Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oringi na wtryskach wymieniłem.Nie ma mowy o lewym powietrzu.Wszędzie założyłem opaski zaciskowe.Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego oringi 10 i 12

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_4814&hg=11&fg=40

oring nr 2

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_4857&hg=11&fg=15

Dodatkowo miałem duży luz na przewodzie nr5 i też został wymieniony.Przy krokowym też założyłem opaski.Silnik ładniej pracuje ale to nie rozwiązało problemu.

MateuszekE36 sprawdz najlepiej multimetrem jak nie masz kompa jaką wartość pokazuje sonda.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdybyś był zainteresowany uszczelkami kolektora ssącego to mam komplet.Leży już ze 2 lata bo miałem wymienić jak miałem 2,0 i tak schodziło aż zrobiłem swapa.Nowe komplet 40zł plus wysyłka jakimś listem żeby tanio było.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/541/11w9.jpg

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
mniej więcej pod przepustnicą patrząc pionowo w dół w okolice rozrusznika powinieneś mieć wtyczkę i ją rozłączasz przekręcając pierścień normalnie.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

nie podoba mi sie czujnik temperatury silnika. na rozgrzanym silniku pokazuje na kompie 75-76 i spada, czyli tak jakby termostat sie otwiera. dziewne jest to ze termostat jest nowy wahlera i czujnik tempereatury tez nowy.

skoro czujnik zaniza o 10st mozliwe ze daje zla dawke paliwa i wtedy wystepuje szarpanie. pytanie tylko gdzie szukac przyczyny, skoro zaniza o 10st albo wiecej to jest wieksza opronosc na przewodach. nie chce mi sie rozbebeszac wiazki, moze ktos mial podobny przypadek? moze to komputer??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może być przyczyna szarpania,zbyt bogata dawka.Kolego na dwoje babka wróżyła ale ja bym skłaniał się w stronę czujnika temperatury silnika zwłaszcza jeżeli kupiłeś jakiś mocno tani zamiennik.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
zamiennik FAE. ale dziwne ze stary identycznie pokazywal i ten tez. wiec musi byc duuuzy zbieg okolicznosci ze zamiennik pokazuje identyczna wartosc jak stary
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakładając że czujnik jest sprawny bo raczej takie zbiegi okoliczności się nie zdarzają to albo faktycznie coś z termostatem albo coś z napięciem na czujnik.Wypnij wtyczkę z czujnika temperatury i zmierz napięcie na wtyczce.Na przekręconym zapłonie ma pokazywać około 5V.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napięcie masz dobre.Czujnik nowy zresztą piszesz że stary wskazywał to samo więc powinno być ok.Wskazówka od temperatury silnika stoi w pionie?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
wskazowka stoi milimetr przed pionem. ale chodzi o to ze podlaczajac launcha wskazuje 76st i spada 74st potem sie podnosi do 76, czyli termostat otwiera sie w tym przedziale, a powiedzialem wczesniej ze termostat wymieniony na wahlera 92st. czyli czujnik zaniza minimum 10st
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Termostat się otwiera ale skoro wskazówka jest przed pionem to wychodzi na to że za wcześnie.

Czujniki temperatury na sterownik pokazują to samo więc ja bym je wykluczył.

Napięcie na wtyczce masz książkowe więc wiązkę i sterownik też bym wykluczył.

Wskazówka przed pionem i faktycznie odczytana temperatura wskazuje na termostat.Niby nowy wahler ale ja bym podmienił bo zbyt wiele mozliwości to już nie ma.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Termostat się otwiera ale skoro wskazówka jest przed pionem to wychodzi na to że za wcześnie.

Czujniki temperatury na sterownik pokazują to samo więc ja bym je wykluczył.

Napięcie na wtyczce masz książkowe więc wiązkę i sterownik też bym wykluczył.

Wskazówka przed pionem i faktycznie odczytana temperatura wskazuje na termostat.Niby nowy wahler ale ja bym podmienił bo zbyt wiele mozliwości to już nie ma.

 

Dlatego termostat powinno się gotować przed założeniem bo niestety niektóre mają wady i tak może też być u Ciebie

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
termostat wymienilem raz, nie bylo efektu, wymienilem drugi raz (niedroga sprawa wiec chialem miec pewnosc). albo zajebsitego pecha i dwa termostaty trafily mi sie felerne, albo juz nie wiem co jest grane:/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz dla pewności opór czujnika temperatury tego na sterownik jak silnik w pełni rozgrzany.Na gorącym silniku powinien mieć około 200 ohm.Dziwne żeby dwa termostaty były uszkodzone.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

po wymianie uszczelek kolektora ssacego szarpania nie ma (jak narazie).

stare uszczelki wygladaly ok, dopiero po dokladnym przyjrzeniu sie byly mikropekniecia, prawdopodobnie przez nie dostawalo sie lewe powietrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.