Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

W mojej E90 zapaliła sie żółta kontrolka blokady kierownicy podczas jazdy paliła się na czerwono, aż wkońcu zablokowało kierownice - żółta kłódka na desce. Auto na lawete. Diagnoza mechaników wymieniamy kolumne. Najpierw chcieliśmy spróbować z używką, znalazłem kolumne z 2011 roku z roczną gwarancją. Po przywieznieniu samochodu mechanik mówi że nie może wykryć zapłonu i się nie może połączyć z samochodem, stwierdził że to pewnie kolumna tak zablokowała samochód. Kolumna została wymieniona na wyżej wymienioną używke. Okazało się że kolumna ponoć jest nie sprawna. Mechanik mówi żeby zamówić nową w serwisie(koszt ponad 2000zł) że nie ma co szukać bo to loteira. Kolumna zamówiona, zamontowana - samochód nie odpala, diagnoza mechanika pewnie stara kolumna uszkodziła CAS i że trzeba w serwisie zamówić CAS(1300zł) i zawieźć tam samochód i ona zaprogramują go za 700zł. Panowie powiedzcie czy mechanicy nie chcą mnie nabić w butelke, wiem że współpracuja z serwisem. Możliwe jest to że kolumna uszkodziła CAS? Słyszałem że są osoby które potrafią zaprogramować używany CAS pod samochód, ale z tego co mi wiadomo jest to nieliczne grono. Proszę o pomoc i porady. Za wszelkie informacje serdecznie dziekuje. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczy poszukac w dziale e90 jest duzo o tym problemie,a tak wydajesz kase niepotrzebnie. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.