Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie witam wszystkich.

W związku z tym że od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem X5-tki ,mam mały problem i proszę o poradę.

X5 2001r 3.0D

Jak kupiłem auto wszystko było ok po przejechaniu do domu 600 km zauważyłem niepokojący objaw, mianowicie gdy skrzynia jest w pozycji N wszystko jest dobrze

jak włączam D lub R auto zaczyna lekko drgać i delikatnie hałasuje w okolicy skrzyni od spodu (odgłos jakby osłona tłumika była luźna- nie jest) czy spotkaliście się z takimi objawami?

Drugim dziwnym dla mnie objawem jest iż auto na obrotach ok. 2500 niezależnie od biegu jest dość głośne (jakby lekko był nieszczelny wydech- nie jest) na 3000 obr już jest ciszej . Objawy nasilają się jak jest pod górkę??? ten objaw był od początku

 

Macie sugestie od czego zacząć diagnozę?

 

 

viewtopic.php?f=83&t=191025.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyne co mnie narazie do glowy przychodzi to stan oleju w silniku/skrzyni biegow. Sprawdzic nie zaszkodzi :D Ile km ma twoj x przejechane? jak przelaczaja sie biegi? Moze wymiana oleju skrzyni biegow.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Kolego jak w czasie jazdy to reduktor ci halasuje.

Drgania moga byc spowodowane przepinaniem sie napedow w reduktoze np.z D na R lub N.

Opublikowano
Kolega olorob X5 trafnie moim zdaniem podpowiada Ci abyś przyjrzał się reduktorowi. Poczytaj podobny temat http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=83&t=171333&p=1502944&hilit=buczenie#p1502944. Po kilku dniowej wędrówce po forach USA X-a, bolączką TC będzie rozciągający się łańcuch reduktora. Tydzień szukania i raczej niedostępny do wersji przed liftowej w PL. Znalazłem tylko do po lifta : http://midparts.com.pl/pl/p/ATC500-LANCUCH-DO-REDUKTORA-BMW-X5-/3252. W ciągu 2 miesięcy się za to zabiorę, jak dostanę łańcuch dam znać o efektach.
Opublikowano
Jedyne co mnie narazie do glowy przychodzi to stan oleju w silniku/skrzyni biegow. Sprawdzic nie zaszkodzi :D Ile km ma twoj x przejechane? jak przelaczaja sie biegi? Moze wymiana oleju skrzyni biegow.

 

 

Na liczniku niby ok 200 tys. Na kompie też się niby wszystko zgadza nawet podobno z lampy zczytywali i sie zgadza ale wierzyć mi się nie chce ze 2001/2 rok i 200 tys. w silniku olej ok W skrzyni jeszcze nie sprawdzałem

Biegi właśnie bardzo ładnie chodzą żadnych stuknięć szarpnięć itp wszystko płynnie

Opublikowano
Kolego jak w czasie jazdy to reduktor ci halasuje.

Drgania moga byc spowodowane przepinaniem sie napedow w reduktoze np.z D na R lub N.

 

 

Wiec tak co do drgań to są dość lekkie i zauważyłem ze na N tez zaczyna- czy to może być koło pasowe? ten przydźwięk mnie zastanawia.

 

Co do reduktora to rozumiem że nie pozostaje nic jak wymienić??

Może to jakieś rozwiązanie http://allegro.pl/reduktor-rozdzielacz-bmw-xdrive-x3-x5-x6-naprawa-i3766320869.html

Sory za laickie pytanie ale co się może stać jak będe jeździł z tym reduktorem na razie albo inaczej ile przejadę bo szykuje mi się droga dość spora i nie zdąże podziałąć z tym przed wyjazdem.

Dotychczas miałem auta z napędem na 2 i na przednią oś więc w tych tematach laikuje...:)

Dzięki za info

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Link do aukcji jest do aut z x-drive, Twoje nie jest. Ma staly naped. Cena oczywiscie tez jest inna niz 299zl. Zacznij od wymiany oleju w skrzyni biegow.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.