Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie

Mam uszkodzone E90 na oku.

 

Pomóżcie proszę w odkodowaniu i proszę o pomoc czy dużo się różni od oryginału wg nr VIN:

 

VIN: WBAVG91090A346642

 

http://w704.wrzuta.pl/obraz/029TvFOlmh3/kgrhqj_nyfiuysv3w_bstj6qz76g~~48_27

 

FOTO:

 

http://w704.wrzuta.pl/obraz/2Whngogfwv7/kgrhqj_lgfjbfwbc40bstj6qoiiw~~48_27

http://w704.wrzuta.pl/obraz/029TvFOlmh3/kgrhqj_nyfiuysv3w_bstj6qz76g~~48_27

http://w704.wrzuta.pl/obraz/7ouV3ckvb3z/kgrhqj_oifjldnf-hgbstj6qjsmg~~48_27

http://w704.wrzuta.pl/obraz/7yA3inTXWqB/kgrhqf_qmfjeoe-iv_bstj6qm_q~~48_27

http://w704.wrzuta.pl/obraz/9Aam5TGCm3L/t2ec16r_4fi_kptuctbstj6qgyyw~~48_27

 

Dziękuję

Opublikowano

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAVG91090A346642

Kod typu VG91

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35)

Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4)

Data prod. 2008-04-30

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2BWA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 268 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 268

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

P735A BASICPACKAGE Basic Package

P7R9A EDITION FLEET Wydanie Fleet

S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Business/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Pakiet nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

No i właśnie rodzi się odwieczne pytanie, czy to silnik N47D20A czy N47D20C???

i czy ktoś może mi odpowiedzieć czy ta kierownica i AIRBAG są od wersji sport - jak podaje nr VIN, czy już kiedyś wystrzeliły i to zwykła kierownica?

 

Czy moc 130 oznacza, że ma 130kW i jest to wersja 177KM, bo Niemiec upiera się że to 120 kW i 163 KM, zatem???

 

silnik wygląda tak:

http://w704.wrzuta.pl/obraz/8EXLM5759YZ/t2ec16z_ifievyhpnsbstj6qivlw~~48_27

Opublikowano

co do tej tabliczki znamionowej, to kod silnika będzie napisany dosłownie, tzn. np. N47D20A, czy jakimś kodem.

 

Wg poniższej tabeli wersje N47D20C zaczynały się już od 2005 r.:

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00016&b=05389

 

a jeśli chodzi o zawieszenie, to czy opisane zawieszenie sportowe M będzie bardziej "twarde", obniżone lub coś w tym stylu, czy komfort jazdy będzie taki jak w aucie "niesportowym", bo w zasadzie na tym mi zależy a nie na jakimś M-pakiecie, zatem jak to jest, wie ktoś?

Opublikowano
Jeżeli chodzi o zawieszenie mtechnik to zdecydowanie lepsze jest a w szczególności na nasze nie równe i dziurawe drogi. Auto bedzie Ci zdecydowanie lepiej pokonywać nierównosci i je tłumic. Na zwyklym zawieszeniu autem buja wygina na zakretach i nie jest taka pewna jazda. Na MTechniku jest po prostu pewnie i stabilnie (inne amortyzatory sprezyny i stabilizator) wiem z doswiadczenia że jest luksus jazda. Ogólnie auto drogie i drogo Cie wyjdzie i bedzie duzo elementow malowanych bo bok też masz otarcie od kierowcy.
Opublikowano

A ja myślałem Kevin, że MTechnik, to jakieś sportowe zawiszenie, TWARDE i nie daj Boże OBNIŻONE... :mad2:

Dlatego sądziłem, że seryjne jest lepsze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o zawieszenie mtechnik to zdecydowanie lepsze jest a w szczególności na nasze nie równe i dziurawe drogi. Auto bedzie Ci zdecydowanie lepiej pokonywać nierównosci i je tłumic. Na zwyklym zawieszeniu autem buja wygina na zakretach i nie jest taka pewna jazda. Na MTechniku jest po prostu pewnie i stabilnie (inne amortyzatory sprezyny i stabilizator) wiem z doswiadczenia że jest luksus jazda. Ogólnie auto drogie i drogo Cie wyjdzie i bedzie duzo elementow malowanych bo bok też masz otarcie od kierowcy.

 

ejjj, mtech jest niższy o jakieś 2cm no i sporo twardszy. ja miałem teraz ostatnio w e87 standardowe a śwagier w e87 ma M i jest twarde jak skała. standardowe zawieszenie tez jest twarde, nie ma co pisać że się buja...

Opublikowano

Przebieg OK :cool2: Ale za prawie 40.000zł po opłatach to lekka przesada. W auto co najmniej 6tys włożysz i tak jak pisał ktoś wcześniej połowa malowana.

Wg mnie absolutnie nie warto.

 

Tak uszkodzone e90 pre LCI kupisz za 5 - 6tys Euro

Opublikowano
Przebieg OK :cool2: Ale za prawie 40.000zł po opłatach to lekka przesada. W auto co najmniej 6tys włożysz i tak jak pisał ktoś wcześniej połowa malowana.

Wg mnie absolutnie nie warto.

 

Tak uszkodzone e90 pre LCI kupisz za 5 - 6tys Euro

 

:duh: z tym 5-6 tys EUR to troszke pojechałeś! :lol: Daj mi linka do aukcji z autem choć w połowie tak wyposazonym za taką cenę z 2008 r. to od razu łykam!!! :P

Oczywiście dziękuję za Twoją uwagę, ale myślę, że ta cena po prostu taka musi być za pewne auto. Niemiec zejdzie do 9200, ale mowi ze nic nizej.

 

Tu będzie do dołożenia jeszcze:

zderzak - 300

maska - 250

AIRBAG - 500

pas przedni - 100

lakiernik - 4 elementy - 1000

nie licząc lawety i opłat wyjdzie nie mniej nie więcej jak = 42500 zł.

Czy to dużo to sami oceńcie wchodząc na allegro i widząc nasze polskie "PEREŁKI" :mad2:

Opublikowano
Przebieg OK :cool2: Ale za prawie 40.000zł po opłatach to lekka przesada. W auto co najmniej 6tys włożysz i tak jak pisał ktoś wcześniej połowa malowana.

Wg mnie absolutnie nie warto.

 

Tak uszkodzone e90 pre LCI kupisz za 5 - 6tys Euro

 

:duh: z tym 5-6 tys EUR to troszke pojechałeś! :lol: Daj mi linka do aukcji z autem choć w połowie tak wyposazonym za taką cenę z 2008 r. to od razu łykam!!! :P

Oczywiście dziękuję za Twoją uwagę, ale myślę, że ta cena po prostu taka musi być za pewne auto. Niemiec zejdzie do 9200, ale mowi ze nic nizej.

 

Tu będzie do dołożenia jeszcze:

zderzak - 300

maska - 250

AIRBAG - 500

pas przedni - 100

lakiernik - 4 elementy - 1000

nie licząc lawety i opłat wyjdzie nie mniej nie więcej jak = 42500 zł.

Czy to dużo to sami oceńcie wchodząc na allegro i widząc nasze polskie "PEREŁKI" :mad2:

 

 

Nie pojechałem tylko takich aut nie kupuje się na ogłoszeniach na mobile...

 

Z kosztami naprawy to Ty pojechałeś... i to zdrowo widać ze nigdy tego nie robiłeś

 

Zderzak raczej kompletny z nerkami no może bez halogenów to 300 - 400zł

Maska kompletna "igła" a nie klepana - 600zł

Poduszka kierowcy - 700zł do tego napinacz pasa 200zł i klema pirotechniczna 400zł

Pas przedni sam plastikowy w dobrym stanie (a o taki trudno) to 400zł

Chyba nie liczysz, ze chłodnice będą całe??/ Koszt z wentylatorami 1000zł

Lampy - na pewno lewa 300zł

 

Do tego pewnie troszkę plastików i to tyle co widać - na żywo pewnie będzie więcej

Ciekawe jak podłużnica?

Płyta pod silnikiem tez pewnie połamana

 

Robota blacharz i lakiernik ok 2000zł

Akcyza jakieś 1200zł

US, przegląd tłumaczenia, rejestracja recycling 1300zł

 

No i sam policz....

Opublikowano
Przebieg OK :cool2: Ale za prawie 40.000zł po opłatach to lekka przesada. W auto co najmniej 6tys włożysz i tak jak pisał ktoś wcześniej połowa malowana.

Wg mnie absolutnie nie warto.

 

Tak uszkodzone e90 pre LCI kupisz za 5 - 6tys Euro

 

:duh: z tym 5-6 tys EUR to troszke pojechałeś! :lol: Daj mi linka do aukcji z autem choć w połowie tak wyposazonym za taką cenę z 2008 r. to od razu łykam!!! :P

Oczywiście dziękuję za Twoją uwagę, ale myślę, że ta cena po prostu taka musi być za pewne auto. Niemiec zejdzie do 9200, ale mowi ze nic nizej.

 

Tu będzie do dołożenia jeszcze:

zderzak - 300

maska - 250

AIRBAG - 500

pas przedni - 100

lakiernik - 4 elementy - 1000

nie licząc lawety i opłat wyjdzie nie mniej nie więcej jak = 42500 zł.

Czy to dużo to sami oceńcie wchodząc na allegro i widząc nasze polskie "PEREŁKI" :mad2:

 

 

Nie pojechałem tylko takich aut nie kupuje się na ogłoszeniach na mobile...

 

Z kosztami naprawy to Ty pojechałeś... i to zdrowo widać ze nigdy tego nie robiłeś

 

Zderzak raczej kompletny z nerkami no może bez halogenów to 300 - 400zł

Maska kompletna "igła" a nie klepana - 600zł

Poduszka kierowcy - 700zł do tego napinacz pasa 200zł i klema pirotechniczna 400zł

Pas przedni sam plastikowy w dobrym stanie (a o taki trudno) to 400zł

Chyba nie liczysz, ze chłodnice będą całe??/ Koszt z wentylatorami 1000zł

Lampy - na pewno lewa 300zł

 

Do tego pewnie troszkę plastików i to tyle co widać - na żywo pewnie będzie więcej

Ciekawe jak podłużnica?

Płyta pod silnikiem tez pewnie połamana

 

Robota blacharz i lakiernik ok 2000zł

Akcyza jakieś 1200zł

US, przegląd tłumaczenia, rejestracja recycling 1300zł

 

No i sam policz....

:norty: :norty: :norty:

kolego to bielku bialej macie takie ceny?

płyta pod silnikiem?

podłuznica?

kolego o czym ty mowisz???

i znowu zes dal popis zenady :mad2:

ale niech ci bedzie - auto spotkalo sie na czolowce z PENDOLINO przy 280 km/h buahahhahaha

ku twojemu zdziwieniu chlodnice sa cale, a procz lakiernika to reszte robie sam :)

maska za 600 :) :search:

:lol:

prosze cie... jakbym policzyl tam na wschodzie to auto bedzie ok. 60.000 zł hehehedhhehehe

a ty mi mowisz ze pre LCI dostane za 6000 EUR?

HEEEELOŁŁ Jasiu - obudz sie!!! :mad2:

Opublikowano

A widziałeś to auto "na żywo"???

I pokaz mi ten pas z 100zł i maske za 250zł :)

 

Szczerz g......o się znasz a kozaczysz

od czego sie ta poduszka otworzyła od pęknięcia zderzaka?????

 

W swojej wycenie nawet nie wiedziałeś o napinaczu i klemie a zgrywasz ważniaka.

 

Kupuj śmiało Jasiu:)

 

Juz w tym temacie pokazałeś jakim jesteś znawcą:

viewtopic.php?f=44&t=232280

Opublikowano

o napinaczach faktycznie zapomniałem!

no bravo jasiu!

widać faktycznie znasz sie na rzeczy! :cool2: chylę czoła jasiu :)

auta nie widziałem, tylko o nim rozmawiałem.

kazdy moze miec swoje wizje.

NIE JESTEM ZADNYM ZNAWCA, do czego sie PRZYZNAŁEM w cytowanym przez ciebie poście. Poczytaj go do konca jasiu :)

 

ale faktycznie chyba autko sobie odpuszcze, bo obawiam się tylko tego motoru oznaczonego "A". Reszta to glupstwo, bo za pewne autko mógłbym zapłacić, ale jak zauważyłeś warto uderzyć w LCI, tam już nie spotkam N47D20A i chyba pójdę właśnie tą drogą.

Opublikowano (edytowane)

auta nie widziałem, tylko o nim rozmawiałem.

.

 

Dla mnie wszystko w temacie :cool2: :cool2:

Edytowane przez Bronx_l
Opublikowano
o napinaczach faktycznie zapomniałem!

no bravo jasiu!

widać faktycznie znasz sie na rzeczy! :cool2: chylę czoła jasiu :)

auta nie widziałem, tylko o nim rozmawiałem.

kazdy moze miec swoje wizje.

NIE JESTEM ZADNYM ZNAWCA, do czego sie PRZYZNAŁEM w cytowanym przez ciebie poście. Poczytaj go do konca jasiu :)

 

ale faktycznie chyba autko sobie odpuszcze, bo obawiam się tylko tego motoru oznaczonego "A". Reszta to glupstwo, bo za pewne autko mógłbym zapłacić, ale jak zauważyłeś warto uderzyć w LCI, tam już nie spotkam N47D20A i chyba pójdę właśnie tą drogą.

 

kolego, jesteś tu nowy i zielony więc oszczędź sobie te teksty o jasiach tym bardziej do tych, którzy tu trochę są i mają pojęcie o tym co piszą

 

Swoją drogą, uwielbiam takich kupców co popatrzą na fotkę i - O, to tylko maska , błotnik, lampa i będzie naprawiona :D

A jak taki jesteś obczajony we wszystkim to nie zakładaj tematu i nie psuj ludziom krwi - pozjadałeś już wszystkie rozumy więc nic tylko jechać, kupować i klepać jak najtaniej u wujka Ryśka w garażu - tu się maźnie, tu się pryśnie, tu się podpicuje i masz Pan jak nówka!

Peace

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Swoją drogą naprawa blacharska niskiej jakości - elementy blacharskie nie są prawidłowo spasowane...

A w obu reflektorach akwarium z rybkami...

No nic.

Zrzut ekranu ogłoszenia z dnia 2016-12-23

wg deklaracji sprzedającego bezwypadkowe BMW 320d 163KM 2008 przedlift

VIN WBAVG91090A346642

 

b363795d8459.jpg

58246dd603ff.jpg

 

Zdjęcia z 2014 roku:

d577db69c0d1.jpg

786c75bb8931.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.