Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dobra wiadomosc. Jedno, kosztowne, wykluczone. Pozostaje rada adriana. Czekamy na info po wizycie u gazownika.
Opublikowano

Dziś w INpie wyskoczylo mi przy Niewypale 3 cyl takie zdanie:

Kurzschluss nach Plus oder Nicht Impedanz

 

w translate Zwarcie do plusa lub braku impedancji

 

Czyżby jakiś kabelek nie stykał?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś w INpie wyskoczylo mi przy Niewypale 3 cyl takie zdanie:

Kurzschluss nach Plus oder Nicht Impedanz

 

w translate Zwarcie do plusa lub braku impedancji

 

Czyżby jakiś kabelek nie stykał?

 

a w końcu, zmieniłeś sygnał do LPG z cewki na czujnik wału?

To może potwierdzać problem w zasilaniu cewek, lub upływu prądu.

Opublikowano

Jestem strasznie głupi...

Przy podlaczeniu INPY i sprawdzeniu Analog 3 wyskakiwal mi bład coś tam `not response`.

I za kazdym razem musialem klikac enter, jak sie ` odświeżały `to nie zauwazylem ze sonda nr 2 (przed katalizatorem) ma wartości 0...

Dziś przyszła do mnie zamówiona wtyczka do emulacji maty pasazera i chcialem skasowac bledy na poduszka. Patrze i doszły na błędy:

http://hosting-zdjec.pl/images/338522Bez_tytu_u_tn.jpg

 

http://hosting-zdjec.pl/images/122942Bez_tytu_u1_tn.jpg

 

Jak widać sonda do wymiany :D

Mam nadzieje, że to pomoże. Auto idzie na warsztat w piatek..

Opublikowano
Co do świeć do "GAZU" Kolego byq Jeśli nie wiesz to aby gaz się spalił musi byś silna iskra. Obojętnie do jakiego gazownika pojedziesz powie Ci, że trzeba świece wymieniać na jedno elektrodowe z zmniejszoną przerwą. Po za tym pracuje w warsztacie który montuje instalacje gazowe i u nas od razu wymieniamy świece na wyżej opisane i jeszcze nikt nie narzekał tylko nawet klienci nowych klientów sprowadzają. Pozdrawiam i radze trochę lektury z chemii :)
Opublikowano
Jestem właśnie po wymianie świec 4 elektrodowych ngk na 4 elektrodowe ngk są identyczne, jednak teraz na niskich obrotach poniżej 2k i na 5biegu szarpie silnikiem przy LPG a na PB nie ma tego problemu... Dlaczego na starych swiecach było ok?

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem właśnie po wymianie świec 4 elektrodowych ngk na 4 elektrodowe ngk są identyczne, jednak teraz na niskich obrotach poniżej 2k i na 5biegu szarpie silnikiem przy LPG a na PB nie ma tego problemu... Dlaczego na starych swiecach było ok?

Chyba po prostu trzeba dostroić instalację skoro na PB jest ok.

Opublikowano

Mechanik ustawil sekwencje, jest lepiej ale to nie to samo. PrAwdopodobnie zawory zawalone od nagaru... Czesto tak sie dzieje w tym silniku gdy zasilany jest LPG... W poniedzialek bedzie je czyscil. Zobaczymy co bedzie...

 

Zastanawiam sie nad wywaleniem calkowicie LPG z auta..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znaczy co? Glowice zwala i zawory wyciaga? Sorry stary, ja odpadam.
Opublikowano
Kkx5 napis z cos rzeczowego, tak nie pomagasz koledze...

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty czytales caly post czy tylko tak sobie wskoczyles w ostatnia strone i wydajesz osady?????
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem właśnie po wymianie świec 4 elektrodowych ngk na 4 elektrodowe ngk są identyczne, jednak teraz na niskich obrotach poniżej 2k i na 5biegu szarpie silnikiem przy LPG a na PB nie ma tego problemu... Dlaczego na starych swiecach było ok?

Czekaj czekaj...juz sprawdzilem. To twoja jedyna wypowiedz...wlasciwie zapytanie.

Opublikowano (edytowane)
Przepraszam pozdrawiam Edytowane przez znibi

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano

Mam złe wieści...

Gaz totalnie spenetrował mi silnik i zwyczajnie naprawa = zakup nowego silnika. Koszt około 4 tyś na gotowo. (ten mial 133k tyś przebiegu, w tym 22 tyś na LPG)

Jest to po części moja wina - bo wsadziłem gaz. A po czesci gazownika, który źle dobrał ,ustawił instalacje i wgl polecił LPG do tego silnika ! Jak się okazało ten silnik nie trawi gazu! W ten sposób podręcznikowo zostało roz****ne naprawde ładne auto... (a podobno Elpigaz to taka super firma).

Najgorzej dostał wspomniany 3 tłok. Zawory sie nie wybijają tak, aby mogły się domknąć. Postanowiłem wymienić te części co poprawią prace silnika, ale nie oszukujmy się jest to zabieg chwilowy. Żaden z pseudo mechaników nie sprawdził nawet kompresji, po jej sprawdzeniu wyszły masakryczne wyniki.

 

 

Zastanawiałem się dlaczego N42/N46 mające LPG, które stoją na allegro to co 5 `lekko szarpie i nie mam czasu na bawienie sie z naprawa`. Teraz już wiem. Chociaż nigdzie na forach gdy ktos opisywał ten problem nie został dokończony wątek. Tym razem może komuś się to przyda na przyszłość.

Podsumowując w ciągu roku wymienione/ dodane w tym aucie (kupiony został za 11,5tyś PLN):

- 4 amortyzatory

- klocki hamulcowe

- 5 cewek

- 4 swiece NGK

- Nabita klima

- LPG

- zakup opon zimowych

- naprawa centralnego zamka

- naprawa tylniej wycieraczki

- dokupienie prawego nadkola

- wymiana oleju z filtrami

- 4 wtryski

- mata pasażera

+ wspomniana chwilowa naprawa

 

Szkoda, szykowałem to auto na dłuższy czas użytkowania.

 

Więcej info dodam na dniach - po odbiorze. Bo koleś go jeszcze składa i przez telefon nie dokładnie mówił.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ty dalej wypisujesz, ze ten silnik nie trawi gazu.....jesli nie wiesz to podpytaj mechanika i daj nam odpowiedz zanim wszyscy uwieza w te herezje. Konkrety poprosze! Dlaczego ten silnik nie moze miec gazu?
Opublikowano

Dobrze ! Skoro tak chcesz to dokładnie zapiszę po odebrani auta CO LPG ODJE**LO W MOIM SILNIKU i dlaczego nie mam praktycznie 3 cylindra i dlaczego 1,2,4 są w podobnej sytuacji.

 

Zaznaczam, że po kupnie tego auta ten sam koleś sprawdzał mi silnik. I ` dawno nie widzial n42 w takim ładnym stanie` - ciśnienie wtedy bylo jak nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.