Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jesteś pewien że włożone były oryginalne nowe cewki? tzn dostałeś rachunek za części i jakiegoś rodzaju gwarancję? No i czy z cewkami wymieniłeś świece?
Opublikowano
Cewki zamawialem sam z foty. Przyszly org boshowskie. Wymienialem sam i bylo spoko. Po pol roku stracilem na obwodnicy 1 cylinder i wymienilem wszystkie.swiece. Teraz znów padaja cewki. Mozliwe ze przez instalacje lpg padaja?
Opublikowano

Byle jakie świece niszczą cewki, a tym bardziej przy LPG z powodu gorszych warunków do zapłonu mieszanki. Ja mam oryginalne cewki u siebie a nalatane mam 240 tys. w tym 100 tys. na LPG. U mnie silnik poprawnie pracuje jedynie na świecach irydowych, na innych zawsze miałem wypadanie zapłonu. Nie pamiętam dokładnie oznaczenia ale są to świece Bosch. Cena coś około 45 zł.

Chociaż 7 tys. to mega krótko, problem może leżeć gdzie indziej...

Opublikowano

Świece nowe NGK. Zapłaciłem za 4 szt 160zł... Identyczne byly wkrecone poprzednio...

 

No właśnie mega krótko... Dlatego sie dziwie. Chyba tym gazem spieprzyłem dobre autko...

Masakra... Może kable wymienić albo coś innego? Co może mieć wpływ na to, że się jarają cewki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam nie ma kabli. W tym silniku wypadanie zaplanow wcale nie musi byc zwiazane ze cewkami. Komp bedzie pokazywal wypadanie zaplonow ale to nie musi byc problem cewki/swiecy. Czy dzieje sie tak zawsze jak silnik jest zimny? Czy objawy wrocily jak temp. na zewnatrz spadly?
Opublikowano

Zawsze robi tak (szarpie) gdy jest zimny. Np. z rana jak wyjezdzam itd.

Ewidentnie pracuje na 3 garach. Po rozgrzaniu czasami chodzi normalnie, a czasami nie.

Gdy cieply nadal szarpie to wylaczam i wlaczam silnik i jedzie normalnie.

 

Jednak problem przy nagłym dodaniu gazu wystepuje niezaleznie od temp. silnika. Tzn: Gdy szybko depne gaz auto chwile sie zadusi (spadna obrota do 500) i dopiero wtedy rusza normalnie (Po ok 1sek).

 

To samo czyni na LPG jak i Pb

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy, to tylko błędy cewki na kompie pokazuje? Czy jest to sprzet typu inpa, dis?
Opublikowano
Tak. Wywala zapłon. Cewka 3 a potem 1 wyskoczył... Gadalem z gazownikiem i faktycznie lpg jest podłączone pod 3 cewke.. Tylko dlaczego 1 też padła?
Opublikowano

Na szczescie gdy padały stare cewki to przy 3 cyl wymienilem od razu 4. A 4 jeszcze działał. Dziś wsadziłem go na 1 gar i auto śmiga jak ta lala...

 

Ale nadal zostaje pytanie dlaczego tak szybko mogly sie przepalić cewki ?

Opublikowano

Kris witaj !

Te stare cewki daj komuś do sprawdzenia bo może są dobre.

Hmm... też się dziwie jak Ty że po tak małym przebiegu te cewki trafiło, może przy wymianie cewek coś przeczyściłeś co pomaga w utrzymaniu iskry a cewki były dobre ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Co do przepalania cewek sam mam m52 tu na gazie i u mnie na początku też od razu szybko cewki padały. Jeździłem od mechanika do mechanika i żaden nie pomógł, po czym pojechałem do gaziarza i okazało się że przy montażu instalacji gazowej trzeba wymienić świece na jedno elektrodowe mimo tego, że są 3 elektrodowe i trzeba zmniejszyć przerwę między elektrodą. Na allegro jest jakaś firma co sprzedaje już gotowe świece do gazu (z dobra przerwą) różnych firm więc jest w czym wybierać.

U mnie pomogło przejechałem już około 60 000km i jeszcze cewek nie wymieniałem

Opublikowano
Ja byłem przekonany że autor wątku ma świece przystosowane do gazu , no bo jak by być mogło inaczej ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsza sprawa to odpowiednia regulacja LPG, bez tego nie będzie dobrze... Jeśli źle jest wyregulowane LPG to będzie to mieszać w mapach wtrysku na benzynie i rano po odpaleniu kiedy auto chodzi na PB, będzie mogło się wydawać, że wypadają zapłony a silnik będzie mega nie równo chodził (przez złe czasy wtrysków na PB). Polecam pojeździć np tylko tydzień na samym PB, jeśli problem ustanie to winowajaca znaleziony.
Opublikowano

Moi znajomi mają normalne świece jak ja i jezdza na LPG...

Już próbowałem jazdy na PB. Chodzi tak samo jak na LPG. (Zrobilem prawie 100km. Może za mało? Pozatym LPG przez rok chodzilo dobrze. Moglo sie jakoś rozregulowac? Nie odczuwam różnicy pomiedzy jazda na LPG na poczatku i teraz)

Komputer pokazuje wypadanie zaplonow. Najpierw nr 3( wymienilem prawie nowa cewke na nowa) i teraz wywaliło nr 1.

Cewki co maja 7tys sa czyste jak łza. W porownaniu z oryg BMW, ktore byly czarne w srodku - BOSHowskie sa jasne jak przy kupnie.

Opublikowano

co wy chłopakowi pierdoły podpowiadacie o specjalnych świecach do gazu, przerwach itp.....

w każdym aucie z gazem jeździłem na świecach dedykowanych przez producenta, bez żadnego kombinowania z przerwą, ilością elektrod

w beemkach(najpier M52b25 teraz M54b30) w sumie nalatane na gazie prawie 150kkm i jeździ

 

zwróćcie uwagę na najważniejszą rzecz, auto ma te same problemy na Pb, więc poprawa LPG nie naprawi mu raptem Pb

podjedź kolego pod jakąś INPĘ i najpierw zdiagnozuj i usuń co autu dolega na Pb, a jak gaz chodził dobrze przez rok, to jak na Pb będzie poprawnie to na gazie też, a świece pakuj takie jak zaleca producent

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja e46 n42 zrobiłem na gazie ponad 40tyś (przez 2 lata) i wszystko było elegancko, raz padły świece i auto zachowywało się jak u Ciebie!! Wypadały zapłony praktycznie nie chciało jechać, założyłem świece NGK (160pln za komplet) i problem zniknął... Ja bym spróbował zmienić ponownie świece.. może trafiłeś na jakieś felerne. Kiedyś miałem tak, że nowe świece po 300km kompletnie padły.... byłem w szoku... wkręciłem stare i było ok. Zgadzam się z przedmówcą, że nie ma co kombinować ze świecami tylko zakładać takie jak zaleca producent bez względu na to czy jeździmy na PB czy LPG.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A i jeszcze jedno LPG lepiej podłączyć pod czujnik wału korbowego niż pod którąś cewkę!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.