Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W zakresie opcj do M3/M4 zapewne nie ma takiego wyboru :duh:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co do kwestii dowolnych felg i opon, to nie można w BMW zamówić auta na zimówkach, można je dostać z fabryki jedynie na letnich (zamawialiśmy auto z odbiorem na listopad/grudzien) i chciałem, żeby przyjechało na zimówkach, ale dealer powiedział, że się nie da. Jaco to o czym mówisz, to być może, jak bierzesz u nich drugi komplet i od razu podmieniają na zimówki jak auto przyjedzie. Tak jak napisałem, chcieliśmy zamówić 18" z konfiguratora na zimę, a na lato dokupić 19". Stanęło na tym, że lato i zima będzie na 18", bo dokupiliśmy zimówki 18" i drugie felgi, bo szkoda nowe 18" letnie wyrzucać.

 

Przepraszam za off-topic... :oops:

Opcja fabrycznych opon zimowych do F10:

- 931 Winter wheels instead of summer wheels

Do F30 opcja analogicznie dostępna :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
m3 czy m4 w usa za 65k usd.

Nie mam pytan.

 

Rozbój w biały dzień :evil:

 

Już widzę te transporty płynące z EU do US a potem wracające w sporej części do EU już jako towar "z USA" :duh:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie wróci. W USA do tej ceny dochodzi tylko mały podatek stanowy, około 7%. Jak auto przyjedzie do Europy to poza transportem dowalą jeszcze VAT 18-23%, cło 10%. W Polsce jeszcze 18,6% akcyzy. I już się cena robi jak w naszych, europejskich salonach. :)
Opublikowano
Ach ta nasza Unia Europejska :mad2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Autko ogolnie wyglada ladnie, ale wg mnie duch prawdziwego M z tym modelem umarl.

 

Szkoda ze nie rozwineli idei poprzedniej wersji.

E92 80kg lzejsze, V8 4,4-4,6l max RPM 8600 i kolo 450-470km, 480NM :D To by bylo cos!

 

Jesli chodzi o srodowisko to lzejsza masa i odlaczanie polowy cylindrow podczas spokojnej jazdy mogloby zalatwic temat emisji CO2.

 

Mamy za to prawdopodobnie motor ktory jest rowinieciem jednostki N54, i nie jest to juz dedykowana jednostka M :(. Zobaczymy jak im wyszla sztuczka ze zmniejszeniem turbo lag'u i czy system chlodzenia silnika bedzie dawal rade na torze. Podejrzewam ze pojawi sie sporo porownan tego auta z E9x z modyfikowanym ECU i zmienionym zawiasem. Moze byc ciekawie.

 

Buda wg mojej opini jest zbyt krzykliwa. Power dome na masce juz niestety jest tylko designerskim smaczkiem, tak jak np w M-SAVach ( :duh: )

Przod i tyl zbyt krzykliwy. Pewnie na zywo auto robi powalajace wrazenie, ale dla mnie nie jest to juz auto ktore bym pozadal. No i ten dzwiek z glosnikow. Szkoda.

Niemniej jednak auto bedzie jezdzilo swietnie. Przeciez kazde kolejne M jezdzi lepiej od poprzedniego!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie wróci. W USA do tej ceny dochodzi tylko mały podatek stanowy, około 7%. Jak auto przyjedzie do Europy to poza transportem dowalą jeszcze VAT 18-23%, cło 10%. W Polsce jeszcze 18,6% akcyzy. I już się cena robi jak w naszych, europejskich salonach. :)

 

Dodaj jeszcze na koniec przewal na opcjach dodatkowych.

W US masz kilka pakietow, prawie max doposazenie auta to extra 15-20% ceny bazowej.

U nas jak bedziesz chcial doposazyc to wyjdzie 30-40% extra..

.

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze najtaniej w tym momencie sprowadzic BMW z UK.

 

Dla przykladu gole M4 kosztuje tam (lub moze bardziej bedzie kosztowac) 56635GBP czyli 47195GBP netto. BMW daje na podstawowe modele 8% rabatu (dla modeli M byc moze i wiecej) wiec wychodzi 43420GBP.

Z akcyza i vatem wyjdzie wiec 63340GBP czyli okolo 320tys PLN liczac trasport i rejestracje auta u nas.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najbardziej wk...jące jest to, że statystyczny Polak zarabiający te 1500 zł na rękę musi na takie M4 przeznaczyć 300 pensji, Amerykanin około 30tu. :) Kocham ten kraj. :mad2:
Opublikowano
Nic nie wróci. W USA do tej ceny dochodzi tylko mały podatek stanowy, około 7%. Jak auto przyjedzie do Europy to poza transportem dowalą jeszcze VAT 18-23%, cło 10%. W Polsce jeszcze 18,6% akcyzy. I już się cena robi jak w naszych, europejskich salonach. :)

 

otóż to, auto z Usa opłaca się tylko wtedy kiedy:

 

- jest uderzone

- jest sprowadzone na mienie przesiedleńcze

 

Polska jak Polska, ale tak realnie patrząc to cała EU to jest chora struktura, wysokie podatki, przepisy, olbrzymia demokracja, każdy się smieje, że Ameryka to kraj dla głupków i ogólnie żyjący tam ludzie do mądrych nie należą, ale jakby policzyć plusy i minusy to jednak jest to dalej kraj w którym za uczciwą prace można mieć praktycznie wszystko, a u nas..ehh szkoda gadać :)

 

Wracając do nowe m3/m4, ta w czarnym kolorze wygląda poprostu koszmarnie :duh:

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Reakcja na gaz ma być bardzo dobra ze względu na zastosowanie elektronicznych blow-off'ow z tego co w specyfikacji pisze, ale kto jeździł starym V8 przejedzie sie tym i oceni w praktyce :wink:
Opublikowano

18

silver

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=965821&d=1390065932

 

 

19

silver

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=965832&d=1390067064

black

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=965833&d=1390067064

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
19" black :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

jesli czarne sa na polysk to ok, ale czarny mat to troche slabo. Zreszta bmw oszukuje na tych grafikach. Przy m6 czarne felgi wygladaja ze maja polysk, a w rzeczywistosci sa matowe.

Przy srebrnych jesli dobrze sa wyrenderowane, to widac ze jest tez element ciemnej szarosci, wiec tez beda ladne

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Faktycznie na zimę 19" Silver lepiej pasują :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Nic nie wróci. W USA do tej ceny dochodzi tylko mały podatek stanowy, około 7%. Jak auto przyjedzie do Europy to poza transportem dowalą jeszcze VAT 18-23%, cło 10%. W Polsce jeszcze 18,6% akcyzy. I już się cena robi jak w naszych, europejskich salonach. :)

 

otóż to, auto z Usa opłaca się tylko wtedy kiedy:

 

- jest uderzone

- jest sprowadzone na mienie przesiedleńcze

 

Nie do końca - na wszystko są myki...

Są spryciarze, którzy kupują tam nowe auto, rejestrują na kogoś i tak sobie stoi przez następne pół roku.

Potem płynie do EU już jako pojazd "używany" ale nie trafia bezpośrednio do PL tylko np. na Litwę(lub innego kraju gdzie mając układy można zrobić to co u nas nie przejdzie). Tam robią opłaty od faktury ze śmieszną wartością i dopiero wtedy fura trafia do nas i jest rejestrowana.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem w jakim celu auto stoi w USA te pół roku. Może wyjaśnisz. Po drugie przekręty o których mówisz równie dobrze można zrobić w PL i auto oclić na śmiesznym rachunku nawet nietknięte. Po co kombinować przez Litwę, szczególnie, że auto jak już wjedzie na koniec do Polski i tak zostanie obciążone akcyzą wg. katalogu. Nie wiem jaka tu oszczędność powstaje, szczególnie, że ktoś mrozi dużą kasę na 8-9 miesięcy.
Opublikowano

Ja nie gdybam - ja mowię jak ludzie robią bo znam wiele aut, które dotarły do nas w ten sposób. Oczywiście, że opłaty są ale zamiast płacić od wartości nowego auta płacą jak za 10cio letniego rozbitka. :)

W PL urzędzie celnym takie manewry już od paru lat nie przechodzą a Litwini mają wywalone na to(przynajmniej jeszcze). :8)

Opublikowano

smigaja smigaja, ale narazie nadal jako testowki (mi juz zdarzylo sie spotkac X5, X5 eHybrid i M3).

 

ps. testowki tzn auta ktore sa testowane przez koncern, a nie przez klientow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.