Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od wczoraj nie gaśnie mi czerwona kontrolka poduszki powietrznej na desce rozdzielczej (prawy dolny róg).

Proszę o diagnozę i wskazówki jak to naprawić.

 

Pozdr.

Opublikowano
Mata zajętości na przykład.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Gdzie jest ta mata, jak usterkę usunąć ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak mam inny problem z poduszką.. po zapaleniu auta poduszka gaśnie, ale po około 5 sekundach zapala się kontrolka. pod kompem wyszło ze poduszki aktywne pomimo kontrolki
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Mata zajętości fotela pasażera informuje komputer czy ktoś siedzi na fotelu pasażera. Gdzie w razie wypadku wie czy mają wybuchnąć poduszki powietrzne od strony pasażera. Można to naprawić w lutując diodę. Która będzie dawała sygnał że ktoś cały czas jest na miejscu pasażera. Najlepiej podłącz się pod komputer i zobacz czy to na pewno to.

 

 

I zatytułuj regulaminowo temat, bo admin usunie nie śpi ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coś mi stuka w zawieszeniu, co to może być?

Jest to pytanie tego samego typu co Twoje :duh:

 

W jaki sposób ktoś na odległość ma Ci zdiagnozować auto?

Mata to tylko jedna z możliwych przyczyn.

Bez podłączenia pod kompa niczego się dowiesz.

Opublikowano
Coś mi stuka w zawieszeniu, co to może być?

Jest to pytanie tego samego typu co Twoje :duh:

 

W jaki sposób ktoś na odległość ma Ci zdiagnozować auto?

Mata to tylko jedna z możliwych przyczyn.

Bez podłączenia pod kompa niczego się dowiesz.

Chciałem to samo napisać :D

Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Coś mi stuka w zawieszeniu, co to może być?

Jest to pytanie tego samego typu co Twoje :duh:

 

W jaki sposób ktoś na odległość ma Ci zdiagnozować auto?

Mata to tylko jedna z możliwych przyczyn.

Bez podłączenia pod kompa niczego się dowiesz.

 

 

Hehe ale tak jest bardzo często. :)

 

 

Matę łatwiej wykodowac komputerowo niż stosować oporniki

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

 

 

Nie zgodzę się z tobą. Jak ktoś nie ma dostępu do komputera. I musi płacić za taką usługę, to prościej łatwiej i szybciej jest przeczytać na forum jaka to dioda wsiąść lutownice cynę 5 minut i po sprawie. Potem kogoś kto ma jakikolwiek program do bmw i usunąć błąd airbag.

Opublikowano

Koledzy, nie coś stuka w zawieszeniu..., a konkretnie wskazałem jaka kontrolka zapaliła się na desce rozdzielczej i poprosiłem o wskazanie ewentualnej przyczyny. Od czegoś trzeba zacząć diagnozę :)

Uważam, że forum jest od tego, żeby na nim pytać się bardziej doświadczonych kolegów o porady i wskazówki :cool2:

Sołtys - gdybym podpiął auto za 250 zł do komputera, to Twoja i kolegów wiedza byłaby mi zbędna.

 

Pozdr.

PS: na forum m.in. dowiedziałem się, że padł mi JEŻ i usunąłem usterkę bez wydawania kasy na diagnostykę na komputerze za 250 zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
konkretnie wskazałem jaka kontrolka zapaliła się na desce rozdzielczej i poprosiłem o wskazanie ewentualnej przyczyny

 

Z tego co widzę w pierwszym poście, to poprosiłeś o diagnozę i wskazówki jak naprawić, a nie o ewentualną przyczynę.

W przypadku wspomnianego przez Ciebie jeża to zupełnie inna sprawa. Tam niektóre objawy ewidentnie wskazują na przyczynę.

System poduszek powietrznych jest bardzo skomplikowany i bez diagnozy komputerowej nie ma co zaczynać zabawy.

 

 

Jeśli chcesz ewentualne przyczyny, to proszę:

- taśma przy kierownicy,

- mata pasażera,

- sterownik airbag,

- napinacz pasa,

- awaria którejś poduszki (z minimum 4-ech, bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło),

- uszkodzenie jakiegoś kabla,

- niełącząca któraś kostka,

- etc.

Opublikowano

Pozdr.

PS: na forum m.in. dowiedziałem się, że padł mi JEŻ i usunąłem usterkę bez wydawania kasy na diagnostykę na komputerze za 250 zł.

 

250zł za diagnostykę na kompie do rozbój w biały dzień :!: U mnie biorą od 20 do 50zł... Pojedz do jakiegoś elektryka co ma inpę czy coś innego i zobaczy Ci co jest przyczyną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło

Wychodziło.Ja w swojej miałem dwie poduszki.

 

 

Człowiek całe życie się uczy :cool2: :mrgreen:

Opublikowano
bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło

Wychodziło.Ja w swojej miałem dwie poduszki.

ja mam nadal dwie i w dodatku sprawne !!!

jest to jedyna sprawna rzecz w moim aucie i w dodatku naprawiona dzięki Waszej poradzie !!!

Opublikowano

Dziękuję wszystkim :)

 

konkretnie wskazałem jaka kontrolka zapaliła się na desce rozdzielczej i poprosiłem o wskazanie ewentualnej przyczyny

 

Z tego co widzę w pierwszym poście, to poprosiłeś o diagnozę i wskazówki jak naprawić, a nie o ewentualną przyczynę.

W przypadku wspomnianego przez Ciebie jeża to zupełnie inna sprawa. Tam niektóre objawy ewidentnie wskazują na przyczynę.

System poduszek powietrznych jest bardzo skomplikowany i bez diagnozy komputerowej nie ma co zaczynać zabawy.

 

 

Jeśli chcesz ewentualne przyczyny, to proszę:

- taśma przy kierownicy,

- mata pasażera,

- sterownik airbag,

- napinacz pasa,

- awaria którejś poduszki (z minimum 4-ech, bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło),

- uszkodzenie jakiegoś kabla,

- niełącząca któraś kostka,

- etc.

Opublikowano

Witam powiedzcie mi Panowie czy w miejscu srodkowego tunelu sa jakies złacza, kostki od poduszek itp.?

Oklejalem listwy wewnetrzne w aucie i wyciagajac panel w tunelu srodkowym bylo pare zlaczy-kostek do rozszczepienia. Robilem to niestety z nie wypietym akumulatorem.Pali mi sie ta sama kontrolka co koledze z wczesniejszych postow.

Wydaje mi sie ze ta kontrolka zapalila mi sie wlasnie po tych moich zabiegach.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

podłączyłem auto do komputera i pojawił się taki komunikat:

 

OB "Obwód zapłonu ZK10 / przełącznik bezpieczeństwa akumulatora "

 

co to znaczy ?

Opublikowano
To jest obwód odcięcia plusowego przewodu przy akumulatorze w razie wystrzału poduszek ładunek na przewodzie ma za zadanie go oderwać od klemy po to żeby nie wystąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej po wypadku. Ustrojstwo znajduje się przy klemie plusowej akumulatora
Opublikowano

auto po dzwonie.

drogi gips taka klema pirotechniczna.

uzywke ciezko znalezc.

ja mam wstawiony opornik 22 ohm . i dioda gasnie a 8 poduch znowu w gotowosci.

za 30 groszy :norty:

 

tylko nic nie röb przy airbag przy wlaczonym akku . bo ci moze poduchy wysadzic .ani nie mierz omomierzem.

odlacz akku -a potem dzialaj....

z mojä bee nie idzie sie nudzic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z omomierzem to w ogóle z daleka od poduszek i ładunków pirotechnicznych, bo jak przystawisz omomierz, to puszczasz w obwód napięcie, jest ono małe, ale to już wystarczy żeby odpalić ładunek i rozwalić kierownicę, deskę czy podsufitkę ze słupkami.

Po odpięciu aku koniecznie 15 minut odczekaj.

Ja też mam u siebie opornik, ale chyba 2.2Ohm, a nie 22 :wink:

Opublikowano
!uto jest bezwypadkowe. Jeżdżę nim od połowy 2008r. i teraz nagle zapaliła się ta kontrolka :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.