Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zobacz jakie kolory idą od samych czujników i takie zamień przy pompie.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale co dalej masz błąd lewego tylnego czujnika?

 

 

Tak mam dalej ten sam problem.

Okazało się że jest problem w napięciu w wiązce takźe drogi interes skoro najpierw

wymieniłem czujnik a potem zregenerowałem sterownik.

Jesli ktos ma taki problem to nie polecam jezdzić takim autem zimową porą.

Ogólnie jazda po lodowisku.

W poniedziałek oddaje do sprawdzenia uszkodzenia "strasznie drogiego kabla"

Opublikowano
A wykluczyłeś na 100 % uszkodzoną wtyczkę albo mocowanie przy wtyczce? Może to gdzieś w tym miejscu coś nie łączy?
Opublikowano
A wykluczyłeś na 100 % uszkodzoną wtyczkę albo mocowanie przy wtyczce? Może to gdzieś w tym miejscu coś nie łączy?

 

Na wiązce jest napiecie 0,005 takze juz mechanik zaczął poszukiwania

sprawdził że wiązka w nadkolu i bagażniku jest ok także teraz trzeba

przekopać całą kabinę.

Opublikowano
A dlaczego nie pociągnie tak na szybko kabla od sterownika do czujnika zamiast rozbierać całe auto.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Dokładnie, tak byłoby najprościej i najtaniej. Swoją drogą sam jestem ciekawy, gdzie Ci ten kabel przestrzeliło?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

u siebie dziś chciałem naprawić połączenie ABS czujnika z przodu od kierowcy. po podłączeniu i sprawdzeniu na INPIE bład z przodu znikł i pojawił się z tył po prawej stronie. myślę może czujnik, wymieni się nie bawem. ruszam i skrzynia znów pracuje na 3 biegach. po odłączeniu instalacji z przodu zaczęło normalnie.

 

Co do cholery może z tym być?

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.