Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie, mniej wiecej w tym zakresie szarpie samochodem. niezaleznie czy zimny czy cieply, czy na benzynie czy na gazie (stag 300). nowe swiece, cewki ok, fajki nowe, sonda druga sprawna, przeplywomierz drugi sprawny
Opublikowano
Teraz kwestia, czy na każdym biegu tak Ci robi, czy na wolnych obrotach stojąc w miejscu tak Ci robi ew. w trakcie jazdy. Opcji milion...albo coś przenosi z napędu, albo coś w silniku, jakieś oberwane poduszki silnika czy podpory wału w zasadzie też mogą tak robić. Napisz kiedy się tak dzieje

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
najbardziej czuc jak jade jednostajnie a obroty silnika mniej wiecej sa na poziomie 1800-2000. wystepuje to na kazdym biegu, na 5tce juz jest mniej odczuwalne, mozna powiedziec ze nie czuc juz. na jalowym jak przygazuje to przy tych obrotach czuc drzenie silnika.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

odswiezam

wymienilem juz dwa przeplywomierze, druga sonde, lewego powietrza nie ma (mam staga i wartosc MAP ok.0.33-0.34), psikalem wszedzie gdzie sie dalo plakiem i nie ma zadnej reakcji. czujnik tps wyregulowany, cewki podmienione na inne, fajki nowe, swiece ustawiona przerwa 0,7mm.

nic mi nie przychodzi do glowy.

ewentualnie moze ktos mial podobnie przy padajacym vanosie??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Plakiem czy innym specyfikiem nie wyłapiesz każdego lewego powietrza.Ja się męczę z wypadającym zapłonem przy około 2800-2900.Dziś wymieniłem oringi wtryskiwaczy benzynowych,założyłem opaski na przewody gumowe wtryskiwaczy gazu tam gdzie ich brakowalo bo miałem tylko przy kolektorze i jest mega lepiej.Jeszcze muszę wymienić uszczelki kolektora ssącego.Plak pokaże sporą nieszczelność,przy małej jest bezużyteczny.Szukaj dokładnie przy kolektorze ssącym

-szczelność wkrętek gazu nawiercanych w kolektorze o ile to sekwencją.

-wymień oringi wtryskiwacz benzynowych bo to groszowe sprawy

-oringi nr 10 i 12 i wymień wężyk między elementem nr 11 a regulatorem ciśnienia paliwa

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_4814&hg=11&fg=40&lang=pl

To nie wina vanosa.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
to raczej nie Vanos, klekotałoby Ci w silniku, to najczęstszy objaw. Mi ostatnio się tak działo ale na gazie, okazało się, że przewody są już leciwe, nie trzymają ciśnienia i gaz mi uciekał. Takie telepanie silnika było odczuwalne w zakresie od 2000 do nawet 3000 w zależności jak szybko chciałem przyspieszyć.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Dołączam się do tematu u mnie jest podobnie tylko zdarza się to sporadycznie i najczęściej na zimnym.Powyżej 1500 zaczyna lekko się dławić potrafi szarpać i tak do 1800 2000 nie idzie jak dojdzie do 2000 jest normalnie u siebie dolot mam cały zrobiony wszystko uszczelnione powymieniane na nowe fajki i świece też wymienione.Czy gaz czy benzyna to samo.
Opublikowano
Musi być chyba że ktoś coś kombinował i usuną króciec.Znajduje się pomiędzy żeberkami 5 a 6 cylindra.Jeśli faktycznie go niema może ci go zalewać i to może być rozwiązaniem problemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj z tyłu kolektora bo chyba szukasz z przodu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
przejrzalem caly kolektor. jest otwor na silniczek krokowy, czujnik temperatury powietrza dolotowego i wyjscie na podcisnienie do regulatora paliwa.
Opublikowano
Po wymianie czujnika walu korbowego szarpanie zniknelo, ladnie wkreca sie na obroty teraz. Pojezdze zobacze czy oby napewno juz wszystko ok. Czujnik firmy ERA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tego sterownika czujnik tylko siemensa niestety.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężki przypadek.Masz to samo co ja tylko u mnie zapłon wypada przy 2700-2800 na luzie szarpania brak.Silnik swapowałem w kwietniu i już niedługo będzie rocznica jak szukam przyczyny.Świece nowe,podmienione fajki,cewki,czujnik wału,przepływka,sonda ma niecały rok,sprężanie 14,7 na każdym garnku.Ostatnio ściągnąłem kolektor,wszystko uszczelnione,wszędzie założyłem opaski i nic.Jedyny błąd to zły skład mieszanki 201,sporadyczny(ale to raczej związane z gazem).Zastanawiam się nad jakimiś lepszymi świecami.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

piotr520, dużo więcej Ci pali?

Ja mam błąd 201 w E36 316i M43 i nie mogę sobie z nim poradzić. Sonda wymieniona i sprawna, a na komputerze niby stoi, przepływomierz wymieniony i świece i to samo. Po minucie pracy zimnego silnika zaczyna kopcić na biało i strasznie śmierdzi z wydechu oraz spala ogromne ilości paliwa (PB jak i LPG). Z układem chłodzenia mam wszystko w porządku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spalanie mam w normie.Musisz podejrzeć na zimnym silniku jaką pokazuje temperaturę płynu i powietrza.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Czujnik temp. powietrza jest w przepływomierzu. Czujnik temperatury silnika pokazywał na gorącym silniku dobrą temperaturę, ale wskazówka na zegarach raz działa, a raz nie...

Jak byłem u gazownika, to mówił mi, że mam za duże czasy wtrysków na benzynie ok. 4,4 ms na rozgrzanym silniku i że silnik jest cały czas zalewany, na benzynie jak i na gazie (Dodam, że silnik jest przymulony i nie jedzie tak jak powinno jechać 1.6 M43).

Sonda u gazownika stała na 3.5V i czasem skoczyła na 3.6V, ale skąd to 3.5V jak mam silnik M43 i sondę Boscha?

Opublikowano
ja mysle ze wina lezy po stronie lewego powietrza. tylko nie wiem jak je znalezc. psikalem plakiem ale nic nie dalo. bede chyba rozbieral kolektor i sprawdzal po koleji wszystkie uszczelki i oringi , bo tak patrze ze innego sposobu nie ma
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pluskwa9 bardzo możliwe że to lewe powietrze ale ja już wyeliminowałem wszystko jest lepiej jak w fabryce :D i nic.Ale może u siebie coś znajdziesz.Ja się powoli poddaję.

MateuszekE36 a sondę założyłeś dobrą?Kolory kabli 2 białe,czarny,szary.Tak na dobrą sprawę to radzę nie sugerować się za bardzo wskazaniami sondy na gazie.Może jakieś zwarcie w wiązce.Odłącz całkowicie sondę od instalacji gazowej bo tu może być problem.Czujnik temperatury powietrza jest w przepływce ale musi być z niego odczyt.Przepływomierz może wskazywać dobrze ale czujnik może być uszkodzony bo to osobny obwód.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.