Skocz do zawartości

BMW E 39 2.8 1999r Problem z ogrzewaniem przy 100km/h


krzysiek528

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

No ale sa pompki pod elektrozaworami i one bezpośrednio pchają wode do nagrzewnicy.

U ciebie takiej nie ma < ciekawe czy nie powinna być?>

 

A ta pompka przy chłodnicy tego nie gwarantuje.

 

Sam nie wem ale wydaje mi się , że tu jest jakiś problem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć.

 

Nie jestem pewien ale chyba to te schematy:

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DM51&mospid=47544&hg=64

 

A tu jak wpiszesz swój vin (ostatnie 7 cyfr) to wyskoczy twoje auto i sprawdzisz sobie dokładnie czy to to:

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

Powodzenia w rozwiązaniu tematu ale coś wydaje mi się że masz gdzieś za nagrzewnicą przydławiony przepływ wody a przy wyższej prędkości obrotowej silnika wodzie łatwiej płynąć na parownik lpg niż na nagrzewnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety na realoem są tylko poglądowe obrazki już z tego korzystałem potrzebny mi schemat od a do z układu chłodzenia ogrzewania. Jedyna nadzieja jaka mi została to wizyta w serwisie;(
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
W końcu uporałem się z naprawą w następujący sposób wymiana całej nagrzewnicy z klimy manualnej na klimatronik. Problem polegał na nie drożnej nagrzewnicy którą teraz ciężko dostać w sklepie i dlatego moja naprawa zakończyła się przerobienia na klimatronik jeżeli by ktoś potrzebował cześć typu chłodniczka klimatyzacji, panel klimatyzacji manualnej to prosze o kontakt :) Dodam że koszt takiego zabiegu to 700zł
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
odgrzeję w międzyczasie uporałem się z moim problemem kupiłem kierownice powietrza (kolanka) od filtrów pyłkowych do grodzi z niepołamanymi zatrzaskami wystarczył brak jednego w każdym z moich , winny był pęd zimnego powietrza wtłaczany podczas większych prędkości z komory silnika .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.