Skocz do zawartości

BMW E46 2.0d Dmuchanie spod korka wlewu oleju.


BakuBak

Rekomendowane odpowiedzi

A czym się kierowałeś, odkręcając korek, jak sama nazwa wskazuje "WLEWU OLEJU" na pracującym silniku? To nie jest otwór rewizyjny.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci dmucha dymem

dmuchanie spod korka wlewu oleju

to nie dobrze ale jak tylko chlapie olejem to raczej normalne a chlapanie zależy od gęstości oleju.

Musimy pamiętać że zaraz pod korkiem jest łańcuch , w niektórych modelach jest przysłonięty.

Dodatkowo powiem że po odkręceniu korka mogą lekko spaść obroty co jest normalne .

Jak jest zatkana odma to po odkręceniu korka może zassać powietrze.

Te metody z korkiem to typowe diagnostyki z giełdy , ale nic nie zastąpi dobrej diagnostyki w wyspecjalizowanym warsztacie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korek to można odkręcić, tylko, żeby zobaczyć czy masła nie ma, a chlapać będzie chlapał. Co do zawieszenia, to e46 jest tak, że nawet jak zawieszenie będzie wytłuczone to i tak się w miarę dobrze prowadzi, więc nie ma co jeździć po dołach, tylko wypadało by odwiedzić jakiś serwis,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korek to można odkręcić, tylko, żeby zobaczyć czy masła nie ma, a chlapać będzie chlapał. Co do zawieszenia, to e46 jest tak, że nawet jak zawieszenie będzie wytłuczone to i tak się w miarę dobrze prowadzi, więc nie ma co jeździć po dołach, tylko wypadało by odwiedzić jakiś serwis,

 

Oj z tym zawieszeniem to się nie mogę zgodzić - tuleje wahaczy przednich słychać i czuć bardzo wyraźnie, zwłaszcza na dziurach i w koleinach, z kolei z tyłu jak masz tuleje wahliwe wypracowane, to siedząc na kanapie z tyłu słychać charakterystyczne "klikanie" na dołkach, zwłaszcza jak koło wyjeżdża z dziury. Tuleje progowe tylnego zawieszenia też łatwo sprawdzić - 4 bieg, 90 km/h, prosta droga, kiera prosto i but w podłogę - jak auto zaczyna zmieniać trajektorię, a po odpuszczeniu gazu wraca do starej - bankowo są wypracowane.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.