Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej a. Krótsze przełożenia plus szpera. Te je to :mrgreen:

P.S. spalanie poniżej 9 tylko po wawie?

krotsze przelozenia i szpera gwarantuja wzrost spalania... jak chcesz lekkie i bardzo dynamiczne auto to crx .... i nie trzeba wiele kombinowac... i spalanie tez nie jest zle..

Odżałuję te 0,5 litra :mrgreen: a crx ma rwd?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przeciez wiadome ze tylko s2000 pcha.... reszta hond ciagnie.. przodem.... ale fajny stary crx robi jedynki ..... waga.... czyni cuda....
Opublikowano
Tyle, że mnie nie interesuje mielenie kołami w miejscu. Wole nawet gorsze osiągi i rwd. oprócz niskiej masy chce mieć też dobry rozkład masy. Może wyjdzie mi trochę więcej na przód, ale tylko trochę.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jak już tak bardzo chcecie odchudzać 116i i robić z niego rakietę lepszą od 123d ( według mnie mało w tym sensu ) to już nie lepiej odchudzić 120i ? Masa prawie taka sama, a jednak ma już 170PS w serii...

Co do spalania jedynek to mi 118i N43 pali średnio 11,5L ( dokładnie tyle samo co E36 323i w takich samych codziennych warunkach )

320d E92 pali w moich warunkach niecałe 8L, jednak dieslem jeżdżę spokojniej, jakoś charakterystyka silnika diesla nie nastraja mnie do ciskania. Benzyny regularnie kilka razy dziennie muszą zaliczyć odcięcie jeśli nimi podróżuję :)

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

Jak się robi coś z niczego to jest więcej radochy. :mrgreen: nikt nie mowil że ma mieć lepsze przyspieszenie od 123d, a jedynie lepsze wrażenia z jazdy. Mi to wystarczy.

Btw ciekaw jestem jakie są różnice pomiędzy silnikami 143 i 170KM. Być niewielkim kosztem da się wycisnąć nawet te 180 KM. Wtedy mogłoby to jednak jeździć lepiej od 123d.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Hej a. Krótsze przełożenia plus szpera. Te je to :mrgreen:

P.S. spalanie poniżej 9 tylko po wawie?

 

Tak, natomiast najczesciej jest to jazda poza godzinami szczytu + krotkie trasy w weekendy. Auto start-stop praktycznie zawsze wylaczony.

Z tego co sprawdzalem to dyfer w 120i 2.0 jest krotszy od 116i / 118i o jakies 10% (3.73 vs 3.39) - zauwazalna ale IMHO troche za mala roznica by zmieniac. Gdyby dalo sie dokupic / dobrac dyfer ok. 20% krotszy od serii wtedy napewno powaznie bym sie tym tematem zainteresowal.

Co do chipa - szczerze mowiac to bym sie zdecydowal natomaist w tym konkretnym przypadku wyglada ze trzeba za tematem troche pochodzic / popytac a i tak bedzie sie krolikiem doswiadczalnym. Z tymi silnikami 2.0 wprowadzonymi pod koniec produkcji do E87 i pochodnych jest niezle zamieszanie i wiele tunerow wciaz uwaza / podaje na swoich stronach ze te silniki maja 1.6l - nie specjalnie swiadczy to o profesjonalizmie i zacheca to do oddania im auta na modyfikacje jesli juz na etapie danych seryjnych strzelaja babole :?

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Mam ofertę od GCS na zrobienie tego- gdybyśmy pojechali razem to dostalibyśmy ekstra rabat. Ale ja na razie jeszcze nie mam 116i :mrgreen: . Zamieszanie z danymi wynika stad, że w wielu źródłach nie ma tego silnika a jest tylko 1,6, no i chipowanie benzyn N/A to wielka rzadkość. prawda jest taka, ze tu za wiele zepsuć się nie da...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To do ilu kucy można podnieść moc w 1.6 ?

 

Motor 1.6 nie jest przedmiotem tego watku.

I raczej nie da się mu podnieść mocy za rozsądne pieniądze. Nie ma to po prostu sensu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
120d wystrojone na 200km i 400nm jedzie rowno z seria zdrowa 123d. sprawdzone

Trudno żeby było inaczej. Tyle, że wystrojone na 270KM 123d jedzie lekko lepiej niż 130i. :mrgreen:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem w posiadaniu e87 BMW 116i w m pakiecie z końca 2008 roku. Spalanie jest dość spore jak na tak małą pojemność, a osiągi mało zadowalające. W mieście to okolice 12l a trasa 7,8l - powodem może jest rozmiar opon 245/40/18 tył i przód 225/40/18. Zastanawiam się nad chiptuningiem tylko pytanie jest następujące czy przyrost mocy ok 12bhp da mi jakąś wielka różnicę w zachowaniu się auta na drodze? Jak przyrost mocy bedzie miał się do spalania bo12l po mieście to odść wysoki wynik i jeżeli jeszcze podskoczy po tuningu to nie bedzie ti miało najwiekszego sensu. pozdrawiam
Opublikowano
Mieszkam w Glagow i miejscowa firma oferuje remapa (pomyliłem z chipem). Spalnie po mieście 12 litów przy normalnej jeździe do 3000 obrotów. Trasa 7.8 przy ok 120km/h. Wydaje mi się że to dość dużo jak na taki silnik.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Myślę że gdyby ja odchudzić i zchipowac na 150KM byłby super efekt. Jestem totalnie zaskoczony...

 

Odgrzeje temat apropo chipowania 116i 2.0 - wysłałem zapytanie o mozliwosc modyfikacji programu / wgrania seryjnego z 118i 2.0, zamieszczając również podstawowe infromacje o braku roznic pomiedzy 116i i 118i 2.0 oraz linki http://shiftech.be/reprogrammation.php?model=4&serie=22&year=123&engine=3118 i http://www.babybmw.net/viewtopic.php?t=45279 do poniższych firm w Warszawie:

- MR Motors

- Kreator

- Masters

- ECU Performance

- Unitronic

 

Na dzien dzisiejszy odpisal jedynie Masters - ze nie robia wolnossacych benzyn. Reszta bez odzewu (gdyby cos sie zmienilo to dam znac) - obawiam sie w temat moze byc trudny do ugryzienia w praktyce.

Pzdr, MtothaJ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.