Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co do firmy z Rumii czytałem w necie różne opinie, sam naprawiałem sterownik w Zgierzu i mogę tą firmę polecić :cool2:

Zanim do nich pojechałem też szukałem w necie i nic nie znalazłem, zarówno dobrych jak i złych, chociaż w sumie 1 pozytywną opinię znalazłem, na forum Toyoty chyba.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś wysłałem sterownik do Rumii do reperacji.Odesłali mi go jako nareperowany,ale po założeniu go okazało się,że był dalej uszkodzony.Odesłałem go z powrotem i po telefonie do nich powiedzieli,że sterownik nie nadaje się do naprawy.Oddali mi pieniądze a sterownik kupiłem używkę jest ok.
Opublikowano
Ja tam mimo wszystko wolałem naprawić :wink: koszt mniejszy (200 zł.) a na dodatek gwarancja na rok :wink:
Opublikowano

Ja też tak myślę że póki co to regeneracja za 200zł.

Czujnik wymieniłem to chyba starczy na taką usterkę :shock:

Opublikowano

No i znowu to samo, tylko tym razem na amen prędkościomierz oraz ekonomizer nie żyją.

Zamieniłem miejscami jeszcze czujniki tylne prawy na lewy, ale przy pompie z ABS zobaczę jutro

czy znowu wywali błąd lewego tylnego czujnika, jeżeli tak to sterownik na 1000%

Mam jeszcze pytanie co się wysyła do naprawy, samą tylko tą czarną kostkę która przykręcona

jest sześcioma śrubami z przodu sterownika, czy cały sterownik wraz z tym metalowym blokiem

do którego przykręcone są przewody hamulcowe?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Haha ja wiem że to tak dziwnie napisałem, ale chciałem jak najprościej :norty:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Witam.

Wyslalem swoj sterownik do Magnetto do Zgierza i dzisiaj okazalo sie

ze jest jeszcze sprawny.

Takze pozostala mi wiązka do całkowitego sprawdzenia.

 

Nigdy nie wiadomo co jest przyczyną usterki nawet jesli komputer pokazuje konkretny błąd.

:-(

Opublikowano
No właśnie tego się obawiam, ale jutro zobaczę co się stanie po zamianie czujników miejscami. http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/hmm.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Jesli ci sie uda zamienic czujniki stronami.

Mój czujnik zostal wydrapany jak stary ząb, ktory okazal sie dobry.

Oby ci sie udalo bez strat

Opublikowano
Czujniki zostały na miejscu zamieniłem tylko sterowanie przy pompie ABS.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

A więc tak, po podmianie czujników tylnych z prawego na lewy błąd pokazał się

teraz z prawej strony. No cóż http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/hmm.gif wychodzi na to że czujnik może to i lepiej :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Jesli ci sie uda zamienic czujniki stronami.

Mój czujnik zostal wydrapany jak stary ząb, ktory okazal sie dobry.

Oby ci sie udalo bez strat

 

Ja też niestety wymieniłem dobry czujnik, a okazało się na końcu, że to sterownik.

A nie sprawdziłeś ciągłości przewodów przed wysłaniem sterownika? Może na wtyczce Ci gdzieś nie łączy.

Opublikowano

Czujnik wymieniony na ATE oczywiście nie obyło się bez rozwiercania a dodatkowo urwała

mi się śruba która trzyma czujnik :mad2:

Ale jak na razie jest :cool2: Wymiana powinna trwać 20 min ale może w nowym lub kilkuletnim aucie.

Troszkę to mocowanie tego czujnika mogło być mądrzejsze, ale cóż :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i co?

Udało się coś zrobić ? :cool2:

Opublikowano

Tak jak pisałem trzeba rozwiercać bo plastikowy czujnik jest w aluminium i po latach wszystko się zapieka.

Ale po dwóch godzinach walki czujnik wymieniony :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
U mnie udało się wyskrobać wszystko po ponad godzinie, ale też nie było łatwo :norty: nie będę cytował mojego mechanika przy tej czynności :mrgreen:
Opublikowano

Sterownik mam po regeneracji i niestety problem dalej nierozwiązany.

Została mi tylko wiązka do sprawdzenia bo tylko to jeszcze może być problemem

Opublikowano
Ale co dalej masz błąd lewego tylnego czujnika?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Witam. Mam problem z którym nie moge sobie poradzić, mianowicie jaiś czas temu ruszając ostro zlapałem trochę piasku koła zamieliły po czym znowu złapały asfaltu i w tym czasie zapaliły mi się kontrolki abs i kontroli trakcji. Kontrolki podczas jazdy zapalają się i gasną bez reguły, najczęściej jak z rana odpale to jest wszysrko ok i po paru km się zapalają. W inpie wyświetla błąd lewego przedniego czujnika ale jak wchodze w prędkośc poszczegolnych kół to prędkość prawego odbiega od reszty. Czy jest to wina padniętego sterownika czy czujnika.
Opublikowano

Ja próbowałem mierzyć oporność czujników ale nic z tego mi nie wyszło, ten co był dobry

to mi nic nie pokazywał. Zamieniłem je wreszcie miejscami ale przy sterowniku aby się przekonać

czy dalej będzie błąd lewego (znaczy sterownik) czy prawego (wtedy lewy czujnik) i wyszedł błąd

prawego. Wymieniłem czujnik na ori. i działa.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale jak wchodze w prędkośc poszczegolnych kół to prędkość prawego odbiega od reszty

 

Mi też nie odbiegało, a jak sprawdzałem czujniki oscyloskopem to uszkodzony kreślił EKG na wyświetlaczu :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.