Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tu rozkodowany vin.

Składanie Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBADD11040BN28054

Kod typu DD11

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ASPENSILBER METALLIC (339)

Tapicerka STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)

Data prod. 1997-02-03

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S469A KINDERSITZE IM FOND, INTEGRIERT Wbudowane foteliki dla dzieci

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Moje bmw moje zasady...
Opublikowano
A tu rozkodowany vin.

Składanie Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBADD11040BN28054

Kod typu DD11

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ASPENSILBER METALLIC (339)

Tapicerka STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)

Data prod. 1997-02-03

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S469A KINDERSITZE IM FOND, INTEGRIERT Wbudowane foteliki dla dzieci

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

 

 

Oczywiście w ogłoszeniu rocznik 98''

Moje bmw moje zasady...
Opublikowano (edytowane)

Niestety z taką kierownicą wychodziły również e39.

Sprzedawca chyba niema pojęcia jak wygląda silnik z podwójnym vanosem. Przednie lampy polift, tył chińszczyzna. Silnik pachnie jeszcze plakiem ze stacji paliw. Tak wogóle to bardzo uboga wersja.

Edytowane przez andrzej29

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Bieda jak bieda, ale 11000 za rzeźbę, z najgorszym możliwym silnikiem i z niepewną historią? Widzę zaczyna się robić to samo u nas z BMW, co działo się kilka lat temu w DE z VW. Byle padlina kosztowała pierdylion ojro, bo "kult, VAG, bo Wörthersee"... A moje zdanie jest takie, że to nie ważne, że to jest BMW. To jest 17 letni sztrucel, ile by w niego hajsu nie wpompować - upływu czasu to nie zmieni.

P.S.

 

Przód jest tak dokładnie spasowany, że zachodzi podejrzenie iż jest to dzieło nijakiego Steviego Wondera.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Musze się z Tobą zgodzić bo nie jest to przypadek jednego egzemplarza. Szukam teraz auta i to jakie niektórzy wyobrażają sobie pieniądze za swój samochód ze zdjęciami pod stodołą to nie wiem czy śmiać się czy płakać... Steve'im Wonderem to trzeba być żeby kupić taki złom.
Opublikowano
Z najgorszym silnikiem

Ciekawe teorie snujesz.

Opowiedz nam o tym...

No własnie.Wiem że ten egzemplarz to strucel.Ale dlaczego silnik 2.0 to najgorszy wybór????

Moje bmw moje zasady...
Opublikowano
Z najgorszym silnikiem

Ciekawe teorie snujesz.

Opowiedz nam o tym...

 

To nie teoria, to teza, którą za każdym razem to forum stawia, kiedy ktoś odezwie się w sprawie zakupu czy to 320i czy 520i - "silnik fajny, ale słaby, 2.5 mocniejszy, ale apetyt na paliwo podobny, a już 2.8 to orgazm sutkowy na stojąco".

 

Jeździłem tym silnikiem w tym nadwoziu - szału nie ma, zwłaszcza przy dynamiczniejszej jeździe i spalaniu z tej okazji.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to nie forum dyskusyjne dla maglarek żeby sobie puste posty nabijać.

ogólny dział gdzie indziej'

spalanie sobie wygogluj.

i najpierw ustal jaki samochód chcesz kupić 5 czy 3er.

a nie wrzucasz z nudów milion trupów do oceny których później nawet nie obejrzysz.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Z najgorszym silnikiem

Ciekawe teorie snujesz.

Opowiedz nam o tym...

 

To nie teoria, to teza, którą za każdym razem to forum stawia, kiedy ktoś odezwie się w sprawie zakupu czy to 320i czy 520i - "silnik fajny, ale słaby, 2.5 mocniejszy, ale apetyt na paliwo podobny, a już 2.8 to orgazm sutkowy na stojąco".

 

Jeździłem tym silnikiem w tym nadwoziu - szału nie ma, zwłaszcza przy dynamiczniejszej jeździe i spalaniu z tej okazji.

 

W takim razie nie jest najgorszy, tylko prawie najsłabszy a to zdecydowana różnica. Moim zdaniem najgorszym rozwiązaniem w e39 jest silnik m47 który do bezawaryjnych nie należy a dodatkowo w budzie e39 jest o niebo gorszy od m52b20.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
to nie forum dyskusyjne dla maglarek żeby sobie puste posty nabijać.

ogólny dział gdzie indziej'

spalanie sobie wygogluj.

i najpierw ustal jaki samochód chcesz kupić 5 czy 3er.

a nie wrzucasz z nudów milion trupów do oceny których później nawet nie obejrzysz.

Po co ta agresja?

Moje bmw moje zasady...
Opublikowano

W takim razie nie jest najgorszy, tylko prawie najsłabszy a to zdecydowana różnica. Moim zdaniem najgorszym rozwiązaniem w e39 jest silnik m47 który do bezawaryjnych nie należy a dodatkowo w budzie e39 jest o niebo gorszy od m52b20.

 

Z uwagi na to że się nudzę w robocie to coś dodam od siebie :) Przed zakupem swojej przejechałem się 520 kolegi i niestety ale jazda nią to żadna frajda. Oczywiście moje 520d to też muł ale auto "jedzie" mniej więcej z normalną mocą od 1700 obrotów a w 520i po prostu się toczy, "jedzie" pewnie od 4k obr. w górę. Akurat w moim przypadku zdecydowanie bardziej odpowiada mi charakterystyka diesla więc może dlatego wolę 520d. Pałowanie silnika przy każdym sprawnym wyprzedzaniu jednak mnie nie rajcuje, szczególnie tak małego silnika z mizerną dynamiką.

 

Sorry za off topa i Wesołych!

Opublikowano
Fajne porównanie. Ja nie twierdze że 520d jest szybsze, po prostu mi osobiście jeździ sie lepiej niż 520i. Szkoda, że nie ma porownania 60-100 na 3 biegu, bo na 4 i 5 to normalne ze 520i nie pojedzie przy tych prędkościach podanych w porównaniu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E39 z m47 przyspiesza do 100 w mniej niż 11s? To nie błąd jakiś? :shock: w sumie jest lżejzy od mojego..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po gwiazdce jakbyś doczytał to są realne pomiary nowego egzemplarza x-lat temu :wink:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Dokładnie - m47 i nie trzymanie mocy to standard. Nie byłem na hamowni ale na 100% jestem pewien, że mam kilkanaście KM mniej. Kiedyś startowałem od 0 do 100-110 z kuzynem, który miał e46 318i (bodajże 115 koni- przedlift w każdym razie) i szliśmy łeb w łeb. Pete_wawa da rade takie porównanko zrobić? Akurat nie mam kompa i ciężko na tel. coś zdziałać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Domyślałem się, że w nowym, ale i tak jestem w szoku..spodziewałem się wyniku dobrze powyżej 12s :P

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wiesz, tak się mówi, że M47 słabe, ale moment obrotowy masz na poziomie B28, za to dużo dużo niżej. A to pomaga i to bardzo. Dlatego nie mogę zgodzić się, że M47 jest "o niebo gorszy" od 2.0i. Po prostu nie jest, koniec pieśni - to porównywalne jednostki, z tym, że osobiście preferuję diesle.

A awaryjność? No tak, straszna, zwłaszcza w sytuacji, gdzie każde M47 Polsce, w którym wysrała się VP44 albo pękł wał, było idealnym bezwypadkiem z przebiegiem ~220kkm. Każde jedne...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.