Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dziś wieczorem jadąc do domu poczułem dwa szarpnięcia do tego zwiększył się świst w silniku i spadła moc nie mogłem przyśpieszyć .... co może być czyżby turbo siadło czy może jakieś podciśnienie spadło ? Proszę o radę !!!!!!
Opublikowano
Turbina w silnikach m47 to normalka . Regeneracja , filtry , plyny , robota 2000 pln . :) I dalej będzie radość z jazdy :)
Opublikowano
Oj, jak się tego porządnie nie zrobi to radości nie będzie. A są tu tacy co po dwa - trzy razy wymieniali turbo. Jeśli ktoś chce jeszcze długo jeździć to warto kupić nowe turbo, a nie regenerowac, bo często są problemy po regeneracji.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

zaczyna się . zaraz będzie dyskusja regenerować czy nowe.

 

Ja kupiłem nową za 3600 i śmigam . całość wyszła ponad 5 tys bo ja poszedłem szeroko i sprawdziłem cały silnik, kupiłem nowe węże do turbo i zrobiłem przegląd auta.

Polecam zdjąć miskę olejową i zobaczyć co tam jest , dodatkowo poczyścić wszystko w dolocie itp.

Opublikowano
Witam ponownie i mam jeszcze jedno pytanie bo gdzieś wyczytałem że wyrzucenie klapek z kolektora ssącego może spowodować awarię turbiny jeśli tak jest to dlaczego ?, pytam ponieważ wyrzuciłem klapki jakieś pół roku temu ... i szukam przyczyny .. niestety przed świętami jesteśmy wszyscy i nie było mnie stać na nową i zdecydowałem się na regeneracje... w najgorszym wypadku wymienię ją przy następnej ewentualnej awarii .
Opublikowano
Ja tak zrobiłem i niestety skończyło się na nowej wiec aby nie generować kosztów lepiej wstawić od razu nową z nowymi przewodami , filtrami , olejem , zaciskami i całym zestawem montażowym . Róbcie jak chcecie ale jeśli zależy Wam na następnych kilkudziesięciu tysiącach bez awarii turbiny to tylko nowe turbo i dobry montaż .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Już wszyscy pochowali turbinę, ale jaka naprawdę jest diagnoza? Może to tylko wąż pęknięty od powietrza?
Pozdrowienia od lenia
Opublikowano (edytowane)
1200 dobra regeneracja . Kupowanie nowej jest bez sensu bo i tak padnie w M47 .

 

Niby dlaczego..?? wszystko zależy od tego jak dbamy o suszarkę. moja ma już naśmigane 260tys i ma się bardzo dobrze.

fakt że zaczyna delikatnie puszczać olej ale już ma prawo z takim przebiegiem.

Jeżeli padnie w najbliższym czasie będę regenerował. W Katowicach za kompleksową usługę czyli wyjęcie regeneracja i wstawienie dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. chyba trochę więcej niż nowy oryginał... ato wszystko za 1400 plus robocizna wyjęcia w włożenia.

 

Klapki wywaliłem u siebie przy 250tys przebiegu. człowiek zdziwiony był ze jeszcze są na swoich miejscach :? a mi poprostu zapomniało się o nich :duh:

Wszyscy znawcy BMW zapewniali mnie że usunięcie nie będzie miało negatywnego wpływu na nic. Ja do końca nie jestem do tego przekonany po usunięciu zaczęły mi się problemy z dpf'em może to zbieg okoliczności a może nie, nie wiem

 

Usunięte klapki, 4tysie przebiegu DPF zabity, wypalanie U Rogera, i po 3tys znowu zabity

 

Po świętach pomykam do Rogera na ponowne wypalanie i szukanie powodu dlaczego znowu się zapchał.

 

Aha Akcja wypalania w opocznie zakończyła się klęską, wydaje mi się że doktor Radek nie do końca wie o co chodzi z tym wypalaniem

Nie wypalił nie skasował o tyle uczciwy :cool2:

Edytowane przez camel1010
Opublikowano

Zapchanie DPFA jest zazwyczaj skutkiem nadmiernego "dymienia" którego nie widać, więc przyczyn może być kilka.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Widzę że czytanie boli, ale biznes jest biznes dla firm regenerujących. Kupię regenerowaną za 1400zł :duh: . Gratulacje. Najpierw uzyjcie wójka google bo oryginał z japonii kosztuje dokładnie 1100zł (nowa). Z znaczkiem BMW 3800zł. Pamiętajcie, że bmw nie robi turbin ! Jak ktoś kumaty to tak właśnie zrobi. Osobiście tak majsterkowalem i 1100zł minus sprzedaż naszej starej np.300zł. Dochodzą koszta montażu i mycie układu.

Tak wql to nie powinienem tego pisać tylko otworzyć firmę regenerującą. A te ich 4lata gwarancji czy no-limit to .... no właśnie, chwyt marketingowy.

Więcej nie piszę, resztę sami sobie działajcie. Napisałem wystarczająco dużo.

 

Wesołych Świąt

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
1200 dobra regeneracja . Kupowanie nowej jest bez sensu bo i tak padnie w M47 .

 

Niby dlaczego..?? wszystko zależy od tego jak dbamy o suszarkę. moja ma już naśmigane 260tys i ma się bardzo dobrze.

fakt że zaczyna delikatnie puszczać olej ale już ma prawo z takim przebiegiem.

Jeżeli padnie w najbliższym czasie będę regenerował. W Katowicach za kompleksową usługę czyli wyjęcie regeneracja i wstawienie dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. chyba trochę więcej niż nowy oryginał... ato wszystko za 1400 plus robocizna wyjęcia w włożenia.

 

Klapki wywaliłem u siebie przy 250tys przebiegu. człowiek zdziwiony był ze jeszcze są na swoich miejscach :? a mi poprostu zapomniało się o nich :duh:

Wszyscy znawcy BMW zapewniali mnie że usunięcie nie będzie miało negatywnego wpływu na nic. Ja do końca nie jestem do tego przekonany po usunięciu zaczęły mi się problemy z dpf'em może to zbieg okoliczności a może nie, nie wiem

 

Usunięte klapki, 4tysie przebiegu DPF zabity, wypalanie U Rogera, i po 3tys znowu zabity

 

Po świętach pomykam do Rogera na ponowne wypalanie i szukanie powodu dlaczego znowu się zapchał.

 

 

Aha Akcja wypalania w opocznie zakończyła się klęską, wydaje mi się że doktor Radek nie do końca wie o co chodzi z tym wypalaniem

Nie wypalił nie skasował o tyle uczciwy :cool2:

 

 

Jesteś właścicielem samochodu od nowości ? Slad wiesz że ktoś wcześniej nie wymienił turbiny ? Turbo w M47 to jest mega wada . Przeważnie przyczyna jest DPF - zapchany powoduje podnoszenie temperatury spalin co wypala powoli łopatki wirnika turbo . Jak ktoś dodatkowo nie dba to może nawet paść po 50 tys km . Mi padła nowa po 60 tys która niemiec wymienił po 150 tyś w serwisie . Teraz mam silnik n47 klopot z turbina mniejszy to znow rozrząd trzeba robić :) Wniosek , obecny diesel tylko na trasę tam części eksploatują się dużo woniej

Opublikowano

Rozrząd ewentualnie zrobisz raz, wydasz 3 tysiące z nowymi oryginalnymi częściami i masz spokój. Choć w roczniku 2010 pewnie nawet raz nie będzie potrzeby...

Co do tras - pełna zgoda. To jest miejsce dla diesla, a nie miasto.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wymieniałem paru osobą turbinę mitsu bo puszczała olej, wszystkie wkładane były z korasem po regeneracji.

Kiedyś to faktycznie były cyrki z tymi turbinami bo nie było części do ich regeneracji, a jak były to słabej jakości.

Ostatnio widać że rynek wypełnił się większymi i mniejszymi firmami które oferują turbiny.

Zawsze wychodziłem z założenia że lepiej poszukać jakiegoś ,świeżego dawcy angola niż regenerować.

Ostatnio trochę ostygłem z tego , turbiny po regeneracji bywają naprawdę dobrze zrobione z dobrych części.

Bynajmniej z firmy od której biorę towar ja , jestem zadowolony. Jedyne co trzeba zrobić po instalacji to turbinę wystroić na drodze.Większość firm przykręca sterowanie no oko , co potem przekłada się na nie poprawną pracę turbiny , zbyt niskie lub zbyt wysokie doładowanie.

Realny koszt doprowadzenia układu doładowania w e90 320d to 650zł regeneracja korasa . Gdy chcemy ciąć koszty (złożenie turbiny w własnym zakresie)

Gdy zlecamy to komuś..... Regeneracja ,wyciągnięcie i włożenie oraz logowanie i strojenie ,nie powinno przekroczyć 1100zł .

 

Często bywa że ,ukręca się oś w zmęczonej turbince której nie chciał regenerować na czas właściciel. Wtedy koszt robi się większy bo w tych turbinkach urwany wirnik strony gorącej niszczy najczęściej łopatki zmiennej geometrii , wtedy nie jest fajnie bo jeszcze dochodzi owa zmienna geometria( tylko wymiana) i płukanie wydechu z oleju ,czyszczenie i wypalanie filtra cząstek stałych.

 

Ja bynajmniej składając ofertę ,naprawy auta tyle proponuję ,dając rok gwarancji przy założeniu że auto jeździ na seryjnym sofcie.

Dla wielu zmanierowanych synków tatusia z pełnym portfelem ,pewnie będzie to kwota podejrzanie mała.

 

Powracając do przewodniego tematu i problemu oraz pytania co zmyliło auto ?

Proponuje podpiąć kompa zrobić logi dynamiczne ,ocenić sytuację i zabrać się za naprawę. Bez tej czynności wszelkie działanie jest bynajmniej dla mnie nie zrozumiałe.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Co znaczy padnie ? :mrgreen:

 

Padła bo nie dmucha jak trzeba ?

Padła bo wyje jak karetka ?

Padła bo sra olejem do dolotu ?

Padła bo sra olejem do wydechu ?

Padła bo tak powiedział mi mechanik który naprawia tylko wolnossące benzynki .

 

 

Przy dwóch pierwszych opcjach pewnie można jechać do mechanika , oby nie 1000km. :nienie:

Pozostałe 2 opcje raczej zmuszają do wciągnięcia auta na lawetę.

Trzecia opcja ustalić na miejscu który mechanik ogarnia doładowanego diesla i ustali przyczyny problemu.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Jeżeli padnie turbo da się jechać autem czy tylko laweta?

 

Ja przejechałem 200 km po tym jak padła ...później regeneracja

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zrobiłem regeneracje zapłaciłem za wszystko 2200 z czego regeneracja 1400 ... przejechałem 800km I DZIŚ znów coś ... BMW nie chciało ciągnąć(normalnie jak powinno) do 2.500obr a potem OD 2.500 I WYŻEJ NORMALNIE ... po zgaszeniu silnika (basen 1godzina postoju) wsiadam odpalam i wszystko wporządku ... dodam również że nic przy tym zdarzeniu się nie wyświetliło NA PANELU .. KUR....WA !
Opublikowano
Ja tak zrobiłem i niestety skończyło się na nowej wiec aby nie generować kosztów lepiej wstawić od razu nową z nowymi przewodami , filtrami , olejem , zaciskami i całym zestawem montażowym . Róbcie jak chcecie ale jeśli zależy Wam na następnych kilkudziesięciu tysiącach bez awarii turbiny to tylko nowe turbo i dobry montaż .

 

A nie mówiłem :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.