Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
X5 ( chyba diesel R6) nowe to ja już widziałem w zagłębiu Kielce jakiś tydzień temu :D Może Niemcy sie zgubili :D
Opublikowano
X5 ( chyba diesel R6) nowe to ja już widziałem w zagłębiu Kielce jakiś tydzień temu :D Może Niemcy sie zgubili :D

 

X5 w opcji malowania "jestem zamaskowany" u warszawskich dealer'ow jeździły w październiku zeszlego roku :wink:

Dlatego liczę że M3/M4 pojawią sie za chwilę ...

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
jezdzic takie zamaskowane nie beda, ale stac za szyba moze, u jednego czy dwoch dealerow w warszawie
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
To tamten X5 byl zarejestrowany i jezdził :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Zapewne ze względu na wolumen sprzedaży, X5 sprzedaje się w PL w ilościach na pewno wielokrotnie większych niż jakiekolwiek M. Taka reklama i podsycaniu klientów :D
Opublikowano
ja X5 widzialem w Konstanz o ile dobrze pamietam we wrzesniu (lub pazdz.) 2013. Zaraz po prezentacji, auto bylo juz bez maskowan, ale z naklejkami informujacymi, ze to nadal auto testowe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w DE już śmigają ;)

 

http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-M4-Coupe-F82-LIVE-Spyshots-Silverstone-01.jpg

 

Czyżby mój nowy ulubiony kolor, Glacier Silver? :wink:

Opublikowano

dla mnie żółty miażdży...

 

dodatkowo takie auto powinno być z daleka widoczne, a w szarym, czarnym wygląda jak zwykłe, szare BMW w jakimś pakiecie...

 

jak środek będzie taki jak na fotografiach to szykuje się SUPER auto :cool2:

 

może wiecie czy będzie też miało "sztuczny" dźwięk w kabinie :?: i czy te podświetlane fotele (znaczek M) wygląda jak turecki tuning czy może wyszedł wypas?

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Dzwiek z glosnikow. Nie jest to wprawdzie odtwarzany dzwiek ktory wczesniej zostal przygotowany (jak w F10 M5), lecz jest on w sposob aktywny, czyli w czasie rzeczywistym poprawiany.

Logo na oparciu rzecz gustu. Jednym sie spodoba, a innym nie :?

Opublikowano
Logo to nie problem ale z tym dźwiękiem to już żenada

Kto wpadł na taki durny pomysł :duh:

 

Klienci :mad2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Praktyka przypomina rozpylanie aromatu pieczonego bekonu nad stoiskiem mięsnym. Albo wulgarniej mówiąc - sztuczną vaginę :mrgreen:
Primator
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bylo mega glosno, wrecz mozna bylo odczuc rezonans w kabinie na nizszych obrotach. Glosniej niz w M6 E63

 

Dobre audio czyni cuda :cool2: :mrgreen:

Opublikowano
wydaje mi sie ze troche przesadzacie z ta sztucznoscia.

Jakis czas temu mialem okazje jechac M6 Competiton F13 i nie dostrzeglem zadnej sztucznosci. Bylo mega glosno, wrecz mozna bylo odczuc rezonans w kabinie na nizszych obrotach. Glosniej niz w M6 E63

 

kto co lubi...

 

jak będziesz jeszcze "kiedyś" jechał :wink: to możesz popatrzeć czy można "to" wyłączyć :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

to trochę trudno będzie wyłączyć :wink:

 

b. jestem ciekawy jak wypowiedzą się kierowcy, którzy mają możliwość jeżdżenia M5/6 com jak przejadą się M4...

 

patrząc na cyferki z przyspieszeń, które ma mieć M4 wygląda to "tak samo", patrząc na środek auta (fotografie) M4 w niczym nie przypomina "katastrofy" znanej z "3", auto wygląda prześlicznie :cool2: :cool2: , w końcu ramka od wyświetlacza (najgorszy detal z 3) jest zmieniona...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Może i te dźwięki dobre ale niektórym psychika każe je wyłączyć i tyle będzie z pracy inżynierów BMW :D
Opublikowano

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Fotele są genialne! :)

Reszta(poza deską w skórze) identyczna jak w F30.

Dla mnie te auta w białym i niebieski rządzą! Na żywo czarny też pewnie będzie robił robotę mimo, że na zdjęciach jak zwykle szału nie ma - to chyba najbardziej niewdzięczny kolor do fotografowania.

Opublikowano
...

Reszta(poza deską w skórze) identyczna jak w F30.

....

 

I jeszcze poza:

 

- konsolą - wykończenie,

- drzwi - wykończenia

- uchwyty – wykończenie,

- manetki od biegów,

- drążek od biegów,

- obudową wyświetlacza,

- ….

 

Projekt jest ~identyczny tylko efekt końcowy ze względu na detale i użyte materiały 3x ładniejszy…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

-kosola wykonczenie/drzwi - to zalezy czy ktos zaplaci za opcje deska w skorze i rodzaj skory. Na gorze na jednym zdjeciu to amaro brown individual z kontrastowymi nicmi jak w m6, w m5 tego nie ma.

-obudowa wyswietlacza tez moze zalezec od tego czy ktos wybral skore na desce

-manetki/drazek od biegow - zrozumiale to jest inna skrzynia niz w normanej 3tce

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
-kosola wykonczenie/drzwi - to zalezy czy ktos zaplaci za opcje deska w skorze i rodzaj skory. Na gorze na jednym zdjeciu to amaro brown individual z kontrastowymi nicmi jak w m6, w m5 tego nie ma.

-obudowa wyswietlacza tez moze zalezec od tego czy ktos wybral skore na desce

-manetki/drazek od biegow - zrozumiale to jest inna skrzynia niz w normanej 3tce

 

Dokładnie tak. Reszta jak kolega zauważył zależy tylko od wybranych opcji wyposażenia bo można mieć dla przykładu listwy ozdobne z plastiku a można i z alu - oprócz foteli i drążka zmiany biegów(a ten zawsze był inny w Mkach) wszystko wygląda niemal tak samo.

Oczywiście można czepiać sie szczegółów typu Mka ma wiecej guziczków przy drążku zmiany biegów czy nieco inny kształt srebrnej listwy aluminiowej w kierownicy tylko po co skoro to kompletnie nic nie zmienia i nawet spędzając w tym aucie na co dzień całe godziny cieżko je wyłapać na pierwszy, drugi a nawet trzeci rzut oka...

 

EDIT:

O, jeszcze znalazłem jedną różnicę - łopatki przy kierownicy w Mce są mniejsze. Faktycznie w środku zupełnie inne auto... ;))

Opublikowano
Wydaje mi się że kierownica i manetki są takie same jak w autach z M-pakiem po LCI. Choć nie upieram sie że są różnice w detalach ....

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

kierownica i manetki w m3/m4 sa dokladnie takie same jak w m6 oraz m5 lci. Kierownica emkowa rozni sie od kierownicy mpakietowej m.in. tym ze na dole jest szpara, a w mpakietowej jest wypelnienie.

Drazek od biegow jest chyba taki sam

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.