Skocz do zawartości

Zapowietrzony układ chłodzenia, a może nie ?


ArielAnubis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam BMW e39 520 benzynka na gazie. Mam duże ciśnienie na wężach z chłodziwem. Tak duże, że co jakiś czas coś "puszcza". Raz chłodnica, pompa wody, termostat. Teraz wszystko jest już nowe. Nowa chłodnica (wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym), pompa wody, termostat, viscoza. Płynu leję na 1/3 poziomu zbiorniczka. Auto nie kopci na niebiesko, w płynie nie ma oleju (oleju nie przybywa), nie ma smalcu pod korkiem oleju. Silnik mimu 400 tyś. przebiegu pracuje równiutko zarówno na benzynie jak i na gazie. Pali "na raz". Nie muli, płynnie się rozpędza. Po odpowietrzeniu 2 dni miałem miękkie przewody, później znów to samo. W piątek wymieniam parownik i z mojej lektury na przeróżnych forach zostanie mi tylko odma no i uszczelka pod głowicą ale naprawdę nie chce mi się wierzyć, że to może być uszczelka. Dodam , że płyn w zbiorniczku się podnosi ale nie gotuje. Temperatura taka jak powinna być, idealnie na środku, ogrzewanie działa. Ma ktoś jakieś pomysły na moją Bunię ? A może ktoś się podejmie naprawy w okolicach Płocka ? Ale tylko osoby które naprawdę wiedzą o co chodzi w BMW a nie kolejni ściemniacze i metoda prób i błędów. Dziękuję za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Najlepiej kolego jak byś sobie sprawdził czy nie masz spalin w układzie chłodzenia to byś miał pewność czy Ci czasem uszczelka lub co gorzej głowica nie poszła i nie pompuje Ci przez to spalin do układu. Popytaj po warsztatach czy nie mają testera do sprawdzania takich rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podjechać do mnie. Napisz tylko jaki reduktor masz od gazu, czy korek wymnieniany, temp. w testach (jeżeli masz) jakieś wahania itd. czy wymieniana była pompa, termostat itp. i po wymianie zaczęło to się dziać. Pisz na Pw. Czym więcej info. tym bardziej będę mógł Ci pomóc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego to jest układ ciśnieniowy i węże mają być twarde.

Jak cos przecieka to to uszczelnij lub wymień na nowe dobrej jakości.

Jak ciśnienie będzie zbyt wysokie to płyn wywali korkiem chłodnicy.

Do tego czasu się za bardzo nie martw.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.