Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przy wymianie amorow, rozregulujesz geometrie, te 3 śruby na kielichu ktore trzymaja amortyzator to jednocześnie regulacja kąta położenia koła. radze pojechac na dobra stacje z profesjonalnym sprzetem
Opublikowano
Nie czaje. Przecież jest trzpien na talerzu przykrecanym do kielicha aby odpowiednio go przykrecic, wiec o jakiej regulacji mowa?????? Jeśli chodzi o geometrie to każda ingerencja w zawieszenie powinna kończyć sie ustawieniem geometrii no chyba ze w grę wchodzi wymiana tylko tylnych amorkow. Pozdrawiam
Opublikowano
3 śruby na kielichu ktore trzymaja amora to regulacja katów w e46(lewo, prawo), z reszta pomysl jak inaczej ustawisz katy w tym modelu. nie zgodzę sie z tym, ze każda ingerencja w zawieszenie wymaga ustawienia geometrii, wrzuciłeś książkowy tekst
Opublikowano
Wybacz kolego ale nie jest to książkowy tekst. Jestem obecnie po wymianie amorkow , sprężyn przód i tył i auto straciło geometrie . Są inne katy po wymianie zużytych podzespołów . Jeżeli twierdzisz ze jest inaczej to z wielka chęcią podziele sie wydrukami po i przed geometria ( auto ustawiane było krutko przed wymiana części ).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.