Skocz do zawartości

m3/m4


andrew55

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe jak to bedzie jeździło, trochę szkoda ze już nie V8 i szkoda ze brzydki środek.

Na zewnątrz jest całkiem niezła, i cena w US od 60k $ tez kusząca. Tylko przez to pewnie natłuką tego cała masę :|

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm du** nie urywa. W środku pewnie głośniki zrobią swoje, ale V8 to to nie bedzie :P z tym ze filmiki nie oddają często efektu, trzeba poczekać jak bedzie na żywo. Nie jest tez tajemnica ze wszystkie chyba od E46 M3 seryjne wydechy nie sa "wow".

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem że tylko ja mam coś z uszami ;-)

 

Brzmi kiepsko, a wydech customowy i tak pewnie niewiele zmieni. Z 6 rzędowo ustawionych cylindrów dźwięku V8 nie będzie. Takie czasy :-(

 

Jak dla mnie fabryczny wydech M3 E92 brzmi o niebo lepiej.

 

 

NIe mówiąc już o meisterschaft

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A tu się zupełnie nie zgodzę. Skoro mówimy o brzmieniu silnika i ogólnie układu wydechowego to można zrobić cuda z niczego. Posłuchajcie sobie jak brzmi Cooper S, a to mały 4 cylindrowy motorek. Jest wiele takich przykładów. Zobaczcie jak brzmi V8 w Lexusie LFA a jak w Viperze. Dwa zupełnie różne światy. Wszystko to kwestia co się chce osiągnąć i jakim kosztem. Ludzie marudzą, że w M5 jest generowany dźwięk bo auto jest zbyt ciche. Tylko tak naprawdę 95% korzystania z M5 to normalna, komfortowa jazda i tu cisza jest podstawą i pewnie z takiego założenia wyszło BMW projektując to auto. W samochodach do codziennego użytku, kosztujących po 100 tys Euro albo lepiej nie można sobie pozwolić na upierdliwe brzmienia jak w Subaru STI, którym na co dzień mogą jeździć co najwyżej fani tego modelu albo młodzi ludzie z innymi priorytetami. Zresztą F10 jest już tak wyciszone i komfortowe, że BMW musiałoby zupełnie zmienić konstrukcję auta żeby pozbyć się tej błogiej ciszy i dać użytkownikowi posłuchać brzmienia silnika i układu wydechowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życie pokaże co będzie warta nowa M3/4 . Dla mnie sam wydech brzmi miernie, ale to nie sam wydech jedzie.

 

Oczywiście to tylko moja opinia. Swoją drogą miałem okazję jeździć X5 M50D, i tak w trybie sport, albo sport+ (nie pamiętam), włącza się głośnik z bulgotem V8. Brzmi zdumiewając realnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat STi nie brzmi dobrze, więc słaby przykład :wink:

 

Nowe M5 F10 - według mnie na żywo brzmi przepięknie, szczególnie na zewnątrz więc temat głośników pozostawiam narzekającym. Natomiast co do odgłosu silnika, owszem cuda zdziałasz ale tylko wydechem, a nie silnikiem. W takim Mini S silnik brzmi bez szału, a wydech to już inna para kaloszy - całość jest super, wracając do M4 - R6 nie będzie brzmiało tak jak V8 nie ma siły. Chociaż napewno dużo da się uratować dobrym wydechem :wink: Narazie na filmiku jest słabo... ale pewnie specjalnie aby ludzie zmieniali na wydechu aftermarketowe bądź BMW Performance.

 

Dlatego seryjny wydech w M3 E92 nie jest mega głosny, ale przy dodawaniu gazu oprócz wydechu słyszysz V8 :cool2:

Zmienić konstrukcję auta ? O czym ty piszesz ? :wink: O takich rzeczach myśli się podczas projektowania a nie jak już auto jest gotowe. Dlatego niektóre auta np. Panamera mają poprowadzone specjalne tunele którmi dźwięk silnika dociera do kabiny.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnie lato jezdzilem Z4 lci 2013 i myslalem ze tam bylo 3litry 245 koni 6 cylindrow. Brzmialo bardzo dobrze z zamknietym i otwartym dachem. A jak sie potem dowiedzialem, siedzialo tam marne 4 cylindry 2 litry, zupelnie zbaranialem

 

 

A tu się zupełnie nie zgodzę. Skoro mówimy o brzmieniu silnika i ogólnie układu wydechowego to można zrobić cuda z niczego. Posłuchajcie sobie jak brzmi Cooper S, a to mały 4 cylindrowy motorek. Jest wiele takich przykładów. Zobaczcie jak brzmi V8 w Lexusie LFA a jak w Viperze. Dwa zupełnie różne światy. Wszystko to kwestia co się chce osiągnąć i jakim kosztem. Ludzie marudzą, że w M5 jest generowany dźwięk bo auto jest zbyt ciche. Tylko tak naprawdę 95% korzystania z M5 to normalna, komfortowa jazda i tu cisza jest podstawą i pewnie z takiego założenia wyszło BMW projektując to auto. W samochodach do codziennego użytku, kosztujących po 100 tys Euro albo lepiej nie można sobie pozwolić na upierdliwe brzmienia jak w Subaru STI, którym na co dzień mogą jeździć co najwyżej fani tego modelu albo młodzi ludzie z innymi priorytetami. Zresztą F10 jest już tak wyciszone i komfortowe, że BMW musiałoby zupełnie zmienić konstrukcję auta żeby pozbyć się tej błogiej ciszy i dać użytkownikowi posłuchać brzmienia silnika i układu wydechowego.

 

LFA ma V10 a nie V8

 

brzmienie M5 Comp, za jakies 2 lata wyjdzie M4 Comp i poprawia wydech, ewentualnie jak ktos bedzie chcial to wrzuci wydech m performance

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pi razy oko za b.dobrze wyposazona m4 w niemczech trzeba zaplacic 107-110 tys euro, ktora takze zblizy sie jakoscia do konceptu 4 w srodku
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

PAnowie zamierzam kupic nowy M3 poniewaz moja F10 stala sie nudna a M5 mimo 560KM jest to limuzyna a nie auto do wyscigow. Mam pytanie

 

Czy M3 bedzie mial naped 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miejmy nadzieję, że nie będzie 4x4...

wg papierów stworzyli auto do frajdy: mała masa, niski środek ciężkości, dużo Nm, szpera, dobre hamulce może w końcu uda się zrównać z 911 ...

 

Maja masz super auto, jak chcesz poszaleć idź na gokarty, tam 60km/h odpowiada odczuciom 250km/h w Twoim aucie, jak nie wystarcza kup "szajowóz" za ~4 tys. zł, jak za mało "buggy" jak jeszcze za mało to jakąś replikę "super 7"....za ułamek wartości będziesz miał radości dużo więcej niż w M3 na te sporadyczne chwile szaleństw, które potrzebuje Twoja psychika a jak będziesz używał auto do normalnych celów (95% czasu spędzonego w aucie) to żadne sportowe nie będzie tak dobre jak Twoje komfortowe...

 

p.s. uwaga nie dotyczy: młodych, gniewnych, szybkich i bogatych...spostrzeżenie jest dla "Tatusiów"

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

wiem o co chodzi iz na PL wykorzystam M3/4 w 5 % ale chce kupic autko ktore bede mial nie 3 lata ale 10 a nawet wiecej lat bo takie auta nie kupuje sie tylko do osiagow ale iz jest :cool2: ,

 

z powodu iz rodzina ma sie powiekszyc to 3 dzieci w f10 jest troche problemem tak samo w aucie mojej zony X1, dlatego planuje zmienic jedno autko na typ X3 vs XC60 do wyjazdow rodzinnych a praca i tylko dla mnie autko uwazam iz M3 bylo idealne nawet awaryjnie mozna wlozyc 5 osob w M3 i podjechac do babci :)

 

co do f10 gdyby nie rodzina to bym sobie jeszcze posmigal jakies 2-3lata a tak :( trzeba kombinowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAnowie zamierzam kupic nowy M3 poniewaz moja F10 stala sie nudna a M5 mimo 560KM jest to limuzyna a nie auto do wyscigow. Mam pytanie

 

Czy M3 bedzie mial naped 4x4?

 

 

M3 nie bedzie miala napedu 4x4. Byc moze dopiero w nastepnej generacji z serii G

Jesli M5 nie jest autem do wyscigow, to M3 tym bardziej nim nie bedzie

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli w polsce pol miliona peknie za M4 z ceramika, mdriver, dkg i bajerami,

Duzo, ciekawe jakie "pakiety" mocy beda do tego silnika, ciekaw jestem czy Gpower/Manhart/ESS/inni bez problemu wystrugaja 500koni w tym aucie.

 

Nie chcial bym kupic wolniejszego rownie fantastycznego samochodu niz mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500PS to bedą robili samym programem i wydechem.

Myśle ze ten samochód, zależnie od stopnia modow bedzie sie robić na 550-650PS bez większych problemów.

Ale i tak szkoda V8, a cena pół miliona za M4 według mnie jest trochę przeszacowana. To auto nie jest tyle warte.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.