Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam BMW e39 520 benzynka na gazie. Mam duże ciśnienie na wężach z chłodziwem. Tak duże, że co jakiś czas coś "puszcza". Raz chłodnica, pompa wody, termostat. Teraz wszystko jest już nowe. Nowa chłodnica (wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym), pompa wody, termostat, viscoza. Płynu leję na 1/3 poziomu zbiorniczka. Auto nie kopci na niebiesko, w płynie nie ma oleju (oleju nie przybywa), nie ma smalcu pod korkiem oleju. Silnik mimu 400 tyś. przebiegu pracuje równiutko zarówno na benzynie jak i na gazie. Pali "na raz". Nie muli, płynnie się rozpędza. Po odpowietrzeniu 2 dni miałem miękkie przewody, później znów to samo. W piątek wymieniam parownik i z mojej lektury na przeróżnych forach zostanie mi tylko odma no i uszczelka pod głowicą ale naprawdę nie chce mi się wierzyć, że to może być uszczelka. Dodam , że płyn w zbiorniczku się podnosi ale nie gotuje. Temperatura taka jak powinna być, idealnie na środku, ogrzewanie działa. Ma ktoś jakieś pomysły na moją Bunię ? A może ktoś się podejmie naprawy w okolicach Płocka ? Ale tylko osoby które naprawdę wiedzą o co chodzi w BMW a nie kolejni ściemniacze i metoda prób i błędów. Dziękuję za pomoc.
Opublikowano

witam.

Najlepiej kolego jak byś sobie sprawdził czy nie masz spalin w układzie chłodzenia to byś miał pewność czy Ci czasem uszczelka lub co gorzej głowica nie poszła i nie pompuje Ci przez to spalin do układu. Popytaj po warsztatach czy nie mają testera do sprawdzania takich rzeczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ubywa Ci płynu chłodniczego?
Opublikowano
Możesz podjechać do mnie. Napisz tylko jaki reduktor masz od gazu, czy korek wymnieniany, temp. w testach (jeżeli masz) jakieś wahania itd. czy wymieniana była pompa, termostat itp. i po wymianie zaczęło to się dziać. Pisz na Pw. Czym więcej info. tym bardziej będę mógł Ci pomóc.
Opublikowano
Reduktor i tak był już do wymiany bo odcinal przy 4000 tys. obrotów więc zobaczymy jak wymienie czy to coś da. Wycieków nie ma dopóki coś nie puści. Kupię jeszcze ten korek orginalny bo aktualnie chłodnica i zbiorniczek którą mam to zamiennik.
Opublikowano
Ale musi zakręcić na butli zawór bo samo przełączenie na benzynie nic nie da.

Nie musi zamykać zaworka na butli.Jak wyłączy gaz,to elektrozawór przy butli nie puści gazu.

niema nic lepszego niż BAWARKA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego to jest układ ciśnieniowy i węże mają być twarde.

Jak cos przecieka to to uszczelnij lub wymień na nowe dobrej jakości.

Jak ciśnienie będzie zbyt wysokie to płyn wywali korkiem chłodnicy.

Do tego czasu się za bardzo nie martw.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Byłem u kolegi krys32 i powiedział to samo na temat twardości tych węży. Skoro Wy macie takie to widocznie tak musi być. Dziękuję wszystkim za pomoc. Mam nadzieję, że będzie z bawarką wszystko ok. WESOŁYCH ŚWIĄT dla wszystkich fanów BMW !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.