Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co do silnika, jakoś Mercedes może zostawić V8 w nowej C63AMG, i model 2015 ma mieć 4.0 V8 biturbo... 525PS... troche pozamiata, biorąc pod uwagę nowy design i piękne środki aut z gwiazdą, mają one szanse przeżyć swój "renesans"...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
to bedzie ok. 2 lat
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sporawo jak za takie cudo :shock:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ja wiem. Objeżdża 911 a jest tańsze. Dopiero Carrera S ma podobne osiągi ale wtedy to już cena jest chora w porównaniu do M4.
Opublikowano

W sumie masz racje :cool2:

M3/M4 nadal tkwi w świadomości jako sedan/coupe z mocniejszym motorkiem wiec cena nie powinna odstawać od średniej świadomości. Nie każdy wie co to auto potrafi i z czego jest złożone.

Jeśli weźmie się pod uwagę załadowaną do tych aut technologię, osiągi, radochę z jazdy i niezaprzeczalną uniwersalność auta na codzień i na tor to zgoda :cool2:

Auto warte tej ceny :8)

Ciekawe jak będzie się sprzedawać :think: Dowiedziałem się że jest sporo zamówień w UK, DE, US i ...w Rosji :shock:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Ten bolid masz na myśli ?

 

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Dokładnie.

 

Wg strony Alpiny wychodzi mi 70tys Euro baza + kolejne 20tys Euro za dodatki. Tanio nie jest. Dodać do tego nasze akcyzy itp i w PL wyjdzie cena nowego M3 :think:

 

http://www.alpina-automobiles.com/en/alpina-downloads/catalogues-price-lists/price-lists.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano (edytowane)
Panowie BMW M3 oraz M4 już w polskim konfiguratorze.

 

504 416 pln, a wybralem tylko "najpotrzebniejsze" rzeczy - bez szalenstw.

Nowy GTR: 486 tys pln.

Astron Martin V8 Vantage S (w podstawie) 520 tys pln.

 

Dla kogo M4 ma byc konkurencja przepraszam bardzo?

 

 

 

Cena całkowita 504 416,00 PLN

 

 

 

Wybrane opcje 163 116,00 PLN

 

M4 Coupe 341 300,00 PLN

Kolory, opcje wyposażenia wnętrza i obręcze kół

Pomarańcz Sakhir B50 4 259,00 PLN

Stoff-/Lederkombination Carbonstruktur Anthrazit CSAT 0,00 PLN

19" Light alloy wheels Double-spoke 437 M with mixed tyres 2VY 9 380,00 PLN

Wnętrze

Interieurleisten Blue Shadow 4LZ Standardowy

Wyposażenie dodatkowe

7-biegowa skrzynia z podwójnym sprzęgłemM Drivelogic 2MK 19 774,00 PLN

M Carbon-Keramik-Bremse 2NK 37 017,00 PLN

Śruby zabezpieczające 2PA Standardowy

Czujnik ciśnienia w oponach 2VB Standardowy

Adaptacyjne zawieszenie sportowe M 2VF 9 632,00 PLN

Dostęp komfortowy 322 2 991,00 PLN

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 420 1 773,00 PLN

Dywaniki welurowe 423 Standardowy

Trójkąt ostrzegawczy 428 Standardowy

Lusterka przyciemniane automatycznie, składane elektrycznie 430 2 080,00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 431 Standardowy

Podparcie lędzwiowe w fotelach przednich 488 Standardowy

Elektryczna regulacja szerokości oparcia 490 Standardowy

Ogrzewanie foteli przednich 494 1 877,00 PLN

Podłokietnik z przodu, przesuwany 4AE Standardowy

Listwa akcentowa: czarna, błyszcząca 4DL Standardowy

Spryskiwacze reflektorów 502 Standardowy

Czujniki parkowania z tyłu i z przodu 508 3 803,00 PLN

Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą 521 Standardowy

Klimatyzacja automatyczna 534 Standardowy

Regulator prędkosci z funkcjĚ hamowania 544 Standardowy

Adaptacyjne reflektory diodowe 552 9 632,00 PLN

Pakiet dodatkowego oświetlenia 563 Standardowy

Dodatkowe gniazdo/gniazda 12V 575 Standardowy

Asystent świateł drogowych 5AC 762,00 PLN

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu 5DA Standardowy

Funkcja TV DVB-T, MPEG-4 601 5 021,00 PLN

System nawigacyjny Professional 609 12 628,00 PLN

Wyświetlacz Head-Up 610 4 968,00 PLN

Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound 688 5 527,00 PLN

Pełna, bezprzewodowa integracja kompatybilnych telefonów komórkowych wraz z USB 6NS 2 535,00 PLN

Podsufitka Individual w kolorze antracytowym 775 Standardowy

Pakiet M Driver 7ME 12 421,00 PLN

Pakiet sewisowy BMW Service Inclusive Plus 5 lat/ 100 000 km 7NA 17 036,00 PLN

Niemiecka instrukcja obsługi 879 0,00 PLN

Edytowane przez wujekwaldus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale kolego pitolisz głupoty to aż szkoda czytać. Ja skonfigurowałem M4 z nawi prof, skórą, ksenonami i jeszcze kilkoma pierodłami i mam 380 tys zł. Jak dla Ciebie to jest ta sama kwota co 480-520 tys złotych to pozdrowienia. Na siłę to można udowodnić, że czarne jest białe. ;)
Opublikowano
No skrzynia 2sprzęgłowa i hamulce ceramiczne uważasz za wymóg? kupować ceramiczne hamulce nie będą kierowcą wyścigowym to chyba non sens, to jakas sekunda na torze więc się nie dziw że Twoje "najpotrzebniejsze rzeczy" wywindowały kwote do 500 000zł...
Opublikowano
Ale kolego pitolisz głupoty to aż szkoda czytać. Ja skonfigurowałem M4 z nawi prof, skórą, ksenonami i jeszcze kilkoma pierodłami i mam 380 tys zł. Jak dla Ciebie to jest ta sama kwota co 480-520 tys złotych to pozdrowienia. Na siłę to można udowodnić, że czarne jest białe. ;)

 

mozesz kupic m4... i M4

 

sorry ale kupujac auto tej klasy wolal bym miec wszystko co niezbedne (w nawiasie ceny orientacyjne z pamieci pisane)

- ceramiczne hamulce (37 tys)

- pakiet mdriver (12 tys)

- rozszerzony pakiet serwisowy (w koncu to nowa konstrukcja) (17 tys)

- ladny lakier, felgi, (10 tys)

- pelny zestaw multimedialny (navi + hc + bluetooth) (15 tys)

- DKG - (19 tys)

- adaptacyjne zawiesznenie ///M (9 tys)

 

na samych tych opcjach masz juz ponad 120 tys, wiec a gdzie keyless go? elektryczne lusterka? i inne bajery?

 

sorry, ale "skora ksenon navi full opcja" jest dobra w passacie TDI a nie w M4.

 

Ceramiki w aucie uzywanym "na codzien lajtowo" sa DOZYWOTNIE. - warto zainwestowac jak auto chcesz miec 5 lat. No i przy tym sa lepsze osiagi, tarcze sa lzejsze niz stalowe i jakos to wyglada a nie bjeda.

 

DKG chcialbym, teraz mam manuala i mam porownanie DKG/Manual. Wole DKG.

 

a warto dodac ze nie zaznaczylem "full wszystkiego", no i w cenniku nie ma gadzetow performance.

Opublikowano

V8 Vantage 4,7 V8 (436KM) A7 Sportshift

Aston Martin V8 Vantage S Coupe / 3dr Benz.

EURO5 4735 436 12,9 Automatyczna 180 000

 

180 000 Euro to raczej nie 520 000 PLN a bliżej 750 000 Walduś :mrgreen:

Opublikowano

BMW sie ceni. Tez nie rozumiem po co brac golasa M4, dla mnie bez sensu. To tak jakby ktos przy zakupie M3 E92 nie zamowil opcji M-drive.

Wolalbym juz tanszy silnik ale z kiloma opcjami

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Ale czemu wy bierzecie te chore ceny w Polsce. W Anglii podstawa M DCT ( bez ceramiku) to 62 tys. funtów. Nie licząc upustów i dopłaty za kierownicę po lewej stronie. Tak więc przy dobrych negocjacjach może to dać nawet 340 tys., może mniej. Ja w tej chili miałem w podstawie uk propozycję w Polsce 330 tys. Ale w tej chwili nie chce się zapuszczać w takie ceny więc zrezygnowałem na rzecz tańszego. Ale jeśli miałbym wolne dodatkowo ponad 100 to nie wiem. Tylko gdzie to wykorzystać. O to jest pytanie. :mad2:
Opublikowano
V8 Vantage 4,7 V8 (436KM) A7 Sportshift

Aston Martin V8 Vantage S Coupe / 3dr Benz.

EURO5 4735 436 12,9 Automatyczna 180 000

 

180 000 Euro to raczej nie 520 000 PLN a bliżej 750 000 Walduś :mrgreen:

 

180k euro? to juz chyba nie w podstawie:D w DE 108 tys euro 2013 rok, 0 km przebiegu, nowka, wersja prawie podstawowa ;)

 

 

Niestety w polsce mamy akcyze więc "by default" do ceny należy dodać 18,6% :)

Opublikowano
Ja sobie dzisiaj konfigurowalem i za <400 wyszla w pelni odp moim potrzebom wersja, z dkg i niezbednikiem ale bez ceramicznych hamulcow. I moim zdaniem tyle ten samochod jest wart, albo inaczej: nie jest wart wiekszych pieniedzy :cool:
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

moim zdaniem w samochodzie ///M "niezbedne rzeczy" sa troche inne niz w cywilnym aucie.

 

to widac teraz na rynku wtornym ktore auta (e92 m3) byly konigurowane przez "polaczkow" -

piekna biala mka - ale bez navi i idrive...? bez mdrive? bez edc?

 

"dziekuje" - za takie auto.

Sam nie rozumiałem tego dopóki nie kupiłem ///Mki, - wtedy zrozumiałem co w tym aucie jest potrzebne aby czerpać radość z jazdy tym samochodem.

 

Mka bez odpowiedniego wyposażenia jest warta tyle co dłubane 335i które jest 30% tańsze.

 

W moim odczuciu gdybym miał kupić nowe M4 to niestety ale 500 tyś by pękło. (a mogło by więcej, bo w konfigu nie zaznaczyłem nawet skorzanych siedzen ani skorzanego obszycia deski...:P)

Opublikowano
SL 65 AMG z ceną wyjściową powyżej 1 000 000 zł też trzeba doposażyć o np. składane lusterka :mad2: więc BMW na tym tle nie wypada najgorzej :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.