Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po wymianie kolektora wydechowego przestaly dzialac zegary.

Wiem ze jedno z drogim nie ma nic wspolnego ale taka dziwna przypadlosc mi sie zdarzyla. Po zlozeniu wszystkiego do kupy i wlaczeniu zaplonu zegary wogole sie nie zapalily, kompyter, predkosciomierz, obrotomierz, poziom paliwa ani kompletni nic nie odpowiada. Ekran nawigacji oraz nawiew dziala, tylko zegary nie daja znaku zycia.

Po podlaczeniu do komputera nie mozna wejsc wogole w Instrument Cluster.

Moze ktos mial podobny problem i moze pomoc?

Opublikowano
Witam mam ten sam problem e60 525d stało cały tydzień nie używane auto odpala ale kokpit martwy w czym może być problem ? Pozdrawiam : :?:
Opublikowano
Witam mam ten sam problem e60 525d stało cały tydzień nie używane auto odpala ale kokpit martwy w czym może być problem ? Pozdrawiam : :?:

Moze podladowac aku trzeba?

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
U mnie padl modul CAS. Auto tez stalo tydzien i po odpaleniu taki maly prezent ze nie dziala.
Opublikowano

Problem zdiagnozowany kokpit padł - fajny prezent pod hoinke !

Pozdrawiam i Wesołych Świat życzę bez takich niespodzianek ! :shock:

Opublikowano

Witam !

Mam ten sam (lub podobny) problem . Przez 3 tygodnie byłem za granicą a moje E60 stało w tym czasie nie używane .

W ogóle nie działa licznik (wskaźniki, kontrolki,podświetlenie) . Samochód odpala normalnie , jeździ bez najmniejszych problemów , navi/radio/klima działa .

Bezpieczniki itp... sprawdzone . Prawdopodobnie coś zamokło (wnętrze suche) lub coś nie "styka" . Po podłączeniu KTS jest bardzo dużo błędów w różnych sterownikach a z "licznikiem" nie można się skomunikować (brak komunikacji) . Samochód bezwypadkowy , "nie grzebany" , nie "anglik" , licznik nie był "korygowany" - 100% pewne auto . Problem leży prawdopodobnie w braku zasilania samego licznika . Może jest jakiś przekaźnik który pominąłem . Jeśli można to proszę o jakieś rady .

Opublikowano
U mnie bywa tak, że jak auto postoi na mrozie to zegary nie działają zaraz po odpaleniu silnika a włączają się dopiero po 5-30 sek.
Opublikowano
modul kombi to wlasnie zegary :mrgreen:

 

Tak myślałem ale liczyłem na to że jest jeszcze jakiś inny sterownik/moduł KOMBI .

 

Liczniki zmartwychwstały ... W bagażniku i w całym samochodzie sucho ale profilaktycznie zostawiłem go na noc z odłączonym aku w ciepłym garażu .

Dziś rano powypinałem moduły i przekaźniki (te z bagażnika) , przedmuchałem i popsikałem wd40 styki , podłączyłem aku i liczniki ożyły . Było bardzo dużo błędów w wielu sterownikach ale wszystkie bez problemu się pokasowały . Nie znalazłem konkretnej usterki ale najważniejsze że wszystko działa .

Opublikowano

W moim bylo podobnie, zegary przestaly dzialac. Odlaczylem aku na now, zresetowalwm system I rano wszystko dzialalo. Niestety wczoraj mialem wyjezdzac do pl a rano ulamala sie lopatka w kolekforze I silnik zakonczyl swoj zywot:(

Auto super ale zawiodlo mnie w najgorszym momencie. To sie nazywa dopiero fajny prezent pod choinke:/

Opublikowano
Panowie podepne sie pod temat , mam podobny problem tylko że u mnie nie dziala predkosciomierz ,licznik km i spalanie , odziwo obroty chodza normalnie i wskaznik paliwa. Dodatkowo wyskoczyla mi kontrolka silnika a mam świece do wymiany za 300 km, jakies sugestie ?rady?
  • 3 lata później...
Opublikowano
Cześć Wszystkim. Moje BMW E60 520i 2003r. Nie będę zakładał nowego tematu bo mam podobny problem co moi przedmówcy. Auto zakupiłem miesiąc temu także nie zdążyłem się jeszcze nim nacieszyć, a tu zonk. Problem polega na tym, że przestały mi działać wskazówki obrotomierza, ekonomizera, prędkościomierza i poziomu paliwa. Wszystko inne działa. Byłem u chłopaka, który podpiął komputer i sczytał błędy: moduł kombi- przepięcie, moduł mulf i klema IBS. Dodam, że problem z klemą był już wcześniej gdy wszystko było ok więc tego nie ruszałem. Zrobiłem test zegarów nie wstały więc zamówiłem na allegro zegary od anglika żeby sprawdzić czy to może zegary dokonały już swojego żywota. I tak wczoraj podpinam te "nowe" zegary i tylko poszedł z nich dymek. Już wiem, że na pewno gdzieś jest zwarcie tylko gdzie? Nie powiedziałem, że przed usterką umyłem silnik wodą pod ciśnieniem ale dwa dni było dobrze. Dopiero po tych dwóch dniach dolewając oleju do silnika spadł mi korek na osłonę silnika. Stukałem po osłonie silnika, grzebałem magnesem i w końcu go wyciągnąłem. Odpalam silnik i pojawił się problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Obcych" zegarów w żadnym wypadku nie powinno się podpinać do swojego auta,bez uprzedniego ich przygotowania.
Opublikowano
Chłopak od BMW mówił, że można je podłączyć tak tez zrobiłem. No dobra ale chyba po podłączeniu nie powinien z nich pójść dym. Dodam, że wyświetla mi -40 stopni temperatury zewnętrznej.
Opublikowano

Zegary do testu z innego auta w niczym nie przeszkadza, powinny ruszyć. Są takie same wyprowadzenia pinów.

 

A przygotowanie zegarów to kwestia virginizacji km I VIN. Albo można odrazu przepisać.

Później kodowanie do auta.

 

Kolego baczyn, nie napisałeś, że montowałeś nową instalacją gazową.

A -40℃ pokazuje wtedy, jak jest przerwa w obwodzie czujnika.

Opublikowano
Cześc alb3rt miło z Twojej strony, że podpiąłeś się pod temat :D Dokładnie zapomniałem o tym gazie napisać. Albert szukałeś może tego schematu ?
Opublikowano

Wyprowadzenia pinów mam, ale narazie nie mam dostępu do kompa, żeby sprawdzić co jest wpięte na które piny.

Trzeba obejrzeć co się sfajczylo w "nowych" zegarach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.