Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem, jeśli masz odpowiedni budżet to kupuj nową to jedyne słuszne rozwiązanie.

 

Jeśli natomiast masz inne wydatki niż samochód to na własnym przykładzie polecam kupić turbo od anglika. Ja tak zrobiłem, z tą różnicą, że mechanik który załatwił mi używkę, po sprawdzeniu i zamontowaniu, zaoferował gwarancję na 1000 km. Jest ryzyko, ale zrobiłem na niej już 26500 tys. km i jest rewelacja.

 

koszt turbo 1000zł + odma + kolektor ssący

 

Mechanik bardzo dobry, naprawia tylko BMW i Mercedesy, chcesz to na Priv dam Ci namiar woj. mazowieckie.

 

P.S.: Mój szwagier regenerował turbo z Navary w tej firmie http://www.samko.pl/ i nie narzeka.

Opublikowano
Najpierw uzyjcie wójka google bo oryginał z japonii kosztuje dokładnie 1100zł (nowa).

 

pokaz oryginalne turbo Mitsubishi nowe za 1100 PLN

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Wymieniałem paru osobą turbinę mitsu bo puszczała olej, wszystkie wkładane były z korasem po regeneracji.

Kiedyś to faktycznie były cyrki z tymi turbinami bo nie było części do ich regeneracji, a jak były to słabej jakości.

Ostatnio widać że rynek wypełnił się większymi i mniejszymi firmami które oferują turbiny.

Zawsze wychodziłem z założenia że lepiej poszukać jakiegoś ,świeżego dawcy angola niż regenerować.

Ostatnio trochę ostygłem z tego , turbiny po regeneracji bywają naprawdę dobrze zrobione z dobrych części.

Bynajmniej z firmy od której biorę towar ja , jestem zadowolony. Jedyne co trzeba zrobić po instalacji to turbinę wystroić na drodze.Większość firm przykręca sterowanie no oko , co potem przekłada się na nie poprawną pracę turbiny , zbyt niskie lub zbyt wysokie doładowanie.

Realny koszt doprowadzenia układu doładowania w e90 320d to 650zł regeneracja korasa . Gdy chcemy ciąć koszty (złożenie turbiny w własnym zakresie)

Gdy zlecamy to komuś..... Regeneracja ,wyciągnięcie i włożenie oraz logowanie i strojenie ,nie powinno przekroczyć 1100zł .

 

Często bywa że ,ukręca się oś w zmęczonej turbince której nie chciał regenerować na czas właściciel. Wtedy koszt robi się większy bo w tych turbinkach urwany wirnik strony gorącej niszczy najczęściej łopatki zmiennej geometrii , wtedy nie jest fajnie bo jeszcze dochodzi owa zmienna geometria( tylko wymiana) i płukanie wydechu z oleju ,czyszczenie i wypalanie filtra cząstek stałych.

 

Ja bynajmniej składając ofertę ,naprawy auta tyle proponuję ,dając rok gwarancji przy założeniu że auto jeździ na seryjnym sofcie.

Dla wielu zmanierowanych synków tatusia z pełnym portfelem ,pewnie będzie to kwota podejrzanie mała.

 

Powracając do przewodniego tematu i problemu oraz pytania co zmyliło auto ?

Proponuje podpiąć kompa zrobić logi dynamiczne ,ocenić sytuację i zabrać się za naprawę. Bez tej czynności wszelkie działanie jest bynajmniej dla mnie nie zrozumiałe.

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

bynajmniej i przynajmniej to nie synonimy

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.