Skocz do zawartości

Krew mnie zalewa a paliwo zalewa silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od kilku dni walcze z m54b30 którego zalewa paliwo na wszystkich cylindrach ale po nagrzaniu. Inpa wywaliła błąd sond bank 1 i 2 oraz nieprawidłowe spalanie we wszystkich cylindrach, korekty wtrysków ostro idą na plus, testy fizyczne wykonałem takie.

1. Odłączenie wszystkich 4 sond i silnik chodzi w 99% równo ale reakcja na pedału gazu jest chyba ze sekunde opóźnienia. Sondy wykręcone sprawdzane podmieniane zadnej poprawy.

2. Podłączyłem z powrotem sondy i odłączyłem przepływomierz, silnik idealnie chodzi ale nie działa pedał gazu. Przepływomierz podmieniony żadnej poprawy.

 

Do głowy przyszła mi nieszczelność dolotu i na celowniku jest separator oleju. I teraz tak, na wyłączonym silniku wyciągam filtr powietrza, na przepływomierz zakładam gumową rękawice, odkręcam wlew oleju i dmucham w niego. Rękawica bez problemu napełnia sie powietrzem. Tak ma być :?: :?: :?:

Dodam że jak napełni sie rękawica powietrzem i przytrzymam ręką tam gdzie dmuchałem to powietrze nie schodzi z rękawicy, czyli innej nieszczelności nie ma.

Krew mnie zalewa bo wszyscy już rece rozkładają.

Opublikowano

piszesz ze zalewa go na cieplym silniku,tak? moze czujnik temperatury silnika sprawdz. nie wiem jak w bmw ale w kilku brykach czujnik temperatury dzialal tak ze jak nie dzialal to komp przyjmuje jakas tam temperature... podlacz pod kompa. ale.jak.go zalewa na.zimnym to na.moje czujnik temperatury.

 

 

auto masz.dlugo juz.po.swapie?

Opublikowano
zalewa go tylko na ciepłym, z odpalaniem nie ma problemu, pali od "dotknięcia". Dopiero jak zejdzie z ssania i pochodzi około 3-5miniut nagle go zalewa. Jak go zgaszę i znów odpalę to znowu pochodzi równo z 3-5minuty i znów zalewa. Jedynie aby jeździć to musze mieć odłączone sondy ale wtedy nie mam żadnej kontroli co się dzieje w Inpie i jakiś taki zamulony jest. Jutro spróbuje podłączyć tylko sondy za katami które podobno odpowiadają tylko za kontrole a nie regulacje. Sprawdze jeszcze ten czujnik temperatury
Opublikowano

no własnie nie zalewa go od razu :mad2: W Inpie wygląda to jakby dostawał jakiegoś lewego powietrza i wtedy tylko sondy to zauważą.

cięgle mnie męczy ten separator po głowie

 

edit

Sprawdziłem dziś temperatury po nagrzaniu silnika i tak

Coolant temperature 207 stopni :?:

air intake temperature 87 stopni :?:

Nie wiem co o tym mysleć bo gdyby założyć że wartości podane są w fahrenheit to przeliczając na Celsius wychodzi chyba ok czyli

Coolant temperature 97stopni C

air intake temperature 30stopni C

 

Podłączyłem tylko sondy za katalizatorami i chodzi ok.

 

Brak pomysłów :mad2:

Opublikowano
Sprawa sie wyjaśniła, normalnie wychłostać się należało by. Podłączyłem na krzyż sondy :duh: :duh: :duh: zamieniłem na wtyczkach sondy przed katami i silnik chodzi róóóówniuuuuutkooooo. Sorki za zamieszanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.