Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam Kolegów,

 

Posiadam BMW e53 z zatartym silnikiem M62TU44 oraz bardzo dobry, ten sam silnik, ale pochodzący z BMW e39. Zwracam się z serdeczną prośbą o informacje, na jakie przygody mam się przygotować przy ewentualnej zmianie silnika. Oba auta to rok 2001.

 

Dziękuję za pomoc.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na pewno miska i pompa oleju są inne.

 

Aby nie zatrzeć drugiego silnika wymień odmę i wszystkie przewody (bez wyjątku). Właśnie przez inna budowę odmy M62 tak często zacierają się w X5.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spoko, bede mial na uwadze.

Czy sama czynnosc przelozenia bedzie bezproblemowa? Czy M62TUB44 w e39 i w e53 sa identyczne? Nie ma niespodzianek typu inny wal czy inne mocowania?

 

Pozdrawiam

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.