Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
według mnie to jest wtyczka od czujnika poziomu cieczy w chłodnicy którego w tej chłodnicy chyba niema.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czyli mam rozumieć, że wtyczka jest z kablem, a nie ma wejścia na nią w chłodnicy? Jak to możliwe?

Pod zbiornikiem wyrównawczym mam taka śrubę plastikową jak widać w czujniku na aukcji poniżej, tylko nie mam tego wejścia na tą wtyczkę, która jest pod nią widoczna.

Urwana jest czy jak? Dokupić taki czujnik razem z wtyczką?

http://allegro.pl/bmw-e34-e36-e38-e39-czujnik-poziomu-plynu-nowy-i3780045423.html

Opublikowano
a widzisz, nie pasowalo mi ze na zdjeciu co dales ta wtyczka byla po stronie pojemnika wyrównawczego, pomyliłem z nia z czujnikiem temperatury chlodnicy ktory jest po lewej stronie stojąć przodem do auta, a ta wtyczka ktora na foto dales jest pewnie do sprawdzania poziomu plynu w chłodnicy. w mojej 523i nie mam tego kabelka takze pewnie oryginalnie tego czujnika nie posiadam, dlatego w chlodnicy w zbiorniczku u dołu mam tylko srubę, jesli ty w aktualnej chlodnicy tez to bedziesz musial albo kupic taki czujnik z aukcji i wykręcic srube wkrecic z czujnikiem wtedy podepniesz, albo tak zostawc, wydaje mi sie ze ten czujnik nie powinien powodowac blednej pracy, ale tu juz moze ktos kto go ma niech sie wypowie.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Dzisiaj założyłem czujnik poziomu cieczy pod zbiornikiem wyrównawczym.

Okazało się, że w ogóle go nie było tylko sama nakrętka.

Podłączyłem czujnik i wszystko jest ok. Błąd zniknął :)

 

Dzisiaj jak robiłem przegląd okresowy zauważyłem, że pod spodem nie mam osłony koła zamachowego czy jak to tam sie nazywa.

Czy tam powinna być jakaś zaślepka? Jak ta osłona fachowo się nazywa? Czy można bez tego jeździć?

 

http://img835.imageshack.us/img835/9771/kn3l.jpg

Opublikowano

Nikt nie wie czy tam przychodzi jakaś osłona? - Zdjęcie powyżej.

 

I jeszcze jedno. U mnie był zalany olej półsyntetyczny 10W40.

Jakiej marki najlepiej zalać do BMW i czy syntetyk czy półsyntetyk?

Z tego co wiem to nie powinno się zmieniać z półsyntetyka na syntetyk.

Proszę o opinie.

Opublikowano

jak wyzej

unikac produktow castrola mobila i innych reklamowanych szeroko w mediach

 

Motul, texaco, liqui moly itd

i nie sugerować się w tym wypadku ceną bo większość ludzi kupuje np. Castrol Edge bo najdroższy i wszędzie reklamują więc musi być najlepszy...

Tymczasem ja kupuje w moim sklepie Motula X-clean C3+ 5W-30- 125zł za 5L, obok na półce Castrol Edge 5W-30 4L za 140zł...

 

Jak raz zalałem Motul to zmieniłem olej w całej flocie, auta do ASO wysyłamy z własnym olejem, bo np. ASO VW rekomenduje i zalewa Orlen oil.....

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

 

Tak tylko u mnie był zalany olej półsyntetyczny i nie mogę już przejść wyżej na pełny syntetyk.

Dużo jest opini, jedni twierdza że można przechodzić z półsyntetyka na syntetyk drudzy że nie.

Za bardzo nie chce ryzykować rozszczelnieniem silnika i wleje półsyntetyk LIQUI MOLY 10w40 bo taki był lany przez poprzedniego właściciela.

 

http://allegro.pl/valvoline-synpower-xl-iii-5w30-229-51-506-01-4l-i3770708856.html - ten jest do aut z filtrem cząstek stałych ja mam bez

oraz

http://allegro.pl/texaco-havoline-ultra-s-5w40-5l-mokotow-gratisy-i3770813525.html ten jest do diesla z filtrem cząstek stałych ja mam benzynę bez filtra

 

Czym się różni ten olej:

http://allegro.pl/liqui-moly-10w40-mos2-4l-mokotow-gratisy-i3771571360.html

od tego?

http://allegro.pl/liqui-moly-super-leichtlauf-10w40-5l-mokotow-i3773992681.html

Opublikowano

Ja polecam Ci motula x cess 5w40. Nic z silnikiem Ci się nie stane.

Raczej nikt Ci nie powie byś lał 10w40 i nikt polecać czegoś nie będzie czego by nie zalał do siebie.

Nie ma co się bać syntetyków. Bać się trzeba półsyntetyków :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze jest obszerny temat o olejach na górze.

 

Ja od siebie dodam , że boisz się rozszczelnienia silnika ale nie boisz się zapieczenia pierścieni i w efekcie zabicia silnika.

 

A ja przykładowo leję castrola edge 5w30.

 

A wycieki jak sa to się je naprawia poprzez wymianę uszczelki i nie poprzez zalanie kitu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Jak narazie problem z grzejącym się płynem nie wrócił.

Dziekuję wszystkim za pomoc w naprawie.

Podsumowanie: dobre odpowietrzenie oraz likwidacja przecieków pomogła w rozwiązaniu skaczącej się temperatury.

Temat zamknięty.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.