Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, do sprawdzenie auto, może ktoś już oglądał, może znacie sprzedawcę

Komis nazywa się Auto komis MEGA z Radomia

Właściciel to : Sławomir Sosnowski

 

link do samochodu:

http://allegro.pl/bmw-330i-231-km-ze-szwajcarii-manual-m-pakiet-i3768227288.html

 

Wygląda dobrze, cena raczej też adekwatna.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez alexanderM
Aleksander Malanowski
Opublikowano

Wyposażenie

 

 

 

 

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAEV51010KM65486

Kod typu EV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Data prod. 2001-11-24

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Radionawigacja

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Dziękuję Panowie za rozkodowanie

A może ktoś jakieś ma uwagi, wskazówki?

Aleksander Malanowski
Opublikowano
Ja bym nie nastawiał się na to, że to będzie egzemplarz w stanie zbliżonym do idealnego. Przy takiej cenie musi coś być: albo przebieg, albo bum. Zajrzyj na mobile.de, tam ładne e46 poliftowe w m-paku zaczynają się od 7k euro nawet przy przebiegu rzędu 220k km. Z tego, co się orientuję przy sprowadzeniu ze Szwajcarii musisz opłacić oprócz akcyzy 18,6% jeszcze cło - najtaniej jest w DE 19% (jeśli tu się mylę, to niech koledzy poprawią). Więc policz sobie ile ten samochód musiałby kosztować, aby handlarzowi opłacało się go sprowadzić i wystawić za taką cenę. Aczkolwiek jeśli się podoba (bo moim zdaniem samochód jest ładny - sam takiego szukam), to warto jechać z kimś ogarniętym i obejrzeć.
Opublikowano

Zgodzę się, ceny w UE znam...Ten handlarzyna ma auta raczej nie bite z tego co czytam, kreci za to liczniki

Pytanie tylko ile, bo i 400tkm to żaden ból dla tego samochodu...

Aleksander Malanowski
Opublikowano
Przełącznik świateł - na jednym zdjęciu nie ma Auto, a na innym ma :roll: To samo z regulacją wysokości świateł
Opublikowano

Wydaje mi się że dodaje uniwersalne zdjęcia, bo prawie takie same środki, wiec mu wszystko jedno, no nic jutro pojadę i obadam.

Miałem kiedyś M54 525i, pamiętam kulturę pracy silnika, jak będzie inaczej to podziękuję...

Aleksander Malanowski
Opublikowano
Na auta sprowadzane ze Szwajcarii nie ma cła. Chyba że wyprodukowane poza Europą. Już o tym psałem dziesiątki razy, wez skontaktuj się z dwoma ostatnimi serwisami z KS i będziesz znał całą historię samochodu. Jak KS nie ma, to auto było uszkodzone, a do tego na 100% kręcony licznik.
Opublikowano
Na auta sprowadzane ze Szwajcarii nie ma cła. Chyba że wyprodukowane poza Europą. Już o tym psałem dziesiątki razy, wez skontaktuj się z dwoma ostatnimi serwisami z KS i będziesz znał całą historię samochodu. Jak KS nie ma, to auto było uszkodzone, a do tego na 100% kręcony licznik.

 

dokładnie tak zrobię, jutro sobota, więc raczej Szwajcarzy nie robią, ale w poniedziałek podzwonię

 

Pozdrawiam

Aleksander Malanowski
Opublikowano
Wydaje mi się że dodaje uniwersalne zdjęcia, bo prawie takie same środki, wiec mu wszystko jedno, no nic jutro pojadę i obadam.

Miałem kiedyś M54 525i, pamiętam kulturę pracy silnika, jak będzie inaczej to podziękuję...

 

I co alexanderM byłeś oglądać auto? Jak samochód? Zdaj relację...sam jestem ciekaw tego samochodu, ale przede wszystkim sprzedawcy.

Opublikowano

Panowie

 

Obejrzałem dokładnie 320ci.

- ASO podało że w 2010 miał przebieg 89tkm, i był to ostatni wpis serwisowy.

- w ks. sprzedawcy w 2010 roku było 170tkm... i serwis do 250tkm, czyli ostatni zrobiony 700km przed aktualnym stanem licznika..)

- bezwypadkowy (malowane błotniki, ale przez serwis BMW)

 

Wizualnie:

- zewnątrz - bardzo ładny, lakier dobry, trochę polerka przytarty, ale na 5-

- wnętrze , bardzo podpicowane, fotele zamazane jakąś parafiną, kierownica zamalowana jakimś specyfikiem, i wszędzie PLAK, a szkoda bo wnętrze wygląda na swoje kilometry, może troszkę bardziej zużyte niż powinno być. Jakby nie plaki to 4-, a tak to psuje to efekt dobrego samochodu

- mechanicznie: poziom chłodziwa tak niski, że nawet pływak nie wstał, brakowało mu z 5 cm do stanu minimum. Pod korkiem oleju dużo szlamu (mocno żółty).

- silnik mocno wymyty

- po jeździe pojawiły się wycieki (świeży olej spod klawiatury), na dole też duży wyciek ( nie wiem skąd)

- w rurze wydechowej czarna sadza, po przejażdżce jeszcze więcej jak było.

- może trochę obroty za niskie wolne, ok 600rpm i w odstępach co ok minute, trochę się zmieniały ( rosły po czym spadały) było to jednak ledwie zauważalne. A poza tym praca silnika bardzo ładna.

- przyspieszenie w porządku, skrzynia super

- układ kierowniczy pierwsza klasa

- zawieszenie wyśmienite

 

Jak powiedziałem sprzedawcy ze mogę mu zapłacić kwotę pomniejszoną o wymagane naprawy (uszczelka pod głowicą) to mnie wyśmiał i powiedział że nawet 500pln nie opuści. Chociaż nie żałuje, bo nie był to samochód którego szukamy (dla kolegi), nie miał smaku, był podpicowany.

Pozdrawiam

Aleksander Malanowski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.