Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzis moje auto zaniemowilo, wyjechalem w miasto, nastepnie nie moglem juz auta odpalic. kreci, kreci ale nie moze zakrecic.

podlaczylem kompa, wykazlo blad 4B94 - włączenie, wtryskiwacze paliwa. Wszystkie inne wskazania sa okej, na obroty wchodzi, paliwo dochodzi, uklad odpowietrzony i pompka paliwa chodzi. ale tak jakby paliwo nie dochodzilo i nie moze odpalic, dzien wczesniej bylem w trasie jakies 400 km, zatankowalem do pelna i nic sie nie dzialo. nagle spadlo to "z nieba" :/

 

szukam tego bledu ale nigdzie nie moge znalesc - czy ktos sie juz z tym spotkal?

wczesniej nie bylo zadnych objawow, zadnych problemow z moca i obrotami silnika po prostu nagle odmowil i koniec.

dodatkowo wywala blad w srodku na wyswietlaczu "check engine. reduced power" jakos tak...

 

pomocy, bo nie wiem co robic :/

Opublikowano

Oto co mówi tis dla 4b94 dla n47

 

Sterownik DDE wykrywa zwarcie w aktywacji wtryskiwaczy.

 

4b94 jest sprawdzana raz na obrót wału rozrządu

 

1. Sprawdź przewody i połączenia wtykowe wszystkich wtryskiwaczy.

2. jeśli linie i połączenia wtykowe są ok, wymienić moduł sterujący DDE

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja miałem ten bład w moim aucie BMW E90 LCI 320 N47 D 20 177KM .... Ogólnie nie jeden elektryk sobie nie poradził.

Ale wyswietlało mi na kompie ze 1 wtrysk jest jakby wyłączony ..na desce rozdzielczej wszystko ok...

Mechanik zaczął od podłaczeni akompa przejechaniu sie i sprawdzenia pomiarów i wydajnosci wszystkiego

Nastepnie elektryka sprawdził cała instalacje wtyczki ...nic nie pomogło

Nastepnie sprawdził na maszynie specjalnej wtryski ( mam piezo elektryczne BOSCHA ) wszystkie były w normie....

Sprawdził pompę wysokiego ciśnienia ale sprawna, nie zostawia opiłków metalu nic....

znów wyciągnął wtryski dokładnie pomierzył i dalej wtryski w normie były...

Wziął sie raz jeszcze za elektrykę i okazało się że w komputerze sterującym nie pasowały jakies algorytmy, aktualizował oprogramowanie i wszystko działa....

 

a objawy miałem ze np podczas jazdy zaczął mi szarpac np. jechałem i dodając gazu obroty spadały pomału jak puściłem gaz auto gasło... po chwili odpaliło po ok.10-15sek krecenia i znów np jechało jakis czas i znów to samo.....

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

W jednym bmw trafił sie czujnik położenia wału.... oraz maf czujnik.

 

 

Jak sie bmw zablokuje wtryski trzeba zamienic je miejscami albo podpiąć inny i odpalić na 3 cylindrach na chwile w celu adaptacji. I podpiać oryginalny wtrysk.

 

Po aktualizacji softu w ecu wszystkie wtryski na nowo sie zaadptowały do ecu i problem znikł. Wystarczyło usunać/ zaadoptować je na nowo bez aktualizacji ECU i zaoszczędzić $$

 

(wtryski się same adoptują)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.