Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, na początku witam wszystkich forumowiczów bo jestem tu nowy :)

Mój problem polega na dziwnym dźwięku dobiegającym gdzieś z okolic kolektora ssącego. Po odpięciu krokowca ten dźwięk się zmienia a poza tym auto lepiej się wkręca i szybciej schodzi z obrotów. Co to może być? Jakaś nieszczelność na kolektorze? walnięty silniczek krokowy? ( dodam że silniczek już czyściłem i nie dało to efektu) Oprócz tego auto spala duże ilości paliwa jak i gazu, po mieście przy normalnej jeździe wychodzi 26 l bp. Na komputerze wywala błąd 2 sond przed katem i termostat. Sondy wymieniłem na sprawne, błędy skasowane pojeździłem i dalej błąd sond. Chcę odłączyć sondy od sterownika gazu, bo być może gaz zakłóca ich pracę.

 

Tutaj wstawiam link z filmikiem jak to chodzi:

http://w554.wrzuta.pl/film/2fePTwBqg0r/img_0161

 

 

 

Proszę o jakieś sugestie, rady, naprowadzenie na trop

 

Za pomoc dziękuję!

Opublikowano
Ale aż takie przedmuchy? Silnik by strasznie nierówno chodził, z ciekawości podmieniłem silniczek krokowy ale niestety był trochę inny niż oryginalny. Co zauważyłem to tak po podłączeniu krokowca i odłączeniu od niego przewodów od komputera ten dźwięk znika. Nie wiem o co chodzi :(
Opublikowano
Kolego ja bym na Twoim miejscu zabrał się za membranę odmy z tyłu kolektora ssącego. Dźwięk ten wydobywa się wyraźnie z tylnej okolicy kolektora ssącego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.