Skocz do zawartości

Czujnik/sterownik abs


bobi82

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Przód jeszcze nie sprawia problemów, no może poza urywającymi się śrubkami mocującymi, ale tył to racja, bywa z tym kłopot.

Ja zalewałem jakimś niemieckim odpowiednikiem wd40, to udało się powyciągać, chociaż raz byłem zmuszony do rozwiercenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A więc tak dzisiaj zdjąłem koło i wypiąłem wtyczkę zmierzyłem oporność i wyszło około 0,8 kΩ.

Dodatkowo podpiąłem komputer i jadąc autem sprawdziłem jakie prędkości pokazują wszystkie czujniki, wszystkie pokazywały te same wartości

żadna nie różniła się nawet o 1km/h jadąc prosto bo podczas skrętu wiadomo że wartości są inne ale tylko o koło 2-3 km/h

Kontrolki oczywiście dzisiaj mi pogasły, tak więc zobaczę co będzie jak znowu się posypie.

 

Dziwne jest u Ciebie to gaśnięcie kontrolek od czasu do czasu, w moim przypadku od samego początku jak miesiąc temu kupiłem auto, objaw był identycznie taki sam dzień w dzień z tymi kontrolkami. Więc może u Ciebie faktycznie coś z tym pierścieniem nie tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziwne jest u Ciebie to gaśnięcie kontrolek od czasu do czasu, w moim przypadku od samego początku jak miesiąc temu kupiłem auto, objaw był identycznie taki sam dzień w dzień z tymi kontrolkami. Więc może u Ciebie faktycznie coś z tym pierścieniem nie tak jest.

Przecież beemka jest jak kobieta-zmienną jest... :mrgreen: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie dziwne bo jak na razie nic już się nie świeci, a czujnik będę wyciągał w ostateczność

bo nie mam zamiaru wymieniać dobry na dobry. Jak jeszcze raz się zaświeci to znowu podłącze

kompa i zobaczę odczyty z czujników.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

mam takie pytanie..

 

INPA pokazuje błąd przedniego lewego czujnika, i faktycznie bo kabel urwany. co lepsze pokazuje błąd i prędkość 3,75 km/h. i moje pytanie jest takie. mam skrzynię automat. czasem jak ruszam z "D" auto jedzie jakby z drugiego biegu, czasem jakby niby nic normalnie. może być tak ze komputer widzi ze auto jedzie nie włącza 1 biegu?

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień czujnik lub napraw kabel :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

czyli naprawa instalacji powinna pomóc?

 

raz połatałem na chwilę i pojeździe testowej skrzynia pracowała tylko na 3 biegach, po rozłączeniu czujnika wszystko wróciło do normy, ale bez 1 biegu

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba naprawić instalację

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kup najtańszy czujnik jaki jest i wykorzystaj z niego wtyczkę http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego szukam wtyczki czujnika ABS z kawałkiem instalacji i nic na miejscu nie ma

 

Z tego co się orientuję to mi został przewód z wtyczką po wymianie czujnika, musiałbym poszukać. Jaki masz kolor wtyczki? I pytanie czy od 520i będzie pasowało do Twojego auta? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ta prędkość pokazywana w inpie dotyczy prędkości auta czy jednego z kół auta?

 

Za wskazania prędkościomierza odpowiada lewy tył.

Ale różnie może być. Możliwe , że padł sterownik abs lub sterownik silnika nawet.

 

Najmniej bym tu podejrzewał kabelki od czujników.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta prędkość pokazywana w inpie dotyczy prędkości auta czy jednego z kół auta?

 

Za wskazania prędkościomierza odpowiada lewy tył.

Jak sprawdzałem prędkość to każdego koła z osobna, ale czy te prędkości zgadzały się

z prędkością auta to nie wiem http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz odczyty ze wszystkich czujników podczas jazdy, sprawdzałeś to?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz gdzieś pożyczyć przetwornice to byś sprawdził.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

niestety nic z tego. zostaje jedynie instalację naprawić i próbować :)

 

a jeszcze jedno.. wtyczka ABS z E46 z szara wtyczką będzie pasować do e39?

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale może same wtyczki jako podłączenie są takie same http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.