Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Temat wielokrotnie powtarzany aczkolwiek ilu użytkowników to tyle opinii i wiele wykluczających się porad.

Dlatego proszę o konkretną odpowiedź.

 

Do wymiany DPF pozostało 10000 tyś km (komunikat z i-drive), jasne jest że tego nie zrobię więc co w tej sytuacji?

1. Wypalanie DPF - czy spowoduje to przedłużenie żywotności, na jak długo.Gdzie to zrobić w profesjonalny sposób (pomorskie, kujawsko-pomorskie).

2. Usunięcie - czy warto, w jaki sposób. Jeśli tak to gdzie?

 

Jeżeli ktoś z Szanownych Panów ma doświadczenie w temacie to proszę o pomoc.

Edytowane przez Rappa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popraw temat bo inaczej zostanie zamkniety, choc i tak nie potrzebnie jest zakladany nowy o podobnych zagadnieniach.

 

Tak dla sprostowania to PDF = format pliku a Tobie chodzi o DPF (Diesel particulate filter)

Komunikat w i-drive nie pokazuje ile pozostało do wymiany tylko kiedy należy go skontrolować, jest to taki gadżet z którego zrezygnowano w modelach po lifcie, dlatego jeśli nic sie nie dzieje to nie należy się przejmować, możesz nawet sam skasować to odliczanie aby ponownie pokazywało 200.000 km

Opublikowano
Ostatnio E61 3.0d ciśnienie wsteczne na filtrze DPF 1000mbar. U mnie przy pełnym bucie (auto po programie)300mbar.Auto juz nie było w stanie odpalić ale zanim zdechła sprzwdziłliśmy Disem zabice filtra.Diagnoza prosta- filtr zabity fizycznie wyczyszczony i wypalony w fukncji w Disie.Dziś jak nowy 11mbar na wolnych obrotach.Roboty kilka godzin ale watro nie widzieć dymka za soba.Ale napewno kiedyś zostanie wywalony :cool2:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.