Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

chciałem się Was zapytać co to może być albo co jest tego przyczyną.

Rano jak zapalę silnik, to chodzi chwilkę na ssaniu, potem wskazówka obrotów opada gdzieś do 700. Zaczynam jechać i pojawia się taki problem, że między prędkością 50-60 km/h odczuwam delikatne szarpnięcia. Jak auto się nagrzeje już dobrze, to objaw ustępuje.

 

Pozdrawiam.

  • 4 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Domniemam, że chodzi o 750i :?: Stawiam na którąś z cewek :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Tak, chodzi o 750Li. Postaram się sprawdzić cewki, dzięki za naprowadzenie.
Opublikowano
Witam. Mam podobne zjawsko ale w diesel 3.0L 730 :cry: . Swiece sprawdzalem omomierzem I pomiar jest prawidlowy. Rowniez ISTA nie zglasza zadnych bledow. Filtr paliwa wymieniony niedawno. Kiedys w Mercu S 320 CDI mialem podobne szarpania na zimnym silniku, ale tam DSTAR wyraznie zglaszal blad ( Booster Heater) :roll: . Nie wiem co z tym BMW? Jakies sugestie? Dzieki ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.