Skocz do zawartości

BMW E 39 2.8 1999r Problem z ogrzewaniem przy 100km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a wracając do tej uszczelki pod głowicą to być może wygląda to następująco spaliny dostają się do kanału chłodzącego powodując zapowietrzanie się układu co z kolei powoduje brakiem ogrzewania oraz nieprawidłowym działaniem instalacji LPG. Dodam jeszcze że moje przewody od termostatu do chłodnicy są bardzo twarde. Górny przewód jest gorący dolny zimny. Dziś to zauważyłem.
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
pominąłem i co dziwne to [BAD] ledwo co grzało przy 2tysiącach i nic więcej :[
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak temperature ustawisz na max to elektrozawory powinny być otwatre non stop przez długi czas.

Jeśli się zamykają to możliwe , że masz uwalony czujnik temperatury wewnątrz auta i on uważa , że w aucie już jest gorąca i każe zamykać elektrozawory.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ma

Tylko słabe ale to akurat normalne bo odłaczył pompke wspomagającą.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
jak temperature ustawisz na max to elektrozawory powinny być otwatre non stop przez długi czas.

Jeśli się zamykają to możliwe , że masz uwalony czujnik temperatury wewnątrz auta i on uważa , że w aucie już jest gorąca i każe zamykać elektrozawory.

tak sie składa że przed świętami właśnie go sprawdzałem i 100% sprawny :(

po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano
ma

Tylko słabe ale to akurat normalne bo odłaczył pompke wspomagającą.

jesteś w błędzie pompę wspomagającą mam przy chłodnicy, dokładnie to stojąc przed autem z prawej strony u dołu chłodnicy

po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano
daleko masz do nysy ? możemy panel klimatronika podmienić do mojego

450 km troszkę daleko :D jak ktoś jest z LUBELSKIEGO i ma manualne ogrzewanie to chętnie bym sprawdził panel. Ewentualnie szukam bliźniaczki do moje bawarki 2.8 M52 podwójny vanos kwiecień 1999

po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ma

Tylko słabe ale to akurat normalne bo odłaczył pompke wspomagającą.

jesteś w błędzie pompę wspomagającą mam przy chłodnicy, dokładnie to stojąc przed autem z prawej strony u dołu chłodnicy

 

 

Masz jeszcze jedną pompę.

I o tamtą mi chodzi.

Jest razem z elektrozaworami.

 

A ty zapewne masz vebasto i tamta pompa jest niezbędna do vebasto.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no to faktycznie jest jak piszesz.

Jeszcze bym najprostszym sposobem podłaczył na stałe zasilanie do elektrozaworów i spróbował czy grzeją non stop.

Sprawdź czy tamta pompa działa jak trzeba?

Innych pomysłów co do tego nie mam.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego sory za brak konkretów ale te zawory u ciebie możliwe , że są sterowane minusem.

W takim przypadku zamast podłączac zasilanie na stałe zwyczajnie odłacz wtyczki od zaworów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W takim przypadku zamast podłączac zasilanie na stałe zwyczajnie odłacz wtyczki od zaworów.

Właśnie miałem to samo napisać . Ja u siebie tak zrobiłem i ciągle waliło gorącym powietrzem .

Druga sprawa to jest u mnie taka ,że nadmuch działa u mnie ,ale z opóżnieniem ok 2-3min. Czyli jak mam ustawione na gorące i zmieniam na zimne to zimne zaczyna lecieć po ok 2-3min . Tak samo jest jak zmieniam z zimnego na gorące :evil:

Opublikowano
niestety po odłączeniu przewodów od elektrozaworów to samo. Kolejne co zauważyłem to że ogrzewanie jest tylko do 2,5tysiąca obrotów potem zapie*dala lodem a nie ciepłem. Następny dziwny motyw to jak podłączę dodatkową pompę wody ( prawa strona u dołu chłodnicy) to ogrzewanie znika całkowicie. Jakieś pomysły?
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jak wypiąłeś ten kabelek od zaworków to waliło ciągle zimne??? To odwrotnie niż u mnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź dokładnie pompę wody.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Czyli jak wypiąłeś ten kabelek od zaworków to waliło ciągle zimne??? To odwrotnie niż u mnie.

tak dokładnie waliło zimnym

po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam podepnę się pod temat , auto ten sam model tylko silnik 3.0d ,

sprawa wygląda tak odpalam rano auto ustawiam temperaturę na 20 stopni i wszystko jest ok dmucha ciepłe jeżdżę po mieście dmucha ciepłe wyjadę za miasto rozpędzę się trochę i zaczyna mi dmuchać zimne ,

podniosę temperaturę zaczyna lecieć ciepłe robi się za ciepło więc zmniejszam na 20 jest ok ale po pewnym czasie znowu zaczyna dmuchać zimnym ,

panel wykluczam to samo dzieje się na drugim oba wyczyszczone , im szybciej tym zimniej ,uszczelniłem kolanka idące od filtrów kabinowych bo miałem ułamane po jednym zaczepie i myślałem ,że goni mi zimne powietrze tamtędy ale nie wiele pomogło , wydaje mi się ,że im szybciej jadę tym zimniej w kabinie

Opublikowano
zrób test zegarów nr 7, pokazuje on temperaturę silnika, te objawy co masz wskazują na uszkodzony termostat-termostaty, za niska temperatura silnika w czasie jazdy na trasie, termostat nie utrzymuje stałej temperatury silnika.
Opublikowano

zegar od temperatury stoi jak byk na 90 stopni ani drgnie jak się nagrzeje a auto nagrzewa się szybko jak na diesla pomimo ,że webasto nie działa, mogę sprawdzić jak to wygląda w teście ale wydaje mi się ,że skoro trzyma 90 to termostat jest ok

załatwię sobie termometr i sprawdzę jak to wygląda z punktu tego co wieje z kratek

Opublikowano
to, że wskazówka stoi w pionie wcale nie oznacza dobrej temperatury, ona stoi w pionie między 75-95 st.C.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.