Tutaj Wagner wypada blado...

 

Mosselmann to koszt 940EUR bez VAT w Holandii razem z wysyłką do PL

Wagnera można kupić za lekko ponad "dwójkę"

MGM ?? - za chwile tam zadzwonie ;)

 

Dzielcie się proszę swoimi doświadczeniami jeśli chodzi o coolery ;)

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

No właśnie !

Każdy niby chwali Wagnera, a nie jest kolorowo !

Szkoda wydać ponad "dwójke" na cooler i nic z tego nie mieć...

 

Prośba: Może ktoś wrzucić porównanie tych coolerów tutaj ? Mi już przekroczyło liczbę odwiedzin i musiałbym się zarejestrować na tamtym forum...

 

Pozdr

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano
Ja mam IC Wagnera od ponad roku i jest OK. Nie czuć spadków mocy jak na seryjnym i auto lepiej trzyma moc w górnym zakresie i to czuć. Auto już mi nie puchnie po 3 lepszych startach. Plastick też miał taki sam IC założony w 335d zrobionym na 370+ i podobne doświadczenia do mnie (na marginesie jedną przesyłką przyszły :) ).
Opublikowano

ja jestem bardzo zadowolony ze swojego Wagnera , troche jezdzilem w cieplejsze dni i przy jb4 jest odczuwalna roznica ..

tez zastanawialem sie nad EVO 2 COMPETITION ale przy robieniu silnika na 400-420 ps wg. mnie i wg. tego co poczytalem na http://www.e90post.com/forums/ nie ma sensu ...

wiec zakupilem EVO I Performance ...

jedno co moge powiedziec ze cooler pasuje pnp do auta wiec przy montazu duzo roboty nie ma ....

Sprzedam intercooler WAGNER 335I

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=249350


http://images63.fotosik.pl/299/c6bade351e384628.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przecież tam nawet nie ma żadnego opisu jakie to daje przyrosty... :?
Back to the roots...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja mam u siebie Tak zwanego big toma do 335i o wymiarach rdzenia 450x300x102mm z wejściem i wyjściem 76mm trzeba zrobic trochę przeróbek . Jesli szukasz wydajnego IC pod większe moce to polecam bo cenowo fajnie wychodzi i jest mega wydajny

 

Helix: 11917 cm3

Stett: 11470 cm3

HPF: 13357 cm3

Evo II 13572 cm3

AA: 11085 cm3

Stock IC is: 7620 cm3.

CXRAcing IC is: 12388 cm3

Big Tom : 14158 cm3

Opublikowano

Dzięki za porównanie pojemności. :D Ten z alledrogo wychodzi, że ma rdzeń 12600ccm i podobno pasuje pnp. Mógłbyś napisać jak cenowo wygląda ten Big Tom? I gdzie kupić? Na eBay'u podobno 169USD, ale trzeba dołożyć mocowanie i dodatkowe rury co dokłada 100USD + cło i już tak tanio nie jest (ten z aledrogo <900PLN.

 

Pzdr

Opublikowano
Pewien nie jestem, ale sądzę, że chłodniejsze powietrze zapobiegnie przechodzeniu silnika w stan redukcji mocy przy dawaniu "w palnik". Mnie robi się tak czasami w bardzo ciepłe dni i to jest b. frustrujące (żeby nie określić dosadniej :mad2: ). Po ponownym uruchomieniu problem znika do następnego razu. Przy niższych temperaturach zewnętrznych (<25 stopni) nic się nie dzieje. Jeśli myślę źle, proszę o korektę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.